Hallo allemaal,....
Als ik gebruik, dan snuif ik wat lijntjes.
In het begin gaat het prima, maar naarmate de uren verstrijken en zodra na de laatste snuif, het pieken wat verminderd, dan begint mijn neus vol te zitten met snot.
(ok, bovenstaande zin is grammaticaal volstrekt waardeloos, maar hey, who cares?)
Zodra ik dan weer een lijntje doe, heb ik er voor even geen last meer van.
Nu, dik 40 uur wakker te zijn geweest en na een lekkere slaap periode van zo'n 10 a 11 uur, zit m'n neus helemaal dicht, telkens aan één kant wel te verstaan.
Alsof ik zwaar verkouden ben.
Ook voor het slapen gaan gisteravond, liep het vocht letterlijk m'n neus uit.
Van ellende een neusgat dicht gepropt met een stukkie pleepapier en ben zo in slaap gevallen.
Naarmate de aankomende week voorbij schiet, wordt het vanzelf minder en na zo'n 1,5 week is het 'neus' probleem weer zo goed als verdwenen.
Maar je begrijpt, ik baal hier ontzettend van!
Ik hoor je denken, doe dan een bommetje, dan is je neus probleem weg.
Maar ja, ik ben niet zo van de bommetjes, 'k weet niet waarom, beetje eng idee.
Wat ik nu wil weten is of er meer 'snuivers' zijn die net als mij daar ook zo'n last van hebben.
Ik ga er vanuit dat ik echt niet de enige ben en vraag me dan ook af of er 'iets' aan/tegen te doen is? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Als ik gebruik, dan snuif ik wat lijntjes.
In het begin gaat het prima, maar naarmate de uren verstrijken en zodra na de laatste snuif, het pieken wat verminderd, dan begint mijn neus vol te zitten met snot.
(ok, bovenstaande zin is grammaticaal volstrekt waardeloos, maar hey, who cares?)
Zodra ik dan weer een lijntje doe, heb ik er voor even geen last meer van.
Nu, dik 40 uur wakker te zijn geweest en na een lekkere slaap periode van zo'n 10 a 11 uur, zit m'n neus helemaal dicht, telkens aan één kant wel te verstaan.
Alsof ik zwaar verkouden ben.
Ook voor het slapen gaan gisteravond, liep het vocht letterlijk m'n neus uit.
Van ellende een neusgat dicht gepropt met een stukkie pleepapier en ben zo in slaap gevallen.
Naarmate de aankomende week voorbij schiet, wordt het vanzelf minder en na zo'n 1,5 week is het 'neus' probleem weer zo goed als verdwenen.
Maar je begrijpt, ik baal hier ontzettend van!
Ik hoor je denken, doe dan een bommetje, dan is je neus probleem weg.
Maar ja, ik ben niet zo van de bommetjes, 'k weet niet waarom, beetje eng idee.
Wat ik nu wil weten is of er meer 'snuivers' zijn die net als mij daar ook zo'n last van hebben.
Ik ga er vanuit dat ik echt niet de enige ben en vraag me dan ook af of er 'iets' aan/tegen te doen is? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?