Sosa drinken.

greenpower

Bewuste gebruiker
Beste df leden,

Ik wil graag weten wat het effect is als je coke oplost in water en dat opdrinkt? Zelfde efecten als snuiven.

Iemand met ervaring?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Nou zal ik dan maar even een serieuze reactie geven? Ik denk dat het zonde is van je coke, volgens mij heb je oraal veel meer nodig dan nasaal voor hetzelfde effect.

Andrew

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Nou zal ik dan maar even een serieuze reactie geven? Ik denk dat het zonde is van je coke, volgens mij heb je oraal veel meer nodig dan nasaal voor hetzelfde effect.

Biertje

Bewuste gebruiker
sos lost toch volledig op in water? dan hou je volges mij alleen de versnijdingsmiddelen over... kun je net zo goed lidocaine en paracetamol slikke...

correct me if I'm wrong

Judas

Wijs gebruiker
greenpower zei:
Iemand met ervaring?

Het werkt wel, maar het effect is stukken minder dan snuiven. De sensationele explosie in je hoofd die zich daarbij voordoet blijft uit. Zoals boven vermeld gaat er inderdaad veel sos verloren en daar krijg je dan een slappe ervaring voor terug.

Kreeg er zelf ook nog eens een beklemmend, benauwd gevoel van. Misschien omdat de vloeibare cocaine contact maakt met een deel van de luchtpijp?
Vond het na 2 experimenten allesbehalve voor herhaling vatbaar. :(

Uiteindelijk toch nog lekkere liquid cocaine op het spoor gekomen:

http://www.chow.com/recipes/10229

yugoslaaf

Experimenterende gebruiker
Het effect is minder omdat het meer richting je maag gaat

als je coke in water doet zie je gelijk wat drijft is mix

Dopezilla

Badass junkie
Lost alleen de coke op? Lidocaïne en andere shit niet? Plx confirm, dat zou wel mooi zijn namelijk. n__n
'n Makkelijke methode zijn om coke puur te krijgen. Weet je ook meteen wat voor kutzooi je hebt als er nauwelijks wat overblijft na het uitkoken.

Olle

Judas

Wijs gebruiker
Ollemann zei:
Lost alleen de coke op? Lidocaïne en andere shit niet? Plx confirm, dat zou wel mooi zijn namelijk. n__n
'n Makkelijke methode zijn om coke puur te krijgen. Weet je ook meteen wat voor kutzooi je hebt als er nauwelijks wat overblijft na het uitkoken.

Olle

LIDOCAINE lost ook in water op, niet in aceton. Dat blijft er dus in zitten in de methode die jij hier voorstelt.
FENACITINE is alleen oplosbaar in aceton.
LEVAMISOL lost enkel op in chloroform.

De 2 laatstgenoemde, uiterst bedenkelijke medicamenten worden tegenwoordig veelvuldig als versnijdingsmiddel gebruikt.
Leuk plan Olleman, maar lidocaine raak je zo niet kwijt en na het uitkoken is er weer een nieuw procedee noodzakelijk om het snuifbaar te maken. Wordt zo wel een beetje erg tijdrovend.

Bovenaan