Space Cake

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
hoe bak je die :), gewoon cake bakken en wiet er zo in stoppen en door het cakemeel ofzo? of wat :confused:

Pietman

Experimenterende gebruiker
nope dude, de thc (werkzame stof) wordt niet uit de wiet gehaald als je het zo op eet. :(
THC bind zich aan vet, dus wat gebruikelijk is, is dat je wietboter maakt.
Dus wiet en boter bijmekaar, tijdje koken en dan gewoon die boter gebuiken ipv normale boter.

maar het kan dus met van alles, als er maar vet in zit, want anders heb je er nix aan.
(voor precieze recepten ga je maar ff zoeken (http://www.yahooka.com/ ):stoned: .

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
LOL, je kunt het dus ook gebruiken als boter op je brood :mrgreen:!

moonflower

Experimenterende gebruiker
LOL, je kunt het dus ook gebruiken als boter op je brood !

Ideetje
chocalade/Cacau?? boter vermengen met wiet, of gewoon wietboter maken en dan later cacau of iets anders zoets toevoegen, dat blijft wel plakken op je brood, er is geen betere lunch te bedenken :P :P :P

jsuvd

Newbie
Freek zei:
hoe bak je die :), gewoon cake bakken en wiet er zo in stoppen en door het cakemeel ofzo? of wat :confused:
. haal de gebruikelijke dingen die je nodig heb voor een cake. maak de wiet klein, dus dan is het eigenlijk poeder. je neemt bv 20 gram wiet (poedervorm) en van je cakemix haal je dan 20 gram eraf. de wiet meng je door je cakemix. nu ga je gewoon het recept volgen wat op het pak staat. is de cake ongeveer een half uur uit de oven, neem een lekkere plak.Heerlijk :wave: eet smakelijk :confused:

jsuvd

Newbie
moonflower zei:
jo tnx, werkt het hetzelfde bij iedere smaak die de cake heeft , zit er verschil tussen???
je kan het beste een cake bakken die naturel is.die vind ik persoonlijk het beste dan smaken met wiet erin.maar ja, smaken verschillen. :rolleyes: de verhouding blijft qua afwegen het zelfde. 10 gr. wiet= 10 gr.cakemix eraf. 12 gr.wiet=12 gr.cakemix eraf enz. het is net hoe sterk je zelf die cake wil hebben :wave:

jsuvd

Newbie
moonflower zei:
Hoeveel wiet gaat er in een gewone gemiddelde spacecake :confused:
:confused: ongeveer 10 gram. is de cake afgekoeld in de koelkast bewaren met folie eromheen tegen het uitdrogen. je kan het ook eventueel invriezen. :mrgreen:

jsuvd

Newbie
:stoned: :smoke:
zoals ik schreef in 2 berichten terug, het is net hoe sterk je de cake zelf wil hebben. :confused: 10 gr. vind ik lekker smaken als ik er bv 5 gr. in doe proef ik er weinig van. :openmouth: dus vandaar ieder zijn eigen smaak

Skyline

Newbie
Hey ik had ook een vraagje! Want jullie weten echt alles hiero

Wat voor dosering is een beetje normaal voor een hond van 10 kg? :smilingimp:

:grin:

:flushed: Ik en nog een stuk of 10 andere maten gingen vorig jaar zomer naar Hardore D-day in de zino. We bleven allemaal bij zo'n maat slapen en hebben 2 spacecake's gebakken die alletwee mislukt zijn! Dat komt omdat we tijdens het bakken van de cake al goed vaag waren van de pillen, wiet, coke, speed enz. In het recept stond dat er 0.5 dl melk in moest en zo'n vage doet er 5 dl in. Die cake kon je dus letterlijk kleien. De tweede cake was goed, als ze maar de oven hadden uitgezet, DAARDOOR WAS UT MEER UN KOEK GEWORDEN Maar ja, omdat wij zo vaag waren waren we de cake even vergeten, en hij kwam dus pikzwart de oven. We hebben van alletwee de cakes een deel opgegeten, en werken deden ze gelukkig wel! Ik geef dus een tip; bak je een cake en wil je dat alles goed gaat bak hem dan niet als je goed vaag bent. XXX SNATSERTJE

:flushed: Ik en nog een stuk of 10 andere maten gingen vorig jaar zomer naar Hardore D-day in de zino. We bleven allemaal bij zo'n maat slapen en hebben 2 spacecake's gebakken die alletwee mislukt zijn! Dat komt omdat we tijdens het bakken van de cake al goed vaag waren van de pillen, wiet, coke, speed enz. In het recept stond dat er 0.5 dl melk in moest en zo'n vage doet er 5 dl in. Die cake kon je dus letterlijk kleien. De tweede cake was goed, als ze maar de oven hadden uitgezet, DAARDOOR WAS UT MEER UN KOEK GEWORDEN Maar ja, omdat wij zo vaag waren waren we de cake even vergeten, en hij kwam dus pikzwart de oven. We hebben van alletwee de cakes een deel opgegeten, en werken deden ze gelukkig wel! Ik geef dus een tip; bak je een cake en wil je dat alles goed gaat bak hem dan niet als je goed vaag bent. XXX SNATSERTJE

Wammus

Newbie
Skyline zei:
Hey ik had ook een vraagje! Want jullie weten echt alles hiero

Wat voor dosering is een beetje normaal voor een hond van 10 kg? :smilingimp:

:grin:

Whahahahahahahahahaha...

Wij hadden ook ooit spacecake gebakken. Er ging ongeveer 20 gram k*twiet in en dat in een halve cake (de rest van de cake was gewoon). Niet eerst er boter van gemaakt ofzo (werkt dat echt beter :confused: ?) Dat een uurtje laten staan en daarna bij de koffie opgegeten. Na ongeveer een half uurtje sloeg ie in. Helemaal vaag en echt rare dingen gezegd en gedaan. Totdat opeens de pa van degene waar we zaten binenkwam. Wij die cake het raam uitgegooid (achteraf best jammer mja) en snel een beetje gecleaned. Wat bleek nou: toen wij aan het opruimen waren waren de vogels doodleuk die cake aan het opeten. En later ook een hond van een man die langs kwam gelopen :openmouth:. Die vogels vlogen echt heel raar en die hond viel spontaan om nadat ie 2 hapjes had genomen ( stond na 5 minuten ongeveer wel weer op hoor :) ). Dat gaan we binnekort maar weer een keer doen... Spacecake bakken dan....

space cake!

CAKE 1

Ingrediënten:
- 150 gram heel ei
- 50 gram eierdooier
- 200 gram basterdsuiker
- 20 gram citroenrasp
- 200 gram margarine ( zacht !)
- 200 gram bloem
- ?? gram wiet ( hoe meer, hoe beter...)

Werkwijze:

Cakeblik licht invetten
Keukengereedschap vetvrij maken
Bloem zeven
Margarine, suiker en citroenrasp mengen in een au-bain-marie
Verwarmen tot ongeveer 25 graden
Mengsel luchtig kloppen
In 4 delen het ei door het mengsel gieten
Als het goed luchtig is de bloem er doorheen spatelen
Wiet zeer fijn hakken
Wiet door de cake spatelen
Mengsel in cakeblik pleuren

In oven plaatsen (170 graden)
Cake 50 minuten in oven laten staan

Cake uit cakeblik halen en laten afkoelen
...smullen maar !

Mac...

Badass junkie
Je kunt je ook een hoop geld besparen door ipv weed, knipafval te gebruiken. Het gaat puur om de THC die erin zit, en omdat je t niet rrokt krijg je er ook geen koppijn van :grin:

Bovenaan