Snelste K-hole ooit!

Bierflesje

Experimenterende gebruiker
Beste mede (recreatieve) gebruikers

Het is geen trip report maar eerder een vraag of iemand hier op dit forum hetzelfde heeft meegemaakt.
Of iemand op dit forum ook al eens zo snel een K-hole heeft kunnen bereiken.

Mijn ervaring:

2 maten en ik die een paar weken terug naar discotheek zouden gaan hebben eerst eens even lekker wat bier lopen kappen bij een van hun thuis.
Heb me weten in te houden want zijn er bij mij maar 6 in gegaan vanaf zo’n uur of 9 tot we naar de discotheek vertrokken met de auto dit was rond 11 uur.
Ah fijn, eenmaal in de disco aangekomen rond half 12 bestelde ik een overheerlijke bacardi met cola.
Zijn met wat bekende verder gaan feesten en hakken en doen en gewoon uit je plaat (hardcore feestje:tonguewink:).
Het was vanavond niet de bedoeling om drugs te gaan gebruiken maar aangezien iedereen om me heen aan het spacen was op de pepmiddelen en ik te weinig geld bij had om de hele avond te gaan zuipen heb ik rond 1 uur een paar punten pep me neus in gewerkt en de rest van de avond alleen nog maar water gedronken.
6 uur was het feest klaar maar wij besloten 5 uur de club te verlaten.
Toch nog een bacardi colatje besteld tot ik bij de bar een bekende tegenkwam.
Hij vroeg me of ik voor hem wilde gaan staan met me rug naar de security toe zodat hij een puntje ket kon nemen.
Toen ik dit hem zag doen vroeg ik of ik een grammetje kon kopen omdat ik wist dat slapen ‘m de aankomende uren niet ging worden.
Hij zei dat ie nog een halve gram had en ik deze van hem mocht overkopen.
Zo, dat is geregeld.
Wij met de auto naar huis ik werd thuis afgezet door me maten was rond kwart voor 6.
Ik in me bed 2 lijntjes afgewogen van 50mg en die gingen er langs alle 2 de neusgaten in.
Dacht dat ik hier wel lekker van zou kunnen slapen maar na 10 minuten gebeurde dat gene wat ik echt niet verwacht had: k-hole.
Kon me gewoon letterlijk niet meer bewegen en had het gevoel dat ik met het snelheid van het licht door de grond heen zakte tot alles om me heen super donker was en ik keihard aan het trippen was.
Het was een zeer intense (maar stiekem ook leuke) ervaring.
Ik vroeg me af of ik nog wel leefde en of ik eigenlijk wel echt besta, voor de ketamine gebruikers onder ons dit zal je vast bekend voor komen, die vage gedachtes die in je hoofd doorspoken.
Uiteindelijk werd ik gewoon om 2 uur smiddags wakker omdat ik in slaap gevallen was met het besef dat ik gisteren keihard ben gegaan op 1 lijn van 50mg per neusgat in een keer.

Nu de volgende vragen:

Hoe kan dit als ik over de hele avond maar 6 bier en 2 bacardi cola’s op heb en daarbij ook nog eens zo’n 4 dikke punten pep?
Toen ik thuiskwam had ik namelijk nog best grote doppen ookal was de energie die ik had al wat minder geworden.

Zijn er mensen die iets soortgelijks hebben ervaren?

Het is een lang verhaaltje geworden dus bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor jullie reacties!

- Bierflesje

BigY

Soort gelijks maak ik mee met XTC en ket. Hele intense ervaring, maar kan snel door onervaren mensen als onprettig worden ervaren. Gelukkig had ik al snel door dat het wel eens door de XTC zou kunnen komen, dus mijn verstand (tot zover dat kon) gezet op uitzitten.

Met alcohol en ket heb ik alleen maar goede ervaringen mee. Zeer lekker en mellow. Dus ik vermoed dat de pep voor je trip heeft gezorgd.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Hoe kan dit als ik over de hele avond maar 6 bier en 2 bacardi cola’s op heb en daarbij ook nog eens zo’n 4 dikke punten pep?
100mg Ketamine om de hole in geknald te worden ook, misschien heb je het formaat van een kabouter ofso. Zal wel niet aan je weegschaal hebben gelegen. :tongueout:

Bierflesje

100mg Ketamine om de hole in geknald te worden ook, misschien heb je het formaat van een kabouter ofso. Zal wel niet aan je weegschaal hebben gelegen. :tongueout:

Ben 18 jaar, 1m80 en weeg 78 kilo.
Dus nee, ligt niet aan mijn gewicht en formaat.
Aan de weegschaal zal het ook niet hebben gelegen ben daar van overtuigd.
Denk dat net wat @BigY zegt de andere middelen hier eerder een rol in mee hebben gespeeld.
Gebruik zo’n 2 keer per maand een gram Keta maar dit had ik nou nooit eerder meegemaakt, normaal gaat er bij mij zo’n +-350mg ket in voor ik op dit niveau zit (lig, zweef, vlieg, hang). :sweatsmile:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Gebruik zo’n 2 keer per maand een gram Keta maar dit had ik nou nooit eerder meegemaakt, normaal gaat er bij mij zo’n +-350mg ket in voor ik op dit niveau zit (lig, zweef, vlieg, hang). :sweatsmile:
Dan zal je wel een goed humeur hebben gehad, blijft wat lastig inschatten natuurlijk. :tongueout:

Chillax

Bewuste gebruiker
Lijkt me toch wel vervelend als je zo iets hebt op op een festival/feestje. Als doseringen ook nog eens per keer zo veel uit maken ...

Bierflesje

Lag gewoon aan de pep crash.
Maten van mij hebben dit ook al vaker gehad.
Omdat je hersenen zo’n klap hebben gehad dat het daardoor sneller werkt ofzo
Onder invloed word ik alleen wat vager van keta voor de rest overheerst de pep.

Bovenaan