Snuifkriebels

Haze

Bewuste gebruiker
Ben ik de enigste, of krijgen jullie ook altijd de kriebels een paar uurtjes voordat je een lijn gaat wegwerken. Als de lijn binnen is zijn de kriebels ook weg. Ik vind het wel leuk, krijg je zo'n gevoel van: Ik doe iets speciaals, dat komt misschien ook omdat ik pep halfjaarlijks maar gebruik.

Ellesdee

Badass junkie
ik heb t wel als ik naar een feestje toe ga en ik weet dat ik daar ga gebruiken... alsof er iets spannends kan gebeuren idd...
mjah... heb dat denk ik ook omdat ik niet zo vaak gebruik idd... :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
met pep heb ik da niet
maar toen ik nog coke pakte had ik da gevoel iedere keer opnieuw.
als ik mijn gram ging halen en voor da ik mijn eerste lijn pakte was het just of ik in een achtbaan zat.
echt zo een kriebelgevoel in mijn maag.
klinkt mss raar ma denk da nog wel mensen dit hebben.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
dat komt door geestelijke afhankelijkheid meestal zal je ook veel lekkerder voelen ineens als die spul al in je zak is zonder te gaan snuiven
ik heb het ook dat ik me beter voel als ik nog wiet in me zak heb :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
yellowmoon zei:
dat komt door geestelijke afhankelijkheid meestal zal je ook veel lekkerder voelen ineens als die spul al in je zak is zonder te gaan snuiven
ik heb het ook dat ik me beter voel als ik nog wiet in me zak heb :grin:
jah idd
daarom ben ik blij da ik nu afkeer heb gekregen van die witte duivel.
met weed had ik dat idd ook wel, werd zot als ik niks had.
ma daar ben ik nu ook al 3 maanden mee gestopt.
ma da zeg ik wel nie da ik het nooit meer zal roken ma de eerste tijd toch nemeer.
tzit allemaal in uw koppie, stoppen gaat beter als ge denkt.
ge moet gewoon wa karakter tonen.
en na een tijdje denk je er nog niet meer aan.

JewCookie

Wijs gebruiker
das teken van verslaafd zijn.. als je dit al met pep hebt, ben je volgens mij aardig ver gegaan of niet?

wausie91

Bewuste gebruiker
ja ik had het deze zaterdag nog bij pep slikken ik vond het juist wel leuk dat het een beetje spannend was maart het was niet zo spannend dat ik heel erg twijfelde ofzo :wink:

met coke had ik dat de eerste keer

A

Anonymous

Gast
Was hier laatst niet een post over dat het aanzicht van al coke dopamine in je hersens laat vrijkomen, misschien geeft het ook effecten, of gewoon de zenuwen..? Misschien is dat voor meer drugs, of verschilt het per persoon..

TLK#1

Newbie
wij hadden besloten een maand te stoppen en er zijn nual 3weken achter de rug... gewoon het idee dat er volgend weekend een lijntje voor me klaarligt... ik krijg er inderdaad kriebels van ja :grin: zalig vooruitzicht !

candy

Bewuste gebruiker
Haze zei:
Ben ik de enigste, of krijgen jullie ook altijd de kriebels een paar uurtjes voordat je een lijn gaat wegwerken. Als de lijn binnen is zijn de kriebels ook weg. Ik vind het wel leuk, krijg je zo'n gevoel van: Ik doe iets speciaals, dat komt misschien ook omdat ik pep halfjaarlijks maar gebruik.
nee ik gebruik byna elke dag en ik heb nog altijd de kriebels.!!!!

Bovenaan