• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Space Brownies

wiet busje

Belezen gebruiker
Gistermiddag kwam kameraad X rond 5 uur naar mij toe. Hij had wat leuks meegenomen, namelijk: een zakje Super Pollum, een pak brownies beslag, 2x six-pack bier, nog meer wiet, vloei...nog meer wiet..

Afijn wij de boter in een pan gesmolten en de verkruimelde super pollum dr bij gedaan. Effe tijdje roeren tot het helemaal in de boter was opgelost en vervolgens met water erbij en het pak brownie-mix een beslag gemaakt. In de oven duurt het normaal 40 minuten op 180 graden. Daar hadden wij geen zin in dus 20 minuten op 225 graden deed het perfect :grin: de brownies waren echt super mooi gelukt. Effe in de diepvries gelegt om ze af te laten koelen en vervolgens hebben we het in 8 stukjes gesneden. Bij het wachten in de oven hadden we nog een paar biertjes op.

Ik en X hebben toen direct 2 stukjes opgezeten. Zo hadden we ieder nog 2 stukjes over voor later op de avond. Nadat we klaar waren hadden we effe een jointje gebouwt met nog wat bier er bij. Ik begon alles al lichtjes op te voelen. X had het over een meisje Y waar die het al vaker over had, en dat ze in een eetcafé werkt en als soort 'grapje' had gezegt: kom dan vanavond bij eetcafé X eten.. Afijn.. dat eetcafé.. daar werk ik dus :rolleyes: Dus ik zo droog: ow shit, das het barmeisje, DAS MIJN COLLEGA :P

Wij gelijk aardige lachkick. Toen was het rond half 7 en gingen we naar eetcafé X. Daar gingen we snel aan een tafel zitten en meisje Y en mijn baas keken erg raar naar ons. We zaten heel de tijd te lachen en voelde me zo knetter stoned worden, zo para, dat was ik nog nooit geweest. En het werd steeds erger. Ik vond het gewoon echt op trippen lijken. We kregen ook hele erge lachkicken en X zei heel de tijd: 'nee, nee.. niet nu. niet nu :grin:'.

Naar ons gevoel duurde het fucking lang voordat we ons eten kregen. Ik een hele shoarma schotel met kipsaté en X een pasta schotel. We zaten daar echt zo humor te eten, super snel achter elkaar zonder 1 seconde pauze. Soms dacht ik ook: owja, ik moet wel blijven ademen.. :rolleyes:

Toen we zo'n beetje klaar waren met eten zei X 'we moeten hier NU weg' want we begonnen allebei echt helemaal para te worden. Wij gingen afrekenen en mn baas zat heel de tijd naar me te kijken en ik keek zo de andere kant op :grin: Het was toen bijna 8 uur (hadden we toch bijna 1,5 uur daar gezeten :openmouth:) ik had toen afsgesproken met space scientist van dit forum bij een plek. Wij daar aangekomen kwam hij niet veel later.. alleen hij had al direct door dat we zo stoned waren als een garnaal. We lachen namelijk op de grond en ik hoorde hem wel praten maar het ging langs me heen. Super heet en het zweet droop van m'n hoofd af. Hij zei gelijk: 'ik wil oook' met een stem van een klein kind die snoep krijgt dus wij weer naar mijn huis. We hadden nog 4 plakken in totaal. Space scienstist kreeg van ons allebei 1 plak. Hij vrat ze gelijk op, en nam zelfs mijn laatste stukje omdat ik te stoned op de bank lag om nog iets te kunnen doen. X had ook gelijk zijn plakje nog genomen.

Ergens in het gedeelte van de alinea hierboven gebeurde het nog dat ik wakker gemaakt werd door X en hij zei: 'godverdomme wij zitten te wachten op je lig je hier te slapen' :grin: Ik weet alleen niet meer waar dat gebeurde

Maargoed wij zaten in mijn huis. KK erg te spacen. X ging nog af en toe naar boven om te "msnen". Maar hij zat alleen maar kk hard te spacen in de bureaustoel. Ik hoorde zelfs af en toe heel erg gelach, terwijl hij helemaal alleen boven was :confused:

Nog voor de space brownies bij space scientist waren ingeslagen ging die al naar huis. Hij stuurde me daar nog een bericht met daarin:

"kk stoned achter de pc
kk lauw, alles golf en zo, maar nu naar me nest en proberen te slapen
heb wel het gevoel dat het lukt"

Dus die zat ook wel goed :grin:

En toen ging X ook naar huis, en ik ging slapen. En werd best uitgeslapen wakker vanmorgen :)

en toen was het verhaaltje uit :mrgreen:

wiet busje

Belezen gebruiker
Mr.jiho zei:
hoeveel weed hebben jullie erin gesmeten, hoeveel gr per persoon?

We hadden een heel zakje Super Pollum bij coffeeshop 't Trefpunt in Rotterdam gehaald. Is 1 gram. Deze week hadden we al een keer Space Brownies gemaakt alleen toen hadden we een heel twaaflje Orange Bud ingedaan en voelde nauwelijks iets. Bij Orange Bud hadden we allebei de helft op. Bij Super Pollum had ik 1/4.

@Sweet_Shadow:
Jah best wel, maarja ik eet het elke dag als ik moet werken dus dan is het niet zo bijzonder meer :wink:

Osi`

Bewuste gebruiker
Hehe, dat wil ik ook eens proberen :grin:
Waar kan ik ergens een kookboek vinden (online ofzo) over hoe je space brownies maakt? (geen cake, is teveel wiet)

Btw, 225 graden, is dat niet wat te hoog? Dan "verbrand" de thc toch.

wiet busje

Belezen gebruiker
Osi` zei:
Hehe, dat wil ik ook eens proberen :grin:
Waar kan ik ergens een kookboek vinden (online ofzo) over hoe je space brownies maakt? (geen cake, is teveel wiet)

Btw, 225 graden, is dat niet wat te hoog? Dan "verbrand" de thc toch.

Brownies zijn héél makkelijk te maken :wink:

Bij de EDAH (elke supermarkt) ken je een pak halen, daar hoef je alleen maar water en (THC-)boter aan toe te voegen en effe roeren, meer niet :wink:

Met 225 kan THC verdampen, echter zit het opgelost in de boter en is het niet een emulsie, daarom is het niet vluchtig. Dus maakt niks uit, net zoals (veel) suiker in space cake, maakt ook helemaal niks uit.

Osi`

Bewuste gebruiker
en High worden a volenté! :grin: als m'n ouders eens weg zijn, zal ik eens zo'n koekjes maken en dan meenemen op school als ontbijt :mrgreen:

wiet busje

Belezen gebruiker
ik wil nog wel 1 ding zeggen: de dosis die ik nam was TE HOOG om het niet thuis te doen.. ik ben 70kg, alhoewel dat niet veel zegt, maar als je zo op school word als ik ga je je ziek melden.. :wink:

Osi`

Bewuste gebruiker
Hoeveel gram wiet steek je dan in hoeveel gram ik moet maken bij space brownies?

Bovenaan