slapen in je trip

Timmie94

Bewuste gebruiker
Hey, kan je in een (keta) trip in slaap vallen? ik weet dat je wel in een soort van half-slaap modus terecht kom en ken de keta trip wel een beetje, maar toen ik gister wat nam kan ik me echt niets meer dan de eerste 10 minuten herinneren nadat het begon te werken. (dus zegmaar 20-25minuutjes na inname) ik was die dag wel al moe maar voelde me die avond energiek genoeg om eventjes een goed lijntje(150 - 180mg) weg te knallen. Maar toen werd ik dus vervolgens 8/9 uur later wakker met mn koptelefoon op, licht nog aan etc. normaal weet ik t altijd wel als ik uit mn trip kom en sluit ik alles netjes af.

mijn vraag dus, kan je ECHT in slaap vallen tijdens een trip? of k heb gwn een complete blackout :(

Meijerr

Experimenterende gebruiker
Je kan in slaap vallen ja.. Maar dat gebeurt niet vaak. meestal ben je in een soort vegetatieve toestand je hoort alles om je heen maar je kan gewoon niet bewegen.. Ik heb zelf nooit meegemaakt dat ik stukken kwijt ben onder invloed van ketamine.. naderhand kan ik precies beschrijven wat er om me heen gebeurt is ook al denkt iedereen dat je ligt te slapen

Bovenaan