• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

spacecake, 5 gram weed

fun

Bewuste gebruiker
hoi ik had voor het eerst een spacecake gemaakt, en deze hebben we met 4 man opgegeten gisteravond.
Het effect ken ik dus niet, het zou anders zijn dan smoken en ook pas na 2 uur inslaan.

En het duurde idd vrij lang eer je je lollig en slaperig begon te voelen, maar wel echt superknetter na 2 uur!
Vooral toen de tv werd uitgezet en we spacy muziek gingen luisteren werd het pas echt spacen, muziek is zo ontzettend belangrijk, het kan de factor zijn of je nuchter blijft of je je trip gaat beleven.

als ik mijn ogen sloot dan kon ik me helemaal laten meenemen door de muziek, voelde alsof ik zweefde en zag in mijn gedachten velden, landschappen, voorwerpen etc.

Helaas was de pret over toen het al 3.30 was en ik om 5.00 alweer op moest en thuis moest zijn om naar mn werk te gaan.
dus naar huis en dat ging ook erg langzaam door die sneeuw overal whats up with that :confused: :)

Maar dus zeker een aanrader om eens gewoon een simpel cakeje te bakken, als ik het nog eens doe dan gaat er nog wat anders bij etc :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
als ik mijn ogen sloot dan kon ik me helemaal laten meenemen door de muziek, voelde alsof ik zweefde en zag in mijn gedachten velden, landschappen, voorwerpen etc.

Heb ik ook vaak, dat vind ik heel fijn...meestal dan :grin: . Soms zie ik zulke freaky dingen in mn verbeelding.

spacekonijn

Badass junkie
ik had dat met spacecake ook maar dan heel erg negatief.

schrok me 2 x echt ontzettend omdat ik dacht dat ik van mn fiets afviel ( ik zat op de bank)

en zag mn armen bewegen als ik er niet naar keek terwijl ik die gewoon stil had.

maar ga het denk ik toch nog eens proberen , wat jij beschrijft klinkt iig heel leuk!

Bovenaan