Het heet overigens een speedball, cocaine en heroine samen opgetrokken in de syringe die vervolgens in de ader wordt leegedrukt.
Ik heb me door meerdere gebruikers laten vertellen dat zij goede coke via de injectienaald helemaal het einde vinden. Cokeshots zijn spastisch lekker en uberzalig. 1 shot is te veel, en 40 zijn er te weinig.
Speedballen heb ik nooit uit eerste hand mogen horen, misschien is dat ook wel omdat diegene nog weinig te vertellen hebben. :P Het verslavingspotientieel lijkt mij ongekend.
Het lijkt me dat je met heroine gebruikers best een goed en eerlijk gesprek kunt voeren en hun gezeldschap is ongedwongen. Als er andere zooi bij komt kijken als benzo's, sigaretten, sterke drank, SRRI's of coke zijn het vaak van die baklappen.
Ik vraag me eigenlijk af of er veel heroine verslaafden zijn die niet roken, niet drinken, geen coke of slaapillen gebruiken. Op die manier is de sloophamer er eigenlijk niet.
Flinke dosis opium eens in de zoveel tijd en op bed liggen vind ik heerlijk met wat zachte muziek op. Leegte zonder opzet. Gewoon fysiek aanwezig zijn terwijl je stilstaat. Lekker starend met een lichaam dat een verwarmd knus kacheltje is.
Misschien ooit nog eens wat bruin scoren.