Soorten zegeltjes

electergie

Belezen gebruiker
Ik weet dat er verschillende namen bestaan voor andere zegels maar
heeft het nu een verschil of is het gevaarlijk om verschillende soorten zegeltjes te combineren??

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Zolang de zegels getest zijn en er dus zeker weten lsd op zit is het niet gevaarlijk om verschillende zegels te combineren.

Angramar Temenos

Badass junkie
Alle zegels bevatten dezelfde stof: LSD, Lyserginezuurdiethylamide. Tenzij ze DOM of DOB of zoiets vaags hebben, maar dat is in 99,9% van de gevallen niet zo.. Die zegels zien er volgens mij ook een stuk anders uit (groter, dikker), en een dealer zal dat sowieso niet gauw als lsd verkopen, sinds de trip heel anders is en die wel hele kwade klanten zou kunnen krijgen... Plus het is ook niet goedkoper ofzo, dus winst erop maken door mensen zo op te lichten schiet ook niet op.

Ik zou wel je zegels testen, want ze kunnen verschillende sterktes hebben, en alhoewel een "overdosis" lsd niet gevaarlijk is kan je wel een bijzonder onaangename trip krijgen doordat het effect te sterk is, vooral als je weinig ervaring hebt. En zelfs al heb je veel ervaring.. Ik zou niet 3 van de oude hartjes van 400 mics willen nemen :eek. Eentje lijkt al extreem :tearsofjoy:

azgaza

Badass junkie
Wat AT zegt klopt helemaal; alle verschillende prints bevatten in principe gewoon dezelfde stof; LSD. Er zijn geen varianten van en welke zegel je hebt maakt dus ook niet uit. Wel verschilt de dosis op de zegel soms enorm en bij test punten kan je laten testen hoeveel LSD er precies op je zegel dit. Voor adressen: www.drugs-test.nl

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tegenwoordig vind ik het niet meer vreemd dat alles gewoon 'dezelfde' LSD is. Maar ik ken wel iemand die al 20+ jaar ervaring hier mee heeft en beweert dat er vroeger wel verschillende soorten waren, ook omdat het nog niet illegaal was toen. Zo zou het variëren in hoe veel je er van in trance zou raken en hoe 'agressief' het was. Zo waren er 'haantjes' die niet erg prettig aan voelden en supervisueel waren, het andere uiterste waren zegeltjes met een mobius band of spiraal als opdruk die eigenlijk LSA bevatten en je in een hele diepe trance brachten.
Ik zou niet weten hoe het zit met die verschillende soorten en weet zelf ook niet wat hier nou echt van waar is, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat er misschien vroeger minimale variaties op werden gemaakt gewoon omdat dat toen nog kon. Dat vind ik ook wel een goede verklaring waarom je dat tegenwoordig nog nauwelijks aan treft.
Maar toch ben ik wel benieuwd naar de waarheid omtrent deze soorten. Zo waren er wel scheikundige mensjes die veel betere LSD konden maken dan anderen. Maar misschien heeft dit meer te maken met de dosis per zegel ofzo.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Twilight zei:
Tegenwoordig vind ik het niet meer vreemd dat alles gewoon 'dezelfde' LSD is. Maar ik ken wel iemand die al 20+ jaar ervaring hier mee heeft en beweert dat er vroeger wel verschillende soorten waren, ook omdat het nog niet illegaal was toen. Zo zou het variëren in hoe veel je er van in trance zou raken en hoe 'agressief' het was. Zo waren er 'haantjes' die niet erg prettig aan voelden en supervisueel waren, het andere uiterste waren zegeltjes met een mobius band of spiraal als opdruk die eigenlijk LSA bevatten en je in een hele diepe trance brachten.
Ik zou niet weten hoe het zit met die verschillende soorten en weet zelf ook niet wat hier nou echt van waar is, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat er misschien vroeger minimale variaties op werden gemaakt gewoon omdat dat toen nog kon. Dat vind ik ook wel een goede verklaring waarom je dat tegenwoordig nog nauwelijks aan treft.
Maar toch ben ik wel benieuwd naar de waarheid omtrent deze soorten. Zo waren er wel scheikundige mensjes die veel betere LSD konden maken dan anderen. Maar misschien heeft dit meer te maken met de dosis per zegel ofzo.

LSD is LSD, er zit geen sterkte verschil in en tot zo ver ik weet zijn er ook geen variaties. De sterkte van een zegel ligt, zoals je in de laatste zin al zegt, voornamelijk op de hoeveelheid die er op een zegel zit.

azgaza

Badass junkie
Twilight zei:
die eigenlijk LSA bevatten en je in een hele diepe trance brachten.

Er past waarschijnlijk niet genoeg LSA om het op een blotter te doen; die stof is veel minder potent, dus dat lijkt me uiterst onwaarschijnlijk, of het moeten echt enorme zegels geweest zijn.

Er zíjn overigens wel LSD analogen (die ook werkzaam zijn rond de 100 ug); maar die worden zo goed als helemaal niet gemaakt. Er staan er twee in Tihkal, schijnbaar zijn ze werkzaam maar beide minder sterk / overweldigend dan LSD, maar die stoffen zijn geen LSD meer, je kan het zien als de overeenkomsten tussen bijvoorbeeld 2c-b en 2c-e ofzo; tussen LSD en de analogen, maar nee die ga je waarschijnlijk toch nooit vinden; wie weet dat ze ooit meer gemaakt werden.
Wie het boeiend vinden; de informatie over die analogen is te vinden in Tihkal, pro-lad en nog een andere, ik zou het moeten controleren maar daar heb ik nu geen zin in.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
is niet dat je even een ander soortje LSD kan maken
ookal zou dat heel chil zijn het enigste verschil is de print
en de dosis en op lsd kan ik niet agrecief worden eerder happy en chil

kunlan

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
LSD is LSD, er zit geen sterkte verschil in en tot zo ver ik weet zijn er ook geen variaties. De sterkte van een zegel ligt, zoals je in de laatste zin al zegt, voornamelijk op de hoeveelheid die er op een zegel zit.

Er is wel degelijk een verschil namelijk de kleur van kristallen, maar je moet al erg ervaren zijn wil je het verschil merken.

Oom Klaas

Badass junkie
kunlan zei:
TeKNoZem zei:

Er is wel degelijk een verschil namelijk de kleur van kristallen, maar je moet al erg ervaren zijn wil je het verschil merken.

Dat zijn ook maar veronderstellingen, niemand die het kan onderbouwen met degelijke standpunten.

Bovenaan