heerlijk zo mini.
oude herinneringen meteen aan mijn eerste periodes van speedgebruik (in mijn 20-ger jaren). Scheermes erop. (eh, geen gekke dingen denken he, kaal oogt ie nog kleiner) Complete fotoseries van gemaakt.
Ik kan mij nog herinneren dat ik toen de kwaliteit van de speed afwoog aan de lengte van kleine IgNor benee. Toen gebruikte ik het dan ook eens een weekeindje in de maand ofzo.
Bij regelmatig gebruik verdwijnt het effect kleine Ignor vrij snel naar het land van nooit. Vond het toen een kick.
Toen pas eind dertig inmiddels, weer gaan gebruiken. En hoppa, was ie weer, ook de kick erom... En maar excuses bedenken voor mijn toenmalige, de-niet-wetende vriendin, wrom het eindelijk eens lekker lang neuke was, en het weekeinde erna weer voorzichtig aaaaaaaah te laat, morgenochtend ben je de eerste... snurk ;o)
Voor mij was het soms een goede stimulans een weekje geen pep te gebruiken, begon kleine IgNor te missen. Ik en mijn maatje...
Benne nu allemaal weer jaren terug.
1 voordeel, inmiddels 42 jaar, mocht ik weer eens wat tegenkomen, zal ik een goede oude, maar vooral mini bekende stevig de 'hand' schudden, en hem onthalen als zeer welkom. En wel of niet klaarkomen.... tjesus, daar denk je niet aan als ie zo lief in ruste is toch? ;o)
anyway
zover mijn mijmsels
een vriendelijke groet
IgNor