Spacecake

J0rrit

Badass junkie
Ik heb hier ng 3 plakken spacecake liggen, deze heb ik afgelopen donderdag gekocht, maar nog geen kans gehad om deze te verorberen. Onderweg donderdag zijn ze een beetje nat geregent volgens mij, nu hebben ze allemaal 2 of 3 plekjes schimmel, weliswaar klein, maar het zit er toch. Mijn vraag is nu of ik die plakjes ng gewoon kan opeten als ik de schimmel eraf snij? Zal de rest van de cake ng goed zijn als daar géén schimmel opzit? Niet dat ik dalijk ziek ervan word.

Gr.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Ik denk dat als je de schimmel eraf haalt, je ze wel kan eten. Met andere etenswaren is dat ook het geval toch? Enjoy :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Met kaas werkt de schimmel weg snijden wel. Ik denk dat je even goed moet kijken of er van binnen geen schimmel netwerk is, als je echt alles er 100% af kan snijden is het veilig, maar.. je moet het wel zeker weten, anders is de kans groot dat e cake ook niet prettig valt, en daarbij heel stoned zijn lijkt me neit fijn.

J0rrit

Badass junkie
azgaza zei:
Met kaas werkt de schimmel weg snijden wel. Ik denk dat je even goed moet kijken of er van binnen geen schimmel netwerk is, als je echt alles er 100% af kan snijden is het veilig, maar.. je moet het wel zeker weten, anders is de kans groot dat e cake ook niet prettig valt, en daarbij heel stoned zijn lijkt me neit fijn.

Precies daarom juist, als ik denk ik die schimmel eet terwijl ik ga spacen, wordt het denk ik spacen terwijl je tegelijkertijd ziek bent, kan niet lekker zijn denk ik.

Hopelijk werkt het zo, dat als ik alle schimmel eraf snij, ik het zonder problemen kan eten.

Nieuwe cake kopen kan inderdaad, weet niet of die jongen nog heeft, die an de shop voel je namelijk niet, ik probeer het gewoon!

Thnaks voor de reacties.

Bovenaan