Solar 2010

knolselderij

Wijs gebruiker
heerlijk para feestje vond ik het vorig jaar

ga wel maar 1 of 2 dagen en ben niet benieuwd daar te blijven slapen.a
als ik daar 3 dagen op de camping moet slapen word ik egt ziek denk ik

knolselderij

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Dit festival ziet er wel heel vet uit zeg!

een grote kermis/avontuur/para heid

ik kwam de eerste keer binnen kom je langs stukje voordat je echt bij de grote podiums/zalen bent

mensen die nt mediteren waren in tipi's
bubbelbaden
mensen met foute duitse kleding die op schlager muziek halve liters waren nt drinken
liepen mensen in dieren pakken rond die gratis knuffels uitdeelden. en toen moest de dag nog beginnen

knolselderij

Wijs gebruiker
knolselderij zei:
Oom Klaas zei:
Dit festival ziet er wel heel vet uit zeg!

een grote kermis/avontuur/para heid

ik kwam de eerste keer binnen kom je langs stukje voordat je echt bij de grote podiums/zalen bent

mensen die nt mediteren waren in tipi's
bubbelbaden
mensen met foute duitse kleding die op schlager muziek halve liters waren nt drinken
liepen mensen in dieren pakken rond die gratis knuffels uitdeelden. en toen moest het feest nog beginnen

Asitis

Belezen gebruiker
AIght, ik kom op de gastenlijst omdat ik de mobiele website voor op het festival gemaakt heb :rock:
Nu nog mensen zoeken die mee gaan.

Flameon

Badass junkie
Nog een weekje of twee en dan begint solar weer!

Wie is er bij dit jaar:
- knolselderij
- flameon
-
-
-
-
-

knolselderij

Wijs gebruiker
vorig jaar ben ik 1 avond gegaan maar niet op de camping zelf,

heb ik die dode belg nog zien liggen in zn auto die te veel ghb had gehad

knolselderij

Wijs gebruiker
Sailmaker zei:
ben van de partij
wordt iets van 21-23 graden. prima zou ik zeggen, raak je niet zo gauw oververhit :)

en is die techno tent niet zo warm

ik ben benieuwd wie vaag in de plee rave terecht komt.

er is 1 dixie wc als je daar in loopt kom je in 1 soort zaaltje uit met muziek en stroboscopen, is geweldig als je vaag de wc op loopt en opeens sta je in die zaal.

ssnorlax

Newbie
Booh ik hoop echt dat ik perongeluk die dixie inloop :tongueout: sjpezende shit
1 MORE DAY TO GO !!!!!!
lekkker 3 dagen knallen :grin: :grin:

knolselderij

Wijs gebruiker
zo alle alcohol plus slagroomspuit gekocht. nu de drugs nog. iemand tips hoe ik mijn whiskey t beste naar binnen gesmokkeld krijg.

Sailmaker

Newbie
knolselderij zei:
Sailmaker zei:
ben van de partij
wordt iets van 21-23 graden. prima zou ik zeggen, raak je niet zo gauw oververhit :)

en is die techno tent niet zo warm

ik ben benieuwd wie vaag in de plee rave terecht komt.

er is 1 dixie wc als je daar in loopt kom je in 1 soort zaaltje uit met muziek en stroboscopen, is geweldig als je vaag de wc op loopt en opeens sta je in die zaal.

ik zeik best veel dus aardige kans dat ik daar uit kom :P

Sailmaker

Newbie
wat ik nu toch heb meegemaakt..
vrijdag op solar in de afterparty-tent was ik lekker aan t gaan op de mdma en voelde me top. stonden lekker op de dansvloer met een paar maten, niks aan de hand, gaat t stoboscoop licht echt vol aan. Op dat moment krijg ik een soort van electrische schokken / krampen door mn hele lichaam, geen besef meer van afstand en zicht op zwart, een paar seconde later was t knipperlicht uit en was ik direct normaal. Toen het gebeurde probeerde ik meteen mn maat vast te grijpen,die vaag zag wat er gebeurde (door t licht zien anderen vrij weinig). Daarna zei ik dat t nu weer gewoon goed ging en ik niet per se naar buiten hoefde, totdat kort daarna het stroboscooplicht weer heftig aanging en ik helemaal begon te flippen. Hetzelfde gebeurde weer maar het licht bleef aan dus ik bleef verkrampen waarna ik niet meer weet wat er is gebeurd. Mn maat P zag t gebeuren en hield me vast zodat ik niet op de grond zou vallen en hij legde me neer. Maat A merkte op dat ik niet meer ademde, heeft mn verstijfde kaken van elkaar getrokken en heeft mn tong uit mn keel gehaald.. Daarna bebben ze me naar buiten gedragen en ben ik naar de ehbo gebracht, daar was ik weer bij bewustzijn en had ik niet echt door dat we daar voor mij zaten. Heb ik blijkbaar voor het eerst in mn leven een epileptische aanval gehad, getriggerd door het licht. Al met al een erg vage ervaring op de eerste dag en mn maten goed geschrokken

knolselderij

Wijs gebruiker
dat is wel egt bizar en lijkt me dus egt kut om mee te maken.

en ik vind t lullig voor jou maar ik heb een geweldig en bizar weekend gehad :P:P

Bovenaan