Soorten Manieren van blowen

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
je kan shotjes geven en nog veel meer, welke manieren van blowen vind jij het beste :)

Pietman

Experimenterende gebruiker
kweenie, shotjes en bongs en alles is best leuk, maar in de praktijk rook ik toch meestal gewoon jointjes op de normale manier.
Als je met enige regelmaat rookt gaat dat vanzelf. Iedereen die ik ken en veel rookt heeft dit. kweet niet waarom, zal wel gewoon gewoonte worden ofzo

]x[

Normale manier is altijd lekker. Af en toe een waterpijpje maar niet te vaak. En dan een neusshotje als je de
in je mik heb zitten en je wil ff dat ie inslaat :grin: zeker aan te raden. Tenminste werkt bij mij altijd maarja dat kan ook nemen omdat ik altijd blow ongeveer 30min a 3 kwartier nadat ik wat heb weggewerkt :grin:

Pietman

yooowwwwwww
jij kent neusshotje ook!
how utterly cool!
ik hoor daar echt weinig mensen over hierzo in mijn omgeving, maar het is zeker ultra relaxt! :stoned:
stijgt echt meteen naar je hoofd, echt wezenlijk anders dan bij andere smoke manieren vinnik.

A

Anonymous

Gast
Nou ik heb wel eens een paar shotjes gehad van iemand! Toen voelde je em zeker lekker :)
Je moet niet teveel nemen want dan sla je zeker achterover! :stoned:

]x[

Hahah dat zeker wel je kan je goed verstikken in een neusshotje, zeker als de andere persoon je probeert over te blowen of hoe jedat ook mag noemen. Dan geeft ie ineens zo'n stoot met smoke dat je bijna je longen eruit hoest :smilingimp:

A

Anonymous

Gast
heel af en toe blowen is wel lekker, maar ik HAAT die gore rook inademen... bij gewoon blowen is dat het meeste (voor mijn gevoel). Bij bong, of neusshotje valt dat zeker mee, weet niet waarom. :confused:
anyway: :rock: ROCK! :grin:

]x[

Als je achter iemand loopt die smoked das echt super relax die geur maar die rook is zeker niet toppie

moonflower

Wietrook vind ik over het algemeen wel lekker shotjes, bong, roken het is allemaal wel goed te doen, ik moet er wel bij zeggen dat ik normaal ook "gewoon" tabak rook, dus ik heb geen problemen met grote hoeveelheden rook

Puur roken is ook wel lekker (joint of puip) het is alleen zo godvergeten duur en je bent zo snel klaar, ik denk dat de meeste mensen voor een joint kiezen, blowen is een proces. Rustig aan vind ik toch het relaxt, gewoon rustig 4 /5 jointjes (of meer) met je vrienden roken is het allerbeste

vash

Newbie
De Beste manier is de normale manier van roke of een grote bob draaien (voor de niet al te slimme mensen hiero "bob= 2 vloetjes aan elkaar )

een powershotje vind ik altijd nog het beste of emmeren dat is nog beter en je kunt niet eens meer lopen ja gaat wel alleen op het begin moeizaam :mrgreen: :stoned:

blowking

Newbie
waterpijp roken is erg chill! mitz het een goeie pijp is! ( ik heb er 10 thuis staan ) het is ook wel een hobby geworden. En tulp roken is ook wel lache maar draaien vindt ik persoonlijk leuker dan roken. En shotjes zijn relaxed om gewoon gaar te worden maar verder niets. De gewone orginele joints blijven wel hoog op m'n lijstje staan.

Hey! Kent niemand hier de VAPORIZER? Ik heb maar een paar keer gesmoked en toen ineens, zomaar een vaporizer gebouwd met een verfstripper. Woohoo! Geen kanker meer en alles is her te gebruiken! Je kunt dus meerdere keren je wiet of hasj gebruiken en je haalt er veel meer uit dan met een joint!

VAPORIZEN ROELEERT! :wink: :stoned:

C

Chandis

Gast
Meestal rook ik gewoon een jointje. Soms in een waterpijp of puur in een klein hasjpijpje. Shotjes geven vind ik om zelf te doen supergaar en om te krijgen eigenlijk ook helemaal niet leuk. Als ik extra stoned wil worden hijs ik gewoon diep en veel van de waterpijp en houd ik het lang in mijn longen.

Maar gewoon een joint roken met je vrienden vind ik persoonlijk het leukst. Het is gewoon gezellig, beetje lullen, beetje blowen en jointje doorgeven. Dat vind ik de beste manier.

Jeller

Badass junkie
gewone joint, en gewoon optrekken als we met een grote groep zijn en weinig hebben indianen we (trekken inhouden doorgeven en wachten tot jij weer bij u is), maar das wel slecht voor de longen dus we zijn daar mee gestopt, tussen 3 vingers, iemand een blow geven is ook nog leuk :)

groenroker

indianen? wtf bij ons noemen we dat amerikanen volgens mij in een rondje gaan staan heis nemen in je longen en inhouden tot de volgende hijs weer inhouden en zo lang mogelijk niet uitademen

Mac...

Badass junkie
haha bij ons noemen we dat weer mexicanen, mja doel van het spel is simpel, lekker gaar worden. Meestal rook ik ook gewoon jointjes, de rest wordt je zo waanzinnig gaar van en dan heb ik geen zin meer om nog überhaupt iets te gaan doen.

matthijs

Badass junkie
Bij ons noemen we dat mexen (zal wel van mexicanen komen), alleen neem je dan minstens twee hijsen die je dan alletwee in je longen houdt en weer uitblaast als je de joint krijgt. Maar ik vind het eigenlijk wel; chiller om gewoon rustig een jointje te roken....

spacekonijn

Badass junkie
idd gewoon lekker chill sucken van die joint... met mexen hijst iedereen snel achter elkaar en omdat iedereen 1 hijs heeft ook relatief grote hijse hierdoor word de gloeikop erg groot en heet zo krijg je weer inbranders en verspil je hasj

spacekonijn

Badass junkie
die bluntvloei die verkocht word dekt bijna de gehele geur dit word ook gebruikt door mensen die in discó's willen blowen het word gewoon aangezien voor een sigaar

heidrun

Belezen gebruiker
vroeger maakte ik nog weleens vinnetjes (2 joints met 1 tip) of grote joints door vloeitjes aan elkaar te plakken.
bong is ook lekker en (neus)shotjes en eten (in yoghurt) heb ik ook weleens gedaan.

maar nu rook ik alleen nog maar gewone joints :stoned: blijft toch het best. maar dan wel met shag gedraaid en niet met sigaret, anders is het zo "droog"

heidrun

Belezen gebruiker
nee joh! je wordt veel stoneder als er tabak bijzit :grin:

wat ik trouwens wel eens puur doe is verdampen. een vriend van mij heeft zo'n ding, maar hij is nu stuk en ze stervens duur :cry:

BacingsPen

Badass junkie
Van tabak wordt ik altijd gaar en moe! En ik neig dan ook gewoon te gaan roken en dat zie ik niet zitten.

verdamper lijkt mij trouwens heerlijk :)

Mac...

Badass junkie
yep, daar gaat t ook in een ander topicje over, volgens mij van die bluntjes, maar klopt van shag wordt je stoned, van THC wordt je high :stoned:

Ik rook altijd met shag maar bluntjes roeleren gewoon. Vooral Strawberry Banana van Royal Blunt :stoned: . Deze vrijdag weer blunten voor verjaardag van een maat :stoned: :stoned:

michielxboxer

Belezen gebruiker
ik vind gewoon roken echt het lekkerst. Ik weet niet waarom, maar ik vind die rook zeker lekker. Gewoon om te roken.
Het beste vind ik, een joint in de ene hand, en een biertje in de andere. (niet dat ik dronken ben maar gewoon voor de chill) dan spoel ik af en toe ff met bier. En lekker blijven sucken. beste wat er is

Krs

Bewuste gebruiker
rook me joint gewoon normaal. waarom al dat aparte? beetje zinloos vind ik dat maar

Mchammer

Belezen gebruiker
al die manieren wat heb je daar nou aan?
is een beetje een rage aan het worde volgens mij. in ieder geval vrij kansloos allemaal

Bovenaan