Spacecake + corona

Haaaaaa,

Zit inmiddels al 2 weken dood ziek thuis door Corona. Vandaag heb ik een paar plakken space cake van een vriend gekregen. Ik rook normaal elke dag wel een aantal jointjes maar mijn keel is zo pijnlijk dat ik dit nu al die tijd al niet aan heb gedurfd. Ik wil die cake zo nemen, maar ben toch een beetje bang dat ik hier bad op ga en nog zieker word 😂 iemand ervaring?

Martinus

Wijs gebruiker
Ik weet niet of wiet eten nadelige effecten heeft op corona. Het effect zelf is voor mij heel ontspannend, maar roken met een longziekte lijkt me niet echt verstandig.

Ik weet niet hoe je maag voelt?

Ja mijn maag is wel oké... alleen mijn hoofd doe enorm veel pijn. Ik heb genoeg ervaring met edibles dus over hoe sterk het is niet perse maar wel over dat ik me misshien zieker ga voelen. Heb inmiddels wel een plakkie op de geen weg terug haha..

Martinus

Wijs gebruiker
Laten we van het beste uit gaan dan, :P Dat je gewoon lekker ontspannen word en dat de pijn in ieder geval je niet zo dwars meer zit. Ik rook het ook wel eens als ik me niet lekker voel en het verzacht leed altijd enorm.

Bovenaan