Sociaal bewustzijn en MDMA

Borzoi

Newbie
Elke keer als mensen MDMA gebruik bespreken merk ik dat ze een ding nooit opnoemen waar ik tot nog toe nog het meest last van heb gehad bij MDMAgebruik. En dat is dat mijn sociale bewustzijn compleet wegvalt. In het dagelijks leven ben ik altijd sociaal hyperbewust, ben ik als de dood voor om iets uit de toon te zeggen. Dan neem ik een XTC-pil and BAM, ik deel geheimen uit alsof het 5 fucking december is. Ik kan een gigantische downer worden op andere mensen omdat maar niet mijn bek hou over wat me dwarszit, en ik niet merk wanneer mensen genoeg van me hebben, omdat ik ineens veel te zelfverzekerd ben. Het enge is dat ik onder invloed juist denk dat ik volledige controle heb. Hoe kan ik genieten van deze mooie drug zonder dat ik andere mensen onbedoeld een kuttijd bezorg? En hebben jullie hier ook ervaring mee?

Rivalrie

Badass junkie
Mdma werd vroeger gebruikt door CIA als waarheidsserum.

Wat ik niet begrijp is dat graag verteld hoe slecht het met je gaat....

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Misschien in real life, dus nuchter, de dingen die je dwars zitten aanpakken? Met iemand als een praktijkondersteuning of psycholoog gaan praten. Blijkbaar heb je onderliggende dingen.

Bunni020

Experimenterende gebruiker
En hebben jullie hier ook ervaring mee?
Ja, dit heb ik heel erg bij xtc. Ik ben dan ook niet meer bewust van mezelf wat ik wel en niet kan zeggen. Ik vertel dan zonder er bij na te denken over al mijn geheimen en problemen. Het is irritant als de drug is uitgewerkt en mensen dan opeens al dat soort dingen weten.

Martinus

Wijs gebruiker
Mooi toch. Kun je eindelijk eens oprecht je hart luchten. Niet de heletijd je verschuilen achter je sociaal normale maskertje.

Bovenaan