• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Smurfen 180, Rode Eekhoorn 220 Ervaring

PAC-MAN

Newbie
Heb lang geblowd, bijna elke dag en ik las verhalen over XTC, en wou het wel eens proberen maar wist totaal niet wat ik ervan moest verwachten, de vriendengroep waar ik mee omga die houd het bij blowen, maar ik kende iemand die wel interesse had en die ik wel kende dus daar nam ik contact mee op, en ben bij die jongen terecht gekomen die ook wel wilde gebruiken, via iemand van school heb ik die Smurfen 180 kunnen regelen, goed helemaal prima ik heb er 2 gekocht en we zijn ons gaan voorbereiden, het was goed koud buiten dus heb veel kleren aan getrokken, eenmaal nadat we de pil innamen dacht ik na 15min van, dit is nep, dit werkt niet.

Na 20min waren we bij een kunst gras voetbal veld, en wat ik voelde was bijna niet te beschrijven, ik begon helemaal los te gaan en vrolijk te worden met muziek, de andere jongen die ook langer en zwaarder was zat toe te kijken hoe ik leip over het voetbal veld liep, die dacht waar is hij mee bezig, dat ook de andere jongen ernaast dacht een goede vriend van me, omdat het een van me eerste keer was wou ik er een goede vriend bij hebben, en hij had alleen geblowd, dus die dacht al helemaal wtf. Na 45 min was ik knetter leip, en die andere jongen begon ook al wat te voelen, opeens ging met telefoon naar een ander nummer en ik kan je zeggen dat XTC je emoties versterkt, het nummer wat draaide was van Crooks, het nummer hete ' Crooks - Baby Baby ' ik heb het nummer onderaan gezet zodat jullie kunnen horen wat voor soort muziek dit was, ik was meteen rustig en ging zitten denken, ik zie die jongen opeens weg lopen, naar de middenstip, hij ging daar op de stip liggen, ik dacht weet je wat, dat doe ik ook, ik ging er lekker naast liggen, en ja ook die andere stownie die knetter stoned was ging er ook bij liggen.

We gingen wat naar de sterren staren en ik voelde me zo lekker helemaal in het nummer, ik snapte de mensen die zinnen, waar het om ging, die muziek voelde zo goed echt dit was een top gevoel, we hebben daar wel een uur liggen spacen, toen wou de stownie naar de stad om te drinken, en ik ging staan en zei samen met die andere jongen, ja laten we dat doen want lopen dat was onze hobby geworden, dat voelde zo goed, maargoed wij wouden dus helemaal naar de stad lopen dat was rond de 7km, maar dat vond ik goed, waarom niet? Na een km of 2 waren we al flink aan de wandel in een hoog tempo, we liepen met ze 3 en op een rij als vrienden waarvan die ene stowned was, dus die had veel moeite om te lopen, maar wij steunden hem door te zeggen hoeveel we van hem houden, normaal zou ik dat niet snel tegen een vriend zeggen, maar door die XTC ging ik hem gewoon knuffelen omdat ik van hem hield, als vriend want die jongen ken ik al zo lang en dan worden je emoties toch wel erg sterk, na 5km zakte de stownie in, hij kon geen stap meer zetten, maar wij wouden naar de stad dus we zijn langzaam terug gelopen hebben de fiets gepakt en zijn nogmaals naar de stad gaan fietsen, we hebben daar een paar uur leip rond gelopen, en zijn toen weer naar het dorp gefietst naar de voetbalvelden, maarja ik was leip dus zei. Boys, jullie slapen gewoon bij mij thuis wil niet dat jullie zo ver moeten fietsen naar huis, die stownie was allang blij dat hij mocht slapen, wij zijn nog even doorgegaan tot een uur of 8 in de ochtend. Dit was een onvergetelijke nacht en zal dit nooit vergeten, als iedereen een keer XTC had gehad, dan zou niet iedereen er zo slecht over denken want het is niet verkeerd in mijn mening als je het eens in de 5 maanden gebruikt, voor de mensen die het nog eens willen gaan doen, laat je pil testen dit kan in veel plaatsen, kijk op dit forum voor informatie, en ik wens je dan een super gekke leipe nacht!

Zou graag jullie mening willen van dit verhaal, misschien tips, of opmerkingen wat ook leuk is om te doen als je leip bent.

jij bent echt een zieke dorpsgek haha op de middelstip naar crooks luisteren onder sterrenhemel is echt sensetive hahah. maar dat verhaal van die 250 euro komt me wel heel bekend voor man, waar woon jij ?

xx deamsnoepje

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
Deamsnoepje zei:
jij bent echt een zieke dorpsgek haha op de middelstip naar crooks luisteren onder sterrenhemel is echt sensetive hahah. maar dat verhaal van die 250 euro komt me wel heel bekend voor man, waar woon jij ?

xx deamsnoepje

Dit is een forum om drugservaringen te posten. Omdat de meeste mensen drugs afkeuren, en gebruikers graag anoniem blijven, althans de meeste gebruikers. Laten we het daarom ook anoniem houden en niet naar persoonlijke gegevens etc vragen ?

Bovenaan