Sleep?

speedygirl

Experimenterende gebruiker
me need sleep :cry: waaaaarom moet da altijd zo lang duren eer ik terug kan slapen na een weekendje speed? Enige tips? Anyone? Help

Drazzic

Bewuste gebruiker
speedygirl zei:
me need sleep :cry: waaaaarom moet da altijd zo lang duren eer ik terug kan slapen na een weekendje speed? Enige tips? Anyone? Help

Niet op het einde meer gebruiken, zodat je nuchter thuis komt?

Moon

Bewuste gebruiker
Rook een flinke joint desnoods meerdere voor je gaat slapen. Helpt mij altijd erg goed na een heftig weekendje speed!

BloodLust

Newbie
Een jointje helpt bij mij meestal ook wel
maar dan ook weer niet altijd spijtig genoeg
morgen exaams bijvoorbeel en heb heel het weekend nog niet geslapen
Gewoon alles kalmerend helpt volgens mij

Peppi

Newbie
:stoned: Hi speedygirl,

Volgens mij kun je er weinig aan doen . Pep werkt lang na :openmouth:
Het lukt mij alleen om te pitten op speed als ik 6 dagen wakker ben geweest. :kots: Daarvoor probeer ik het niet eens meer. Als je dezelfde avond wil pitten zou ik na 6 uur 's avonds geen pep meer nemen.
Bij de drogist kun je Melanine pillen krijgen en die werken goed om in slaap te komen. Verder is de hoeveelheid en de kwaliteit van de shit ook bepalend voor de mate van heftigheid waarmee je neerkomt.

Peppi

dummie

Newbie
flesje wijn

bij mij helpt een flesje wijn ook wel, als ik geen weed in huis heb. Hoewel ze het op iedere drugs- info site afraden om speed in combinatie met alcohol of weed te gebruiken, helpt het wel.

Peppi

Newbie
:rock: :yeah, gewoon tijdig, betekent dit niet dat we gewoon een patroon erin hebben ? :beer: is inderdaad ook lekker , maar dat kan ook zwaar tegen vallen als je te veel zuipt. Ik ken een paar mensen die trots beweren dat ze van de drugs afgekikt zijn, maar die hebben wel weer een nieuwe verslaving opgelopen door de alcohol.

Ik merk bij mezelf vaak als ik een tijd niet gebruik dat ik veel meer ga zuipen :(

Peppi

Mac...

Badass junkie
Als je toch wil pitten doe je er verstandig aan om flink te gaan eten, dit helpt namelijk om de werking van speed tegen te gaan. Rook je daarna nog een dikke toeter en je valt wat sneller in slaap. En natuurlijk niet tot 22.00 uur doorgaan...

Paranoia

Newbie
Mac... zei:
Als je toch wil pitten doe je er verstandig aan om flink te gaan eten, dit helpt namelijk om de werking van speed tegen te gaan. Rook je daarna nog een dikke toeter en je valt wat sneller in slaap. En natuurlijk niet tot 22.00 uur doorgaan...

Veel eten? dan komt de hele stofwisseling van het lichaam terug op gang, dus lijkt me niet verstandig. Wat soms wel helpt zijn zoetigheden (snoep ,ed) maar dan natuurlijk ook niet teveel. De eerste keren dat ik speed gebruikte had ik behoorlijk last van slapeloosheid, maar nu niet meer. Om te kalmeren kijk ik een halfuurtje TV voor ik in bed kruip en voor de zekerheid heb ik altijd nog één liter vodka in de buurt staan.

Paranoia zei:
Mac... zei:

Veel eten? dan komt de hele stofwisseling van het lichaam terug op gang, dus lijkt me niet verstandig.

Hoezo niet verstandig?
Juist wel, helpt ook tegen de gaarheid de dagen erna en maag/darm klachten.

als ik zaterdag na een feest ga dan komt er normaal gepsroken geen pep meer erin na 12:00 zondag, dan kan ik redelijk slapen zondag avond.
Mischien heb je het id dat je kut slaapt of nauwelijks, Maar gewoon gaan liggen met de ogen dicht alleen al helpt een boel.

Speed-queen

Peppi zei:
:stoned: Hi speedygirl,

Volgens mij kun je er weinig aan doen . Pep werkt lang na :openmouth:
Het lukt mij alleen om te pitten op speed als ik 6 dagen wakker ben geweest. :kots: Daarvoor probeer ik het niet eens meer. Als je dezelfde avond wil pitten zou ik na 6 uur 's avonds geen pep meer nemen.
Bij de drogist kun je Melanine pillen krijgen en die werken goed om in slaap te komen. Verder is de hoeveelheid en de kwaliteit van de shit ook bepalend voor de mate van heftigheid waarmee je neerkomt.

Peppi

Ik ben hier ook nieuw maarruhh ik haat ook echt het niet kunnen slapen effect (najahh als je wil slapen) maar als je slaappillen neemt.....dan is
dat toch heel gevaarlijk? Heb ik gehoord...

Enigmatique

Belezen gebruiker
Eens goed gaan lopen en dan douchen met heet water..
dan vitamine C vreten,en dan proberen slapen op rustige muziek..

Jeller

Badass junkie
ik denk dat het beste wat er gezegd is niet meer snuiven een paar uur voor je gaat slapen, eten voordat je gaat slapen mss en alcohol en weed kan ook wle helpen, maar best niet te vele alchohol of je hebt nog ene hardee kater

Speed-queen

Weetjuh what nou het meeste Sh#$@#t !!!! is van het niet slapuhh :smilingimp: dat ik altijd puisjes krijg en droge huid en gewoon Bahhh haha das meestal op zondag Als je 2 dagen wakker bent :confused: das wel minder :( ben ik de enige die dit heeft (zeg ff dat jullie dat ook hebben) haha :rolleyes: daarom moet ik gewoon slapuuh hahaha :mrgreen:

Mr. XTC

Belezen gebruiker
Speed-queen zei:
Weetjuh what nou het meeste Sh#$@#t !!!! is van het niet slapuhh :smilingimp: dat ik altijd puisjes krijg en droge huid en gewoon Bahhh haha das meestal op zondag Als je 2 dagen wakker bent :confused: das wel minder :( ben ik de enige die dit heeft (zeg ff dat jullie dat ook hebben) haha :rolleyes: daarom moet ik gewoon slapuuh hahaha :mrgreen:

ik heb altijd mega droge lippen als ik al 2 dagen wakker ben

Bal0n

Badass junkie
Speed-queen zei:

"Ha-ha-ha", super grappig, "ha-ha", heel je lichaam verraggen! "Ha-ha-ha!"

:rolleyes:

Speed-queen

ik heb altijd mega droge lippen als ik al 2 dagen wakker ben[/quote]

Bruut alleen maar droge lippuh :confused:
zullen we ruilen haha :sunglasses:

Speed-queen

Bal0n zei:
Speed-queen zei:

"Ha-ha-ha", super grappig, "ha-ha", heel je lichaam verraggen! "Ha-ha-ha!"

waarom reageer jij altijd gefrusteerd dan :cry: :confused:
:rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
Omdat ik het zonde vind als ik mensen op een manier bezig zie waarbij ze hun lichaam slopen. Terwijl dat helemaal niet neodig is..

Bovenaan