Space hem solo

hardcor3

Experimenterende gebruiker
Een joint roke doe ik het liefst alleen.
Met andere mensen erbij heb ik maar weinig te vertellen, terwijl ik nuchter of met andere drugs het liefst met mensen omga.
Het eerste jaar dat ik wietjes rookte had ik dit nooit en werd er alleen maar druk van.

Hebben meer mensen dit? :smoke:

ZI09

Bewuste gebruiker
Zowel solo als met andere mensen kan chill zijn.

Verder word ik er niet durk van. Eerder loom.

xplusif

Als ik wiet haal dan rook ik 1 joint met me vrienden en de rest rook ik later thuis op :grin:

Imke

Badass junkie
Dat verschilt, als er iemand bij me is, dan blowen ze mee en dat is wel eens fijn, gewoon samen lachen enzo. Maar als er een "feestje" hier is, mag ik steeds de joints draaien en roken zij ze op. :rolleyes: Als er volk is, en ik wil alleen blowen, kruip ik in bad, wat zalig is.
Het hangt af van mn humeur eigenlijk, ik kan van allebei genieten. En nee, ik word er niet druk van. Gewoon een beetje relaxed ofzo. :stoned:

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Ik blow waarneer ik zin heb en wanneer het kan.
Als ik in het gezelschap ben van mn beste vrienden
deel ik met hen, zo niet dan rook ik mn eigen shit.
Ik denk dat ik het liefst blow samen met mn vriend.

azgaza

Badass junkie
Ik blow opzich best graag met vrienden, ik vind samen stoned lachkicks krijgen en onzin gesprekken hebben altijd gezellig, hoe absurd de sfeer dan kan worden. Wel deel ik liever niet met meer dan 3-4 mensen tegelijk, omdat er dan zo weinig overblijft, en ook het liefst alleen met mensen die ook wel eens wiet kopen en het met mij delen of mensen die bier kopen en het met me delen ofzo, dat ik er niet te veel geld-verlies op maak.
Er zijn een stuk of 4-5 mensen waar ik echt graag mee blow omdat het bijna altijd gezellig is dan.
En alleen is ook heerlijk ontspannen, lekker in je eigen sfeer op gaan.. ik vind het allemaal wel best.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Wel deel ik liever niet met meer dan 3-4 mensen tegelijk, omdat er dan zo weinig overblijft, en ook het liefst alleen met mensen die ook wel eens wiet kopen en het met mij delen of mensen die bier kopen en het met me delen ofzo, dat ik er niet te veel geld-verlies op maak.

idd, dat heb ik ook, het liefst rook ik gewoon met een goeie vriend alleen, die ook wiet heeft (of iets anders)...
ik begin tegenwoordig ook steeds meer een meer het schijt te krijgen aan mensen die altijd maar meepaffen maar zelf nooit ns een joint rollen...
en alleen roken vind ik ook wel chill, zeker 's avonds met een muziekske op, n boek, en een goej glas wijn...

Osi`

Bewuste gebruiker
Blow het liefst zowiezo wel graag alleen en ik blow ook alleen wanneer ik er zin in heb. En meestal is dat gewoon savonds. In de dag blow ik gewoon niet echt graag, tenzij smorgens vroeg (wake 'n bake)

Maar in de nacht in je eigen bedje en een filmke kijken en dan een lekkere peuk waar jij gewoon rustig aan begint te lurken. Aah, da's gewoon genieten voor mij.

En bij kameraden is die peuk dan al binnen 10 minuten op waar ik mij gewoon soms aan erger, mag ik wer een nieuwe rollen of rolt iemand anders weer. Kdoe liever met 1 goeie peuk minstens een halfuur-uur over.

4C1D

Newbie
Ik blow altijd met één of meerdere vrienden. Alhoewel ik tegenwoordig wel eens zin krijg om er zelf eentje te blowe.
Maar toch, ik vind het gezelliger met vrienden. Ik ben niet zo'n eenzaat :)

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Osi` zei:
En bij kameraden is die peuk dan al binnen 10 minuten op waar ik mij gewoon soms aan erger, mag ik wer een nieuwe rollen of rolt iemand anders weer. Kdoe liever met 1 goeie peuk minstens een halfuur-uur over.

Dat herken ik echt, dat is dan wel weer een nadeel aan delen met mn vriend. Maar daarom draaien we soms ook gewoon beide onze eigen joints. Hij houd soieso meer van hash en ik van wiet.

Lana

Wijs gebruiker
Ik vind het gezellig om met andere mensen te blowen, mits ze hun eigen rotzooi bij hebben. Het zijn altijd dezelfde die heel je joint oppaffen en zelf nooit wat hebben. Je weed op en je hebt niet eens de kans gekregen om er stoned van te worden. Dat ben ik echt beu.
Het liefste blow ik samen dat iedereen z´n eigen joint heeft. Geeft nog veel meer sfeer ook, want iedereen kan z´n eigen knetter roken en niemand ergert zich.

Ik rook ook heel graag alleen, lekker in m´n eigen wereldje. Zo veel jointjes roken als ik zelf zin heb. Vooral ´s ochtends is het een lekkere opsteker voor de dag.

matthijs

Badass junkie
Lana zei:
Het liefste blow ik samen dat iedereen z´n eigen joint heeft. Geeft nog veel meer sfeer ook, want iedereen kan z´n eigen knetter roken en niemand ergert zich.

Het is toch veel gezelliger om samen te blowen!
Als ik samen blow doe ik het meestal niet eens om stoned te worden... gewoon voor de gezelligheid :)
Blow wel vaak in mijn eentje ook... ook heerlijk. Maar anders wel :)

acidboy

Badass junkie
Ach, het heeft voor mij allebei wel wat.
Ik blow graag met een goede vriend van me, met hem kan ik gewoon heel goed praten, ook zonder wiet overigens. Maar het is gewoon supergezellig en relaxt om met hem een jointje te roken.
Maar diep in de nacht in je eentje een jointje met een muziekje op, de hele wereld die slaapt, en jij zit daar lekker te genieten... ja dat kan ik toch ook echt wel waarderen.

Lana

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Lana zei:

Het is toch veel gezelliger om samen te blowen!
Als ik samen blow doe ik het meestal niet eens om stoned te worden... gewoon voor de gezelligheid :)
Blow wel vaak in mijn eentje ook... ook heerlijk. Maar anders wel :)

Hihi nee.. Als ik blow, is het echt alleen om stoned te worden.. Al hou ik wel van gezelschap hoor.
Maar jouw insteek, op de 1e plaats om de gezelligheid, vind ik wel veel beter hoor! :)

Freezing

Bewuste gebruiker
Vind het allebei zeer chill, met vriendengroep is altijd lachen. Met zn 2 of 3 ook. Maar als ik dan thuis ben met wiet smoke ik ook, lkr spacen achter de pc.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
eerste tijden altijd samen daarna met 2 of 3 mensen en later alleen vaakst, de groep gaat na een tijd uitelkaar omdat dan iedereen weinig begint te voelen samen

hardcor3

Bij mij gaan me gedachten wat trager dus duurt het wat langer om het te begrijpen.

Maar gister wel een chille space nacht gehad :smoke:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
eerste tijden altijd samen daarna met 2 of 3 mensen en later alleen vaakst, de groep gaat na een tijd uitelkaar omdat dan iedereen weinig begint te voelen samen

je kan dan tcoh ieder zijn eigen joint roken... dan heb je n joint voor jou alleen en je zit toch nog gezellig samen

yellowmoon

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
yellowmoon zei:

je kan dan tcoh ieder zijn eigen joint roken... dan heb je n joint voor jou alleen en je zit toch nog gezellig samen
niet iedereen heeft altijd joint bij

lurch

rook bijna altijd met vrienden deel niet erg veel uit alleen als iemand toevallig nix heeft. gewoon zorgen dat iedereen ze eigen pit draai of mengels met iemand draaien,,,

allleen roken is ook wel chill maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik nix te doen heb...

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik rook het leift een blow alleen, gewoon omdat ik super stil wordt als ik stoned ben!~dus niet gezellig voor de rest zeg maar.
in het begin had ik hier geen last van, en rookte op school een jointje of bij vrienden en kon dan ook nog wel redelijk normale gesprekken voeren.
maar ineens werd dat minder en werd ik steeds stilelr, dus vandaar dat ik het liefst alleen rook. :stoned: :smoke:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hardcor3 zei:
Een joint roke doe ik het liefst alleen.
Met andere mensen erbij heb ik maar weinig te vertellen, terwijl ik nuchter of met andere drugs het liefst met mensen omga.
Het eerste jaar dat ik wietjes rookte had ik dit nooit en werd er alleen maar druk van.

Hebben meer mensen dit? :smoke:

ik deel geen joints ...

Flinter

Belezen gebruiker
Gewoon zorgen dat je genoeg hebt :).

In mijn groep om het dan maar zo te zeggen, draaien er gewoon een paar een joint (meestal de helft ofzo of soms ook nie magoed :P) en gewoon doorpasen. Iedereen heeft ook altijd wel een keer wiet dus wat dat betreft we steunen elkaar en zitten meestal nooit zonder ^^.

falinter

een joint roken met 2 á 3 man is chill.

en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1.

ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai.

altijd met een grote groep , harstikke gezellig. :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
falinter zei:

tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost...
let maar op daar kom je nog van terug :wave: :smoke: :P

falinter

Frisko zei:
falinter zei:

tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost...

we hebben zeker mensen die meer betalen dan de anderen.
maar dat is wel ongeveer in evenwicht.
ik ga echt niet de persoon worden die altijd betaald.
ben mischien gek , maar niet zo erg , haha :mrgreen:

Flinter

Belezen gebruiker
Frisko zei:
falinter zei:

tot je veel begint te blowen en zelf moe... wtf :P.

Ten eerste bijna elk lid van onze groep blowt elke dag (vaak veel en overal).
En geld is geen probleem. Ik kan haast wel zeggen dat de hele groep bij elkaar per maand zon 5000 euro uitgeeft aan allerlei tertiare zaken (de meeste dan). Dus ja nooit een probleem :grin:.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik vind het wel relaxed om met een groep, of een paar vrienden te blowen. Maar lekker alleen chillen achter de computer, of een filmpje kijken is toch beter vind ik :stoned:

Bovenaan