• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

space trips

mushroompiet

Belezen gebruiker
ik heb het vandaag gehad en DAMN! dit spul is zeer lekker. het heeft een high wat nog harder is dan die van mexicaantjes. je voelt je zo ongelooflijk lekker high zeg...dit duurde ongeveer 9 uur lang! kleuren zagen er ook wat intenser uit. er staat op de verpakking dat je maar 1 pil mag nemen aankomende 24 uur. maar mushroompiet zou mushroompiet niet zijn als hij gewoon schijt heeft en alles neemt. ik had alleen wat ontbeten, fietste een stuk naar de smartshop toe en voordat ik het wist begon het al te werken. op een gegeven moment kon ik niet meer op mijn benen staan omdat die verschrikkelijk veel pijn deden. een ding was zeker: ik moest eten hebben. ik dus met moeite de trap aflopen en even wat voor mezelf klaargemaakt. 20 min. later voelde ik me ongelooflijk lekker high echt zooo high ben ik volgens mij nog niet geweest. maar helaas kwam het niet verder dan een zeer lekker high gevoel en wat intensere kleuren. ik voelde me ook ongelooflijk in me zelf gekeerd. ik heb nu 5 gram kratom op :mrgreen: nou ik ga slapen maar eerst zet hier even de samenstelling neer: 1 capsule bevat: 200mg guarana, 100mg hawaiian baby woodrose, 100mg l-tyrosine, 50mg passiebloem, 50 mg l-arginine, 10mg groene thee, 8mg niacine.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Volgens mij heb jij happy caps of niet?

Ik heb ook een keer zoiets gehad met z'on samenstelling maar ik voelde d'r geen donder van.

Misschien worden de andere stoffen versterkt door de passiebloem omdat er MAO-remmers in passiebloem zitten.

Midway

Wijs gebruiker
ik denk niet dat hij het over die happy caps heeft, daar zat geen baby woodrose in

die happy caps werken overigens niet inderdaad

mushroompiet

Belezen gebruiker
op de verpakking stond dat je maar 1 pil in de 24uur mag nemen. ik had ze alle vier genomen. het geeft een hele erge high gevoel wat bij mij dus 9uur aan hield.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Je hebt zo'n serie capsules met namen als Space-E, Trip-E, Sex-E etc., en in Trip-E zit bijv. wel LSA (tenminste als ik het me goed herinner). Waren het zulke capsules?

Enneh je verslag mag best gedetailleerder zijn, dit vind ik niet zo heel boeiend om te lezen. Wel fijn dat je ervan genoten hebt.

bootsy

Newbie
"space trips"

die hebben ze ook bij de smartshop hier in haarlem, ik heb 1 keer 2 capsules tegelijk gedaan, niks van gevoeld, en 1 keer 4 capsules, en het enige effect daarvan was stoned en misselijk... iets wat ik niet meer wil doen in ieder geval :P

Bovenaan