Smoelen trekken?

Eckster C

Bewuste gebruiker
onder de speed hebbik het altijd voor de gezichten dat ik trek enzo niet normaal weet iemand hoe dit komt?

-spaceman-

Badass junkie
een cursus hoe stel ik een vraag zou geen kwaad kunnen..

Ik bied ze aan voor 50 euri!

Eckster C voor cursus zei:
onder de speed hebbik het altijd voor de gezichten dat ik trek enzo niet normaal weet iemand hoe dit komt?

Eckster C na cursus zei:
Geachte dames en heren, onderinvloed van speed trek ik altijd rare gezichten. Het ziet er niet normaal uit. Weet iemand hoe dit komt? Hoogachtend Mister C tot de Eckster

Supervlieg

Wijs gebruiker
En voor extreme gevallen heb ik de ultieme oplossing, genaamd de brillezon:

voor

na

Maar zoals u al ziet is dit niet genoeg. Voor de onderste regionen van uw gelaat verwijs ik u door naar Drs. Spacemen bij wie u het volledige pakket kunt bestellen, met als welkomstgeschenk gratis een maand lang een abonnement op het blad "playmobile doe je zo"!

Aking

Wijs gebruiker
he ouwe

JWZ! nou ff lekker je kaak houwe!

anders poep ik op je hoofd
en wordt je linker clitorisscharnier verdoofd

Taat

Bewuste gebruiker
Ik had toen ik begon met pep wel dat mijn kaken wat rondslingerde, nu is het eigenlijk alleen nog maar mijn tong, die binnenmonds overal tegen aan botst..

Soma

Bewuste gebruiker
Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo.

Taat

Bewuste gebruiker
Soma zei:
Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo.
Yup, same here :wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Soma zei:

ik krijg dooor pep zoizo wondjes op mn tong,., die erg vervelende pijnen geven :wink:
niet erg reklaxed, maar heb niet het idee dat het komt door je tond langs je tanden te schuren

kildeer

Belezen gebruiker
Ik ga altijd onbewust heel hard op mijn eigen tong zuigen.. erg suf. Na een tijd heb ik dan pas door dat ik een soort ultradroog vacuüm in mijn mond aan het creeëren ben :P En tegenwoordig overkomt het me zonder pep ook wel eens! :( *smaksmak*

Hashja

Bewuste gebruiker
Bah, ik heb wel eens bij gebrek aan kauwgom dat ik heel zachtjes (ten minste, dat denk ik) op mijn tong bijt.
Helaas blijkt het de dag erna altijd harder te zijn gegaan dan ik dacht, tong kapot :(

strawberry_colada

Experimenterende gebruiker
Toen ik mijn 2 lippiercings nog had zat ik daar constant op te bijten.
Nu let ik er gewoon wat meer op en als het te erg is dan neem ik een stuk kauwgom.

Debris

Bewuste gebruiker
Op speed nooit last van gehad, op mdma wel.
Leer je na een tijdje wel af.

Nadat je een paar keer je bek volledig naar de klote hebt gebeten en 2 weken niet kan eten begin je daar toch wel waarde aan te hechten, en leer je ontspannen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met pep op kan het het heel goed onder controle houden, het knarsen met mijn tanden komt bij mij meestal pas in de uitwerkingsfase. Op drugsinfoteam.nl heb ik wel eens gelezen dat dat komt, omdat je spieren zich dan juist weer gaan ontspannen en in hun normale positie terecht beginnen te komen. Wat kan resulteren in knarsen.... Vond ik best apart, maar daar zitten deskundige mensen en verslavingsartsen, dus die zullen het wel weten.

Paddoboy

Belezen gebruiker
marla singer
juist hetzelfde bij mij
want ik bijt ook pas op me tanden ongeveer tijdens de uitwerkings fase
irritant de volgende dag als je moet eten

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
whaha toevallig,, bij mij ook pas als het uitgaat werken!! :tearsofjoy: maar dan ook vaak heel erg onbewust,, dan betrap ik mezelf er elke x weer op,., maar met mdma heb ik egt ''klappertanden'' dan schuif ik mn onderkaakeen stuk naar voor en blijkbaar zet ik dan op een bepaalde manier dikke kracht/spanning op mn kaken dat mn tanden op een ''onmenselijke snelheid'' en het klinkt ook egt suuuper hard.. de kamer naast me zou het horen als ik nu aant ''MDMA-klapperen'' was:P.. egt ziekelijk, onmenselijk, bovennatuurlijk klapperen :openmouth: :openmouth: :xtc: :xtc: :xtc: :rock: niet iedereen maar wel veel mensen die ik heb zien spacen die hadden het niet zo erg als ik altijd had :xtc: mn 1e x xtc had ik ook een kkr harde!!.. en toen miste ik oppeens een stuk voortand :flushed: :tearsofjoy: was wel een grappige herrinering:wink:
:rock: :tearsofjoy:

cronos

Wijs gebruiker
ja die knarsende tanden,vroeger(long time ago) heb ik eens 3 gram speed gesnoven,ik kon mijn bek niet meer bedwingen...mijn verslaaftijd is al bijna 12 jaar voorbij...gelukkig maar :grin:

Ellesdee

Badass junkie
Re:

Supervlieg zei:
En voor extreme gevallen heb ik de ultieme oplossing, genaamd de brillezon:

voor

na

Maar zoals u al ziet is dit niet genoeg. Voor de onderste regionen van uw gelaat verwijs ik u door naar Drs. Spacemen bij wie u het volledige pakket kunt bestellen, met als welkomstgeschenk gratis een maand lang een abonnement op het blad "playmobile doe je zo"!
hahaha, ik moest weeeeer lachen xD

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
cronos zei:
ja die knarsende tanden,vroeger(long time ago) heb ik eens 3 gram speed gesnoven,ik kon mijn bek niet meer bedwingen...mijn verslaaftijd is al bijna 12 jaar voorbij...gelukkig maar :grin:

zo zo gozer :openmouth:
dat heb je dan wel knap mooi goed gedaan, nu al 12 jaar clean :grin: netjes netjes gozer :rock:
mooi om te horen :sunglasses:

helemaal nooit meer aangeraakt?

cronos

Wijs gebruiker
psychopsychedelic zei:
cronos zei:

zo zo gozer :openmouth:
dat heb je dan wel knap mooi goed gedaan, nu al 12 jaar clean :grin: netjes netjes gozer :rock:
mooi om te horen :sunglasses:

helemaal nooit meer aangeraakt?

jawel hoor,maar niet meer verslaafd :wink:
nota:ik heb paniekaanvallen(hyperventilatie) gekregen door al dat speedgebruik en ik neem nu al bijna 12 jaar medicatie
ik schat zo van 1 maal in 2 maanden,dat ik nog eens speed snuif...
:rock: (vooral als ik alcohol gedronken heb,heb ik er enorm goesting op) :P

MeejheM

Badass junkie
ik heb het zelf zo erg gehad dat me tandarts der wat van zei. sindsdien zet ik eigenlijk helemaal nooit meer me kaken op elkaar tenzij er eten tussen zit :)

maar het is denk ik meer met pillen dan met speed. kan ook zijn dat ik speed meer gewend ben

Bovenaan