Space Chocolade

hallo ik heb een vraag
Wat voor drugs kan er allemaal door een chocoladereep zijn gedaan

Vandaag op werk gaf een collega die ook allerij drugs doet als LSD paddo's Xtc etc en blowt ook. Een chocoladereep stukje dus ik at het was 70% puur dus na een tijdje ging ik er aan denken en ging ik scheel kijken of zat aan het spacen weet niet welke het was
Dus zou het een space ( wiet ) chocolade zijn of zou het ook iets anders kunnen zijn ik had waarschijnlijk het wiet High gevoel maar weet niet zeker dus wat zou er allemaal in kunnen zijn en wat zijn de effecten? Het zat we geloof ik in een normale verpakking dus wat zou het kunnen zijn? Of omdat ik het niet vertrouwde en er aan ging denken ging ik scheel kijken en shit en leek het of ik aan het spacen was weet het niet meer maar vroeg het hem nog en hij zei was normale chocola maar anyway wat zou er allemaal in kunnen Zijn? Of was het waarschijnlijk als er iets in zat wiet of hasj? Of als er iets anders dan dat had in gezeten had ik het echt wel gemerkt? Weet het niet meer dus kan iemand aub andwoord geven op me vraag

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Eerst Crack in je wiet en nu wiet door de reep van je collega. Jij maakt nogal wat mee! Of ben je misschien een beetje paranoia?

Eerst Crack in je wiet en nu wiet door de reep van je collega. Jij maakt nogal wat mee! Of ben je misschien een beetje paranoia?

Beetje ja maar deze collega heefd pas geleden ook paddo's in drinken aan iemand gegeven dus vandaar dus wat kan er allemaal door een chocolade reep? Heb gehoord dat je wiet door een pure kan doen maar wiet maakt op zich niks uit heb zelf nog wat liggen maar kan er op Lsd en paddo's en die shit in een reep of had ik het anders echt wel gemerkt? Of was ik gewoon paranoid? Omdat ik het niet vetrouwde en scheel ging kijken en het daarom leek of ik high was? Want na een tijdje vooral toen ik er niet meer aan dacht gif het gevoel weg

Gabbertje

Wijs gebruiker
Beetje ja maar deze collega heefd pas geleden ook paddo's in drinken aan iemand gegeven dus vandaar dus wat kan er allemaal door een chocolade reep? Heb gehoord dat je wiet door een pure kan doen maar wiet maakt op zich niks uit heb zelf nog wat liggen maar kan er op Lsd en paddo's en die shit in een reep of had ik het anders echt wel gemerkt? Of was ik gewoon paranoid? Omdat ik het niet vetrouwde en scheel ging kijken en het daarom leek of ik high was? Want na een tijdje vooral toen ik er niet meer aan dacht gif het gevoel weg

Ik denk persoonlijk dat het een paranoïde gedachte is. Zeker omdat je schrijft, dat toen je er niet meer aan dacht het gevoel weg was.

Yolo2000

Belezen gebruiker
waarschijnlijk zit er geen Lsd paddo's enz in als er iets ik zat was het wel hasj of wiet maar dan was je net als spacecake en wat @HardstyleGabber ookal Zegt echt knetter stoned waarschijnlijk was je gewoon paranoia vooral als je er niet aan dacht het weg was maar wat is er mis met gratis wiet?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Koes
Ik persoonlijk vind jou verhalen allemaal een beetje moeilijk te bevatten. Ik denk dat jij of mega paranoia bent en beter even met een psych kan gaan praten of compleet andere vrienden en collegaas moet zoeken. Ik geloof het allemaal niet zo. Vindt je het zelf niet latsig als je steeds zo para denkt en voelt? Misschien teveel drugs al gehad? Of onderliggende psychische problemen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit valt toch niet meer serieus te nemen... Volgens mij hebben we hier gewoon een troll, anders heeft koes echt serieuze psychische issues...

krannatom

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ook heel fijn dat Yolo advies komt geven over drugs nadat hij net zijn eerste joint heeft gerold.

Koes
Ik persoonlijk vind jou verhalen allemaal een beetje moeilijk te bevatten. Ik denk dat jij of mega paranoia bent en beter even met een psych kan gaan praten of compleet andere vrienden en collegaas moet zoeken. Ik geloof het allemaal niet zo. Vindt je het zelf niet latsig als je steeds zo para denkt en voelt? Misschien teveel drugs al gehad? Of onderliggende psychische problemen?

Ja ben inderdaad erg Parranoia weet niet zeker maar waarschijnlijk komt het door het blowen
Maar ik kan niet meer zonder. En over die chocola. Was inderdaad een paranoia gedachte en als er wiet in zat was voor mij nier zo erg maar dacht straks zit er paddo's of iets in want die gast doet dat namelijk wel man daarom neemt niemand meer drinken van hem aan

Yolo2000

Belezen gebruiker
Ook heel fijn dat Yolo advies komt geven over drugs nadat hij net zijn eerste joint heeft gerold.

Alweer de 8ste 9ste ofzo ze worden al wel beter rook/blow al ongv 3/4 jaar alleen me vrienden draaide altijd en kreeg nooit de kans om te oefenen. En als ik alleen was of met mensen die niet konnn draaien kochten we voorgedraaide

Bovenaan