Smurfenlul

Ik ben van plan binnenkort eens speed te proberen. Nu heb ik gelezen en gehoord dat je er tijdens gebruik een heel klein lulletje van krijgt. Maar vraag aan de ervaringsdeskundigen is dan:

Lukt een erectie / klaarkomen dan wel?
Is je lul bij erectie dan ook kleiner als een normale stijve?
Hoe lang blijft ie dan zo klein?

Alvast bedankt

teebo

Bewuste gebruiker
da zou wa grappig zijn :grin:
ik denk dat dat verschilt van persoon tot persoon, sommige hebben continu een stijve op speed

JewCookie

Wijs gebruiker
Black Sheep zei:
Ik ben van plan binnenkort eens speed te proberen. Nu heb ik gelezen en gehoord dat je er tijdens gebruik een heel klein lulletje van krijgt. Maar vraag aan de ervaringsdeskundigen is dan:

Lukt een erectie / klaarkomen dan wel?
Hoe lang blijft ie dan zo klein?

Alvast bedankt

Je piemel word idd ietwat verlegen. Althans bij beginnend gebruik, hoe vaker je gebruikt hoe minder hij in z'n holletje kruipt..

Gezien het de eerste keer speed voor je word bestaat de kans dat je geen erectie kunt krijgen nog.. Hoe vaker je gebuikt hoe gemakkelijker het je af gaat. Als het krijgen van een erectie lukt dan kan ik niet garanderen dat klaar kunt komen. De volhouder wint, letterlijk in dit geval.. Als je eenmaal een erectie hebt betekend dat wel dat je klaar kunt komen. Factoren die ervoor kunnen zorgen dat je niet klaar zou kunnen komen is geduld of concentratie problemen (geld eigenlijk alleen bij een te hoge dosis).

Speed trekt je piemel een ander jasje aan, in normale toestand maar ook bij een erectie. Normaal word hij echt opvallend klein en kan hij raar aanvoelen ook bij een erectie is hij kleiner als normaal, ook dit word na verloop van gebruik steeds minder. De lengte van een erectie word echter wel gecompenseerd door de speed, hij word hard, kei hard.. Hij word maar een fractie kleiner maar de speed pompt er enorm veel bloed in, je zou d'r een gat in de kop van je vriendin kunnen slaan..

Hij blijft zo klein tot je lichaam alle amfetamine uit je bloed gefilterd heeft, ongeveer 2 dagen dus. Hoe klein hij word is dosis afhankelijk, hoe meer amfetamine je lichaam eruit gewerkt heeft hoe verder je piemel weer naar buiten komt.

Als ik jou was zou ik de dosis beperkt houden, om problemen om een erectie te krijgen te voorkomen. Daarnaast is klaarkomen ook gemakkelijker.

Hoe dan ook, als alles goed en wel verloopt krijgt het woord klaarkomen waarschijnlijk een andere betekenis.. Het duurt even, maar dan heb je ook wat!

Tweak

Newbie
Bij persoonlijke ervaring heb ik gemerkt dat de juiste stimulans altijd zijn werk doet. Misschien een beetje kinderachtig om het te zeggen, maar men eerste keer speed werd ik beregeil. Heb toen 3u nodig had voor ik een orgasme kreeg. en het voelde heelllll warm aan :grin: Beste gevoel tot nu toe :grin:

Delirium zei:
Je hebt mijn woord gejat :(

Delirium zei:
smurfenlulletje

Inderdaad, ere wie ere toekomt. Ik heb het woord smurfenlulletje inderdaad gelezen in jouw reply :rolleyes: . Ik vond de typering zo treffend, dat iedere poging dit te evenaren vruchteloos zou zijn. Het klonk ook helemaal authentiek Bargoens.

Dubbele eer dus voor Delerium die toch maar een nieuw woord heeft geïntroduceerd. :beer:

Delirium

Badass junkie
Black Sheep zei:
Inderdaad, ere wie ere toekomt. Ik heb het woord smurfenlulletje inderdaad gelezen in jouw reply :rolleyes: . Ik vond de typering zo treffend, dat iedere poging dit te evenaren vruchteloos zou zijn. Het klonk ook helemaal authentiek Bargoens.

Dubbele eer dus voor Delerium die toch maar een nieuw woord heeft geïntroduceerd. :beer:

® © ™

:beer:

neti

Badass junkie

Serenity

Badass junkie
gfebruik de zoekfunctie eens :grin:\

klaarkomen en alles is mogelijk, omhoog krijgen duurt wel ff maar dan heb je ook wat :grin:

Frisko

Badass junkie
Serenity zei:
gfebruik de zoekfunctie eens :grin:\

klaarkomen en alles is mogelijk, omhoog krijgen duurt wel ff maar dan heb je ook wat :grin:
als het u 1ste x is echt wel niet hoor!!!!
bij meer ervaren gebruikers wel ja idd!!!
maar ik weet nog goed vroegah rukken als ne malle aan ne slappe piet...
of dan kwam hij recht en in 1 vingerknip ging hij liggen(maar toch nog door trekken haha) :P :rolleyes:
het moest eruit hé :grin: :stoned: :smilingimp:

IgNor Beam

Experimenterende gebruiker
heerlijk zo mini.

oude herinneringen meteen aan mijn eerste periodes van speedgebruik (in mijn 20-ger jaren). Scheermes erop. (eh, geen gekke dingen denken he, kaal oogt ie nog kleiner) Complete fotoseries van gemaakt.

Ik kan mij nog herinneren dat ik toen de kwaliteit van de speed afwoog aan de lengte van kleine IgNor benee. Toen gebruikte ik het dan ook eens een weekeindje in de maand ofzo.

Bij regelmatig gebruik verdwijnt het effect kleine Ignor vrij snel naar het land van nooit. Vond het toen een kick.

Toen pas eind dertig inmiddels, weer gaan gebruiken. En hoppa, was ie weer, ook de kick erom... En maar excuses bedenken voor mijn toenmalige, de-niet-wetende vriendin, wrom het eindelijk eens lekker lang neuke was, en het weekeinde erna weer voorzichtig aaaaaaaah te laat, morgenochtend ben je de eerste... snurk ;o)

Voor mij was het soms een goede stimulans een weekje geen pep te gebruiken, begon kleine IgNor te missen. Ik en mijn maatje...

Benne nu allemaal weer jaren terug.

1 voordeel, inmiddels 42 jaar, mocht ik weer eens wat tegenkomen, zal ik een goede oude, maar vooral mini bekende stevig de 'hand' schudden, en hem onthalen als zeer welkom. En wel of niet klaarkomen.... tjesus, daar denk je niet aan als ie zo lief in ruste is toch? ;o)

anyway

zover mijn mijmsels
een vriendelijke groet

IgNor

IgNor Beam

nu ik eraan denk.

Maatje heeft nog weken tentoongesteld gehangen in de straten van Frankfurt als hoofdfoto van poster van concert aldaar in een club. Kleine jongen in de grote stad...

Iemand trouwens een gouden tip betreffende het zo kort moglijk onthouden van speed om het inkrimpingseffect effect weer vol terug te krijgen? Is hier een beetje wetenschappelijk onderbouwde trainingsschema voor?

Wat ook te sprake is gekomen, hier, of in een andere topic erover, is de verhoogde staat van gevoeligheid, en dan niet persee in de zin van geilheid, juist bij de eerste keren van gebruik, dus met inkrimpfase ... (tjezus, waar 'lul' ik over?)

Wat mij opviel was dat de inkrimpfase altijd alleen maar de eerste dag (uren) was, maar de opvallend verhoogde staat van gevoeligheid veel langer aanhield...

Tsja, en de meeste hier weten natuurlijk wel dat bij nog regelmatiger gebruik al het leuke wegblijft, en het gewone weer heerst. Je weet wel, eten slapen, moe zijn, werken, stil zijn etc (gaaap)

Och ja

tis jezelf bezig houden he?
;o)

Ignor

DjTrips

Bewuste gebruiker
bij mij in den beginne was da méér als 1 dag, maar nu heb ik daar zelfs geen last meer van, au contraire, ben gewoon een lust-machine :openmouth:

edge

Newbie
De eerste keer was het idd niet zo grappig moet ik toegeven. Vriendin heeft er uuuuren aan gewerkt, zo ook de hele kamasutra is die nacht uitgeprobeert :mrgreen: . Maar het hielp allemaal niet. Heb 3 dagen rondgelopen met m'n benen ietsje uit elkaar :flushed: Voor de beginners, die dit lezen, is dit dan toch een geruststelling nee?

123spacer

haha ja idd de eerste keren (net als bji xtc) is je pik wel uberklein. Na regelmatig gebruik went hij eraan ofzo? Tenminste ik zie tegenwoordig na speed gebruik geen verschil meer.
Klaarkomen op de pep (het liefst in combi met mdmakristalle) is wel masterlijk. Duurt vaak wel langer, maar als je eenmaal komt... aaaaah :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

buzzy

Badass junkie
Als ik heb gespeed kan k er gewoon nog alles mee, tis zelfs veeuuul lekkerder allemaal hahaha :mrgreen:

kekbur

Newbie
Ik heb er nu last van, echt innieminnie pikkie. vet hinderlijk. en me ballen zijn ook vrij gevoelig, loop er al 2 dagen mee. 1e keer mdma en speed gebruikt dus daar zal het wel aan liggen. :P leuke verhalen tho :grin:

Blizy

123spacer zei:
haha ja idd de eerste keren (net als bji xtc) is je pik wel uberklein. Na regelmatig gebruik went hij eraan ofzo?

nee na regelmatig gebruik heeft je lichaam steeds minder moeite met de speed uit je systeem te halen lijkt mij.

stylez

Newbie
Hey mensen :)

ben nieuw hier, want wou me tog ff mensen opzoeken die wat ervaring hebben met de speed :P ik blow al 2 jaar, maar ben altijd van de hd afgebleven, omdat ik dat maar smerig spul vind en niet verslaafd wou raken .. we hadden gisteraaf knal avond bij een vriend met paar man .. en ik kreeg gewoon zin in een lijn .. wou weten hoe het was ! ik kreeg een lijn en het voelde echt uber chill .. heb dan in 7 uur, met pauzes natuurlijk, 1 gram weggesnatst. Toen ik ging pissen merkte ik pas hoe fucking klein mn piemel opeens was :| ik schrok me ram kapot en ik begon echt te zwete zo erg vond ik het :P heb geen kleine lul, maar hoe hij er gister uitzag liet me echt schrikken :| vrienden van me zeiden nog van is normaal dat zul je altijd wel hebben enzo, binne 2-3 dagen heb je weer je normale grootte trug ... heb vannacht ook niet geslapen, ben hele nacht op internet geweest en heb opgezocht wat speed allemaal zo bewerkt :P en toen heb ik dus ook gelezen met dat amfetamine gedoe, en dat het normaal is .. maar tog ben ik nog steeds bang dat ie zo klein blijft? heb gisteraaf om 10 mn laatste lijn genomen, enjah hij is nog steeds zo klein :P k maak me gwn zorgen omdat ik dit echt niet gewend ben :P

gr.

Skippy

Wijs gebruiker
Vervelend als je bloedgeil bent en je vriend komt met zo'n schattig peedlulletje waar je niks mee kan . :openmouth:

stylez

Newbie
jah :P wil gewoon dat ie weer normaal word .. gister aaf 10 uur laatste streep .. wanneer zou mn lul er weer normaal uitzien? :P

Bovenaan