0penmindeD zei:Mescaline op een feestje? Is dat wat?
Nick de Neger zei:Ondanks dit is het alsnog niet verstandig mescaline voor je eerste keer op een feestje te gebruiken.
Het was meer een soort hersenspinsel die ik even wou mededelen aan mensen die net zo impulsief kunnen zijn als mij 
azgaza zei:Het fijne bij LSD is in ieder geval dat de kans echt enorm klein is dat er iets anders dan LSD op je zegel zit want er zijn maar ontzettend weinig stoffen die er uberhaubt op passen. Je zit dan meer met de sterkte, maar als je voorzichtig met een halfje begint komt het meestal wel goed, veel plezier in ieder geval!
Ik ga overigens ook trippen, afgelopen 2 keren solstice en eigenlijk elk ruigoord feestje op één in 2007 na gedaan, dus dat hoort er voor mij ook gewoon een beetje bij nu.
0penmindeD zei:Dat bracht mij op het idee om lachgas a.s zaterdag mee te nemen, mag dit?
Of is dit weer een knullige vraag![]()
0penmindeD zei:Dat bracht mij op het idee om lachgas a.s zaterdag mee te nemen, mag dit?
Of is dit weer een knullige vraag![]()
honingolie zei:Hoe zit 't nou met de muziek zaterdagavond/nacht? Volgens sommigen wordt er dan wel psytrance/full on gedraaid, iemand anders die ik sprak zei dat het dan muzikaal nog erg rustig is (lees; ambient achtig)
0penmindeD zei:Okeej dat is dan duidelijk, alle drugs mag mee![]()
Iemand een idee waar we kunnen meeten?

Beyond Illusion zei:Wiew ik ben ook aanwezig! Ik heb hier echt zo lang naar uitgekeken!!!
Wij nemen een tent mee en heel veel gekleurde verjaardagsvlaggetjes!makkelijk herkenningspunt denk ik
![]()
Beyond Illusion zei:Wiew ik ben ook aanwezig! Ik heb hier echt zo lang naar uitgekeken!!!
Wij nemen een tent mee en heel veel gekleurde verjaardagsvlaggetjes!makkelijk herkenningspunt denk ik
Daar zit dan als het goed is een blond klein meisje bijthat's me! Ik zie wel mensen verschijnen
![]()
qft!azgaza zei:Wauw ik heb er echt abnormaal veel zin in!

Nick de Neger zei:Ik heb geen acid dus moet maar noodgedwongen aan het bier of zo, maar dat mag de pret niet drukken! Gaat een vet feestje worden!![]()
![]()

Belgo zei:En mdma ?