Solar 2011

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
bochtig?

bochtig

1) Gekronkeld 2) Ingewikkeld (figuurlijk) 3) Krom 4) Kronkelend 5) Kronkelig 6) Met krommingen 7) Met veel krommingen 8 ) Slingerend 9) Ten onrechte als slecht aangeduid 10) Tortueus 11) Verdraaid

verklaar u nader

ik gok dat ie dat afleidde van het woord bocht/bucht wat volgens mij wel eens wordt gebruikt om te zeggen dat (alcoholische) drank van een bepaald merk smerig/rotzooi is?

knolselderij

Wijs gebruiker
TRAVOLTA zei:
knolselderij zei:
bochtig?

bochtig

1) Gekronkeld 2) Ingewikkeld (figuurlijk) 3) Krom 4) Kronkelend 5) Kronkelig 6) Met krommingen 7) Met veel krommingen 8 ) Slingerend 9) Ten onrechte als slecht aangeduid 10) Tortueus 11) Verdraaid

verklaar u nader

ik gok dat ie dat afleidde van het woord bocht/bucht wat volgens mij wel eens wordt gebruikt om te zeggen dat (alcoholische) drank van een bepaald merk smerig/rotzooi is?

jaah maar je kan je eigen drank mee de camping opnemen behalve sterke drank die moet je naar binnen smokkelen maar dat is ook absoluut niet het probleem daar

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
TRAVOLTA zei:
knolselderij zei:
bochtig?

bochtig

verklaar u nader

jaah maar je kan je eigen drank mee de camping opnemen behalve sterke drank die moet je naar binnen smokkelen maar dat is ook absoluut niet het probleem daar

zelfde als op andere festivals, :) maar ik denk dat flameon bedoelde dat het vorig jaar tegenviel, maar dat gewoon heel verkeerd verwoord?

ot: vrienden hebben de kaartjes al binnen, dus ik zal ze ook wel deze maand bestellen :) tenminste, er even van uitgaand dat solar niet zo snel uitverkoopt?

knolselderij

Wijs gebruiker
kaartjes zijn nog wel even te koop ja.

ook leuk dat we n hele discussie hebben over iets wat onze flameon wellicht zou bedoelen

Bovenaan