Smartshop

Easif

Newbie
Heej ik moet ff weten waar een goeie smartshop in groningen zit. ik moet ff wat spul kopen waaronder een grinders dus heeft iemand een site?

laters :stoned:

spacekonijn

Badass junkie
BombSki zei:
waarom ga je sowieso naar een smartshop voor een grinder..=
omdat je daar vaak meer keuze hebt als in een coffeeshop?
of omdat hij de coffeeshop nog niet in mag?
of omdat hij benieuwd is wat er allemaal nog meer te koop is in een smartshop?
kan genoeg redenen bedenken hoor

BombSki

Bewuste gebruiker
mwa, ik kon zo niet op die redenen komen en ik vond het een beetje vaag om voor een grinder naar een smartshop te gaan.. maarje er zit wel iets in ja ^^

spacekonijn

Badass junkie
:mrgreen:

de vraag is meer , waarom verkruimel je niet gewoon met je vingers :P

blow al jaren zonder grinder en vind verkruimelen juist leuk :mrgreen:

net als geraspte kaas over de pasta strooien doe dat net als wiet over een jointje heel perfectionistisc :wink:

J0rrit

Badass junkie
spacekonijn zei:
:mrgreen:

de vraag is meer , waarom verkruimel je niet gewoon met je vingers :P

blow al jaren zonder grinder en vind verkruimelen juist leuk :mrgreen:

net als geraspte kaas over de pasta strooien doe dat net als wiet over een jointje heel perfectionistisc :wink:

omdat sommige wiet super nat is

Easif

Newbie
jah daarvoor wil ik ook een grinder ik heb van eigen plant gehaald buiten weed super skunk goeie weed maar plakt!! :rolleyes:

spacekonijn

Badass junkie
inderdaad , in de shop vraag je gewoon om droge wiet... en buiten wiet moet je lekker lang laten drogen smaakt ie veel lekkerder :stoned:

Easif

Newbie
bij ons in de shop is de weed altijd vet droog maja mijn weed droogt nu al 2.5 maand en nu is het wel lkkr droog en goed te roken :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
hoe droger je wiet hoe meer je ook krijgt... als het gewicht van het vocht weg is... maarja, als het wat vochtiger is blijft er meer thc aan de wiet in plaats van in je zakje

Bovenaan