smartshops

xardas

Newbie
Smartshops bieden vaak producten aan en dan denk je; JUIST :beer:. De hele Health-industrie heeft de laatste jaren ook een flinke boost gemaakt.

Ik vraag me vaak een hoop erbij af, bijvoorbeeld;

-> of het volgende drugs is en of het uberhaupt enige werking heeft; http://www.azarius.nl/product1_1_4_megamind.html

-> wat het verschil is tussen deze zaden en paddo's; http://www.azarius.nl/product1_2_5_ololiuhqui.html

Wat is jullie ervaring met smartshops en welk spul is leuk/lekker/goed/gaaf/ervaring rijkend etc.?

Denk je dat er ook 'gezonde' drugs is die de gezondheid/lichamelijke en/of geestelijke gesteldheid verbeterd?

spacekonijn

Badass junkie
die 2e werkt zeker wel dit komt van de blauwe winde en word al jarenlang gebruikt.

voor energy gaat er toch niks boven guarana voor mij ik ben een groot smartshop fan!! :grin:

ook : kratom, salvia , ginsengh ,kola noot en paddos

ja smartshop zijn super :grin:

xardas

Newbie
En als je nou drugs wil, die veel (psychedelisch) effect hebben, niet echt schadelijk zijn en ook niet echt duur. Wat raadt je mij dan aan?

Mac...

Badass junkie
Ligt er maar net aan hoe ver je gevorderd bent. Vind voor beginners eigenlijk truffels heel erg geschikt, omdat je dan alvast kunt wennen aan het idee van in een andere dimensie leven. Paddo's kun je het beste doen in een iets later stadium, LSA is wel oppassen geblazen, als je niet tegen trippen kunt en je begint met LSA kan dat wel eens een hele vervelende ervaring worden. Begin lekker licht, je kunt altijd nog een andere keer wat heftigers pakken.

Marcel

Belezen gebruiker
Truffels en paddo's, paddo's en paddo's.

Lees er wel eerst veel over want het kan wel heftig zijn. En begin niet meteen met hawayaanse maar met Mexicaanse of truffels.

Good trippin'. :wave:

Marcel

Belezen gebruiker
@spacekonijn,

Ach, why not. Ik heb het er met mijn ouders wel veel over gehad. En mijn oma rookte op haar 80ste nog wiet! Een 'pretsigaret' noemde ze dat. :P

spacekonijn

Badass junkie
ja mijn vader heeft vroeger wel veel LSD gebruikt.

een jaar geleden zei hij tegen mij je kunt maar beter van de drugs afblijven maar paddos of lsd kan heel goed voor je zijn misschien moet je dat eens een keertje proberen, ik had dat toen al gedaan en het was zeker goed voor me geweest dus nu op mijn beurt ga ik hem een portie truffels geven en volgens mij heeft hij dat minstens 25 jaar niet meer gedaan en zou hij dat best wel weer eens leuk vinden

Marcel

Belezen gebruiker
@Spacingben: Bij mijn oma was het voor de fun gelukkig! Ze was nogal een feestbeest! Ach....ik hou de familie-eer maar zoveel mogelijk in stand.

@spacekonijn: En een portie truffels voor je vader lijkt me een superkado!

Bovenaan