spacecake hoeveel?

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
Hoeveel gram weed moet je eigenlijk in een spacecake doen? :confused: Wij willen met 4 man een spacecake maken en dan ook lekker spacen :stoned: alleen we hebben geen flauw idee hoeveel erin moet. Blowen heb ik al wel gezien ik voel er niet zoveel effect van ze zeggen wel dat je meer effect heb bij een spacecake maar iemand ervaring??

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
probeer eens 3-4 gram wiet, dus 0.75-1 gram per persoon
en dan de cake in een keer helemaal opeten,
zodat je dus een gram wiet binnen hebt
dan zou je het toch wel moeten voelen :wave:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik nam laatst 1.3 gram (4 gram voor 3 personen) maar ik weet niet wat een normale hoeveelheid is voor een cake. In ieder geval kan spacecake hard aankomen. Wees niet te overmoedig, je kunt later altijd nog een sterkere cake maken. Succes :wink:

Jeller

Badass junkie
harder is het niet echt vidn ik, maar het duurt wel langer, dus als je wat te veel binnen hebt blijft het wel vrij lang werken, zo'n 4 uur wel ofzo terwijl ene joint maar een uur werkt bij mij

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
hmm ik vind het toch een behoorlijk pak harder, van cake kan ik echt wel hard gaan, terwijl bij wiet paffen ik gewoon een plafond bereik en niet meer harder kan gaan...
en ja het duurt zeker langer

Ellesdee

Badass junkie
Toen de space cake begon te werken bij mij ben ik in slaap gevallen... :rolleyes:

zat toen 5gram in voor 3-4 personen...

Bovenaan