Spacecake in koelkast bewaren

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Ik heb gisteren een heerlijke spacecake gemaakt.
Er is echter nog veel over, dat moet dus een tijdje bewaard worden.

Normaal snij ik de cake in plakjes en bewaar ik die dan in de diepvries, maar mijn diepvriezer werkt helaas niet goed meer...
Heeft er iemand enig idee hoe lang ik mijn cake in de koelkast kan bewaren, met wat aluminiumfolie rond?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou zeggen een weekje.
Heb zelf al weleens oudere cake op, en had geen problemen..

Je kunt het beste opzoeken hoe lang je een gewone cake geopend in de koelkast kunt bewaren, dat is hetzelfde.

Hij blijft wel werkzaam.

Btw, je kunt hem ook juist uit laten drogen.
Niet echt lekker meer, maar blijft een stuk langer goed.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Hmm een week is toch echt niet genoeg, de cake is goed om nog zo'n 15 keer lekker hard van te gaan... :beer:
En aangezien ik moet werken, gaat me dat dus echt niet lukken op een week...

Ik ga eens proberen of ik hem toch niet in de vriezer kan steken.

Djo

Badass junkie
Ik heb heel toevallig vrijdag 16 September j.l. een stuk spacecake gekregen en hij smaakte net nog prima hoor. In de zilverfolie buiten de koelkast bewaard eigenlijk, maar hij proeft echt niet oud. Eigenlijk nog best vers! Ben benieuwd naar de effecten. :rockband:

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb een cake van 8 maand oud vorig jaar opgegeten. Werd er stoned van maar na 3 uur lag mijn hele maaginhoud voor mijn voeten, ben er de rest van de dag doodziek van geweest. :kots:

Mijn mede-gebruiker die de cake met zijn broers had gemaakt, is er goed op gegaan :beer:

Ma Baker

Newbie
spacelord zei:
Ik heb een cake van 8 maand oud vorig jaar opgegeten. Werd er stoned van maar na 3 uur lag mijn hele maaginhoud voor mijn voeten, ben er de rest van de dag doodziek van geweest. :kots:

Mijn mede-gebruiker die de cake met zijn broers had gemaakt, is er goed op gegaan :beer:

Iiiieeeewwww 8 maand oud! Zonde natuurlijk om de cake niet op te eten, maar na 8m zou ik toch aan het twijfelen geslaan zijn :rolleyes:

Bovenaan