Smartshop

Weednator

Bewuste gebruiker
Hallo mensen.

Ik ga binnenkort weekendje naar Eindhoven en ben van plan om iets te gaan halen uit smartshop. Ik ben helemaal niet bekend met smartshop daarom dat ik hier wat info vraag. Ik ben al op de site Azarius gaan rondsnuffelen maar daar is alles zo langdradig uitgewerkt. Ik ben op zoek naar iets wat het best samengaat met uitgaan & alcohol. Iets waar je niet van tript/spaced, dus niets zoals paddos, wordt ik para van :). Iemand een goed voorstel voor me ? Ikzelf zat te denken aan Kolanoot, gevoel van coke & xtc stond op een site. Klopt dit ?

Alvast bedankt !

neti

Badass junkie
probeer een goed humeur, een lach op je gezicht, werkt altijd :mrgreen:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Zoo7, volgens velen hier een goed middeltje wat iets weg heeft van xtc

verder:
kolanoot
guarana
yohimbe
caffeine

Wacky

Badass junkie
Ja zoo7 werkt goed, maar bij sirius in eindhoven hebben ze het niet geloof ik. Als je dat spul wil hebben zou ik even wat rondbellen om te ontdekken waar ze het hebben.

thor

Belezen gebruiker
Robdebob zei:
Zoo7, volgens velen hier een goed middeltje wat iets weg heeft van xtc

verder:
kolanoot
guarana
yohimbe
caffeine

Ik heb ooit energy pillen gehad met kolanoot erin (energy hit), man.. daar kan je hard op gaan :openmouth:

Weednator

Bewuste gebruiker
heb 2 dingen gekocht in de smartshop

- Smartcaps : 4 ineens genomen, werkte niet werd er zelfs slaperig van. Toen ik in men bed ging liggen kon ik niet slapen, denk dat ze toen wel werkte :). Uiteindelijk 2 uurtjes geslapen.

- Kanna : Na de smartcaps heb ik Kanna genomen omdat de caps niet werkte, de kanna werkte wel maar nie echt lang

Uiteindelijk ben ik maar opzoek naar Coke gegaan. Godzijdank heb ik dit gevonden :)

Bovenaan