spacecake 2,5 gram

hey, ik heb net wiet gekocht voor 25 euro, voor 10euro per gram, het schijnt hele goeie wiet te zijn, maar hoe doe je dat in de spacecake? gewoon door middel van wietboter of door het beslag heen flikkeren?

Pikachu

Wijs gebruiker
1 gram per persoon, niet meer!

Als je 2.5 per persoon bedoelt ben je zeker dat je gaat kotsen en out gaat... dat had ik met zo'n hoeveelheid namelijk ook. En ik was niet de enige

Funky Monkey

Badass junkie
2de mogelijkheid: Koop een pak boerencake, vermaal de wiet heeeeeeeel fijn en doe die door het meel heen. Heel goed mixen en volg voor de rest van het recept gewoon de verpakking :hearteyes:
Wel opletten dat je het heel goed mixed want anders kan het zijn dat je klonten krijgt in je cake en dat is niet aan te raden :mrgreen:

TrippyShit

Badass junkie
Pikachu zei:
1 gram per persoon, niet meer!

Als je 2.5 per persoon bedoelt ben je zeker dat je gaat kotsen en out gaat... dat had ik met zo'n hoeveelheid namelijk ook. En ik was niet de enige

waarom :confused: heb spacecakjes en hasjmuffins op met 3,nogwat gram p.p erin(3cakjes van 1,3 geloof ik) en dat was alleen ver weg zijn, de rest ook. Zeker geen kotsen en/of outgaan. Maar licht er waarschijnlijk ook aan hoe goed je er tegen kan he

seraphinia

Experimenterende gebruiker
Ik begrijp nooit wat er altijd zo moeilijk aan is :P.

Koop gewoon een cakemaakpakket en zodra je de boter er door doet doe je het volgende:

Je neemt de hoeveelheid ROOMboter die je nodig hebt en doet het samen met de hele fijn gesneden/hakte wiet in een plastic bowl. Je zet dit op een pan water en laat de boter smelten en roer de wiet er goed doorheen. Laat nu een poosje de THC in de boter trekken en ga gewoon verder met het recept. Wanneer je boter moet toevoegen voeg je nu dus gewoon de boter+wiet toe.

Kind kan de was doen, en btw, 2,5 gram is erg veel.

Met hasj doe ik altijd 0,75 gram pp
Met wiet doe ik altijd 1,5 gram pp (wel goede wiet natuurlijk)

hallotje

Bewuste gebruiker
seraphinia zei:
Je neemt de hoeveelheid ROOMboter die je nodig hebt en doet het samen met de hele fijn gesneden/hakte wiet in een plastic bowl. Je zet dit op een pan water en laat de boter smelten en roer de wiet er goed doorheen. Laat nu een poosje de THC in de boter trekken en ga gewoon verder met het recept. Wanneer je boter moet toevoegen voeg je nu dus gewoon de boter+wiet toe.

Ik doe de boter altijd gewoon in een pannetje en laat dit 5 uur met die wiet erin heel zacht op staan.Dan filter ik de wiet er uit en laat de boter weer harden en bak er dan cake mee... (of doe de boter op me brood naar school:P). De restanten smaken ook goed met pannekoeken :) ik doe altijd 5 gram per persoon... maar dat is natuurlijk gewoon afhankelijk van je wiet en wat je wil :)

raizeredge

Wijs gebruiker
kan je als je spacecake bikt wel gewoon bier drinken want ik ga vanaaf spacecake bikken en ik wil ook wle graag een biertje drinken

hallotje

Bewuste gebruiker
Ligt eraan... Ik drink zelf nooit dus weet niet hoe het is. Maar zat vrienden van me doen het wel... Ik zal wel eerst wachten tot de spacecake werkt en dan pas drinken!!

Bovenaan