mushroompiet
Belezen gebruiker
ik heb het vandaag gehad en DAMN! dit spul is zeer lekker. het heeft een high wat nog harder is dan die van mexicaantjes. je voelt je zo ongelooflijk lekker high zeg...dit duurde ongeveer 9 uur lang! kleuren zagen er ook wat intenser uit. er staat op de verpakking dat je maar 1 pil mag nemen aankomende 24 uur. maar mushroompiet zou mushroompiet niet zijn als hij gewoon schijt heeft en alles neemt. ik had alleen wat ontbeten, fietste een stuk naar de smartshop toe en voordat ik het wist begon het al te werken. op een gegeven moment kon ik niet meer op mijn benen staan omdat die verschrikkelijk veel pijn deden. een ding was zeker: ik moest eten hebben. ik dus met moeite de trap aflopen en even wat voor mezelf klaargemaakt. 20 min. later voelde ik me ongelooflijk lekker high echt zooo high ben ik volgens mij nog niet geweest. maar helaas kwam het niet verder dan een zeer lekker high gevoel en wat intensere kleuren. ik voelde me ook ongelooflijk in me zelf gekeerd. ik heb nu 5 gram kratom op
nou ik ga slapen maar eerst zet hier even de samenstelling neer: 1 capsule bevat: 200mg guarana, 100mg hawaiian baby woodrose, 100mg l-tyrosine, 50mg passiebloem, 50 mg l-arginine, 10mg groene thee, 8mg niacine.
nou ik ga slapen maar eerst zet hier even de samenstelling neer: 1 capsule bevat: 200mg guarana, 100mg hawaiian baby woodrose, 100mg l-tyrosine, 50mg passiebloem, 50 mg l-arginine, 10mg groene thee, 8mg niacine.