Sneller Stoned?

Angel Of Dead

Experimenterende gebruiker
hello

Zoals somige van jullie al weten ben ik nieuw hier op de forum en echt mega verstand van drugs heb ik niet...mij vriend en ik willen een keer... Stoned gek gaan doen....maar ik moet altijd heel vroeg thuis wezen...dus ik vroeg me af waarvan je het snelst stoned word...alvast bedankt

kusjjs van
The Angel Of Dead..

spacekonijn

Badass junkie
koop een keer een voorgedraaide joint in de coffeeshop , rook hem op .. zorg dat je ongeveer 3 uur de tijd hebt voordat je naar huis moet..

dan lukt het allemaal wel

Frisko

Badass junkie
spacekonijn zei:
koop een keer een voorgedraaide joint in de coffeeshop , rook hem op .. zorg dat je ongeveer 3 uur de tijd hebt voordat je naar huis moet..

dan lukt het allemaal wel
voorgedraaide jointen zijn prut!!!,voor die 4€ die je daar aan geeft,kan je beter 5€ wiet kopen en zelf rollen!!!!

spacekonijn

Badass junkie
hier betaal je 1,70 of 2,50 voor een voorgedraaide, en het is idd niet zo goed .
maar iemand die nog nooit geblowed heeft en het een keer wil proberen , word hier echt wel stoned van en het is makkelijk en een prima begin..

waarschijnlijk kan ze niet eens draaien btw

Frisko

Badass junkie
spacekonijn zei:
hier betaal je 1,70 of 2,50 voor een voorgedraaide, en het is idd niet zo goed .
maar iemand die nog nooit geblowed heeft en het een keer wil proberen , word hier echt wel stoned van en het is makkelijk en een prima begin..

mjah,als je het zo bekijkt uiteraard wel...maar in coffeeshops waar veel toeristen komen betaal je al snel 3/4€ voor een voorgedraaide!!,dan lijkt het me beter voor 5€ wiet te kopen(als er voor maar 5€ al enigzins te koop is) :) :openmouth:

Angel Of Dead

spacekonijn zei:

het is niet me eerste keer maare heb geen andere drugs geprobeerd vandaar de vraag...maare whahaha j hebt wel gelijk..ik kan nie draaien..doe altijd met vrienden en die draaien de sjit..hihi..mjah kan het wel leren..I Think.. :P

Bal0n

Badass junkie
slipperman zei:
Vul een waterpijp met sterke drank... blowen maar word je stronken..

Zonde van je weed, THC lost namelijk op in alcohol. Nu zal zekern it alles worden opgelost, maar iig meer dan als je gewoon water gebruikt :wink:.

spacekonijn

Badass junkie
die andere shit is verboden en daar moet je een illigale dealer voor vinden

paddestoelen tripmiddel kun je in een smartshop kopen.. en nog wat ander middeltjes

Angel Of Dead

spacekonijn zei:
die andere shit is verboden en daar moet je een illigale dealer voor vinden

paddestoelen tripmiddel kun je in een smartshop kopen.. en nog wat ander middeltjes

hm is g0ed dan...thnx voor je reactie :)

RandomDude123

Bewuste gebruiker
hehe, Bal0n wordt ondervraagd!

Als je nog nooit gesmoked heb kun je van één joint al knetterstoned worden. Anders zou ik idd lekker (water)pijpje bouwen en daarop hasj gaan roken. Daar word ik in no time helemaal knetter van.

Angel Of Dead

Baukereg zei:
hehe, Bal0n wordt ondervraagd!

Als je nog nooit gesmoked heb kun je van één joint al knetterstoned worden. Anders zou ik idd lekker (water)pijpje bouwen en daarop hasj gaan roken. Daar word ik in no time helemaal knetter van.

njah ik blow al 2years alleen me vriend doet dat niet...dusz ik wel hem wel zien as ie in 1x stoned is..whaha..word egt vet lache..kijk dr nu al naar uit..LOL :wink: :sunglasses:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Dat kan je nooit echt dwingen of hij echt stoned wordt.... dat kan misschien ook negatief uitpakken, of in ieder geval in niet zo'n chille avond. Als je iemand in de eerste keer al een waterpijp geeft kan het rare effecten opleveren :P en misschien ook wel beangstigend. gewoon een joint voor 'm draaien met de normale hoeveelheid... uit een zakje van een gram gaan mestaal 3 a 4 jointjes zeker voor beginners, daar wordt ie wel lekker stoned van.

Angel Of Dead

Waterpijp zei:
Dat kan je nooit echt dwingen of hij echt stoned wordt.... dat kan misschien ook negatief uitpakken, of in ieder geval in niet zo'n chille avond. Als je iemand in de eerste keer al een waterpijp geeft kan het rare effecten opleveren :P en misschien ook wel beangstigend. gewoon een joint voor 'm draaien met de normale hoeveelheid... uit een zakje van een gram gaan mestaal 3 a 4 jointjes zeker voor beginners, daar wordt ie wel lekker stoned van.

nee wasz 0ok niet van plan om gelijk waterpijp te geven hoor...hoef hem nie gelijk ziek te hebben..een nee k dwing nix hoor..hij wilt gwon xtje proberen wat z'n vriendin nou so "chill" vind..dusz.. :wink:

Angel Of Dead

Waterpijp zei:
:grin: hehehe, horen we het nog :P als het een daverend succes is geworden :wink:

zal k zkr laten weten..hij dnek nu al dat het zal mee vallen dat stoned worden omdat as ie dronken is ook nog normaal kan nadenken...maar dat is alles wat ie kan..whahah ik zal niks zegge..as ie helemaal in de sky zit zal ik helemaal dubbel ligge...

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Om keihard spacen?? Moet je maar eens Salvia extract proberen.
Ik ga nooit meer aan beginnen, want flipte ik bijna .. :mrgreen:
==============
!!!!!Salvia respect!!!!!!
==============

spacekonijn

Badass junkie
Pkoeiaard zei:
==============
==============

salvia is geweldig , waarom nooit meer aan beginnen? lees het salvia topic in drugs eens door.

salvia is echt wel een geweldig drugs hoor, maar je moet het niet aanraden aan iemand die heel erg stoned wilt worden want het lijkt totaal niet op de effecten van wiet :)

Angel Of Dead

spacekonijn zei:
Pkoeiaard zei:
==============
==============

salvia is geweldig , waarom nooit meer aan beginnen? lees het salvia topic in drugs eens door.

salvia is echt wel een geweldig drugs hoor, maar je moet het niet aanraden aan iemand die heel erg stoned wilt worden want het lijkt totaal niet op de effecten van wiet :)

waar is die topic dan..over salvia?

Angel Of Dead

Hmm..wel interesant dat salvia sjit maar tog niet bepaald wat ik wil..denk dat ik binnekort wat Halucionesjit ga halen ofs0w...

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Thx voor linkje.
Zo'n ervaring had ik, dat ik een ziel uit mijn lichaam wilde verlaten.
Zoooo'n heftige ervaring, echt bizar. Ondanks is een trip wel heel kort.
Maar veel heftiger dan Wiet/Hash. Daarom voortaan roep ik SALVIA respect en begin ik niet meer aan. :mrgreen: :mrgreen:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
beter shit, toch maar een keer proberen. Iemand vroeg het al een aantal keer, maar nooit gehad van: dat wil ik ook. Aangezien het nogal vrij prijzig is en het niet zolang effect heeft, zoals al eerder gezegd.

Bovenaan