slapen en sos

puppet

Experimenterende gebruiker
hallo lieve mensen

dit topic is vast al eens voorbij gekomen maar ik wil het toch even weten..
Nadat ik sos heb gebruikt vind ik het heel moeilijk om in slaap te komen, ook als ik er veel bij heb gezopen en veel bij heb geblowd.. Ook daarna nog een paar jointjes werken niet goed. Bij XTC en (natuurlijk) vooral bij pep heb ik het ook wel, maar vind ik het veel minder irritant! Bij pep en XTC lig ik toch wel heerlijk, no matter what. Bij sos ga ik heel erg liggen woelen en me er zorgen over maken, en word ik nogal para helemaal als het 9 uur sochtends is en ik slaap nog steeds niet..Effect vind ik wel erg fijn(af en toe dan) dus mijn vraag: Heeft iemand tips om beter in slaap te komen? Bepaald middeltje bij drogist ofzo? wat dan ook! :wave:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Ja, ga er niet van uit dat je zult gaan slapen.
Het effect van cocaine is na een uur wel compleet verdwenen dus het gaat bij jou om het psychologische aspect. Als je denkt dat je niet kan slapen slaap je ook niet.

Probeer daarom ook geen cocaine te gebruiken als je de volgende dag vroeg op moet.

El Retro

Wijs gebruiker
Enige remedie zijn slaappillen. Voor de rest is er niet veel aan te doen. Niet dat slaappillen een goede oplossing is he...

Djo

Badass junkie
Bij drogisterijen en reformhuizen is er ook een of ander middeltje te verkrijgen, wat helpt om makkelijker in slaap te komen, beter als al die slaappillen, wat dat is ook rotzooi.
Ik probeer vandaag aan de naam te komen, ik kan er nu niet opkomen! :flushed:

acidboy

Badass junkie
Veel blowen wil bij mij wel eens helpen, afgelopen weekend was ik alleen extreem vaag na coke + wiet. In bed met name, ik zakte heel diep weg, maar was toch nog gewoon wakker, en me overal van bewust. Maar dan van veraf ofzo, heel vreemd..

Maar de vorige keren als ik een jointje had gerookt, als de coke zn grootste werking had verloren dan, sliep ik prima.
(goeie coke is wel langer dan een uurtje aanwezig, merk je wel als je in bed gaat liggen).

Djo

Badass junkie
space scientist zei:
melotanine is goed, plus het is een lichaamseigen stof

Dit is toch dat goedje volgens mij waar ik eerder deze dag over schreef.
Ik kon er niet meer opkomen, maar volgens mij praten we dan over hetzelfde! :confused:

tails

Belezen gebruiker
als je coke snuift dan moet je toch niet de bedoeling hebben om daarna te gaan slapen?

Valentijntje

Bewuste gebruiker
als ik 2 uur voordat ik ga slapen nog helemaal uitga en nog snuif, en ik ga dan naar huis fietsen, dan kan ik ook niet slapen. Effect is wel uitgewerkt maar het zit ook nog in je maag etc.

Djo

Badass junkie
space scientist zei:
Djodjo zei:
space scientist zei:
melotanine is goed, plus het is een lichaamseigen stof

Dit is toch dat goedje volgens mij waar ik eerder deze dag over schreef.
Ik kon er niet meer opkomen, maar volgens mij praten we dan over hetzelfde! :confused:

dat is gewoon echt goed spul, heeft mij vaak geholpen toen.

Ik kan nooit echt goed in slaap komen, dus ook in nuchtere toestand, maar ik heb het laatst als tip gekregen en ik denk dat ik het nu toch ook echt maar eens gaan aanschaffen! :)

puppet

fragany zei:
als je coke snuift dan moet je toch niet de bedoeling hebben om daarna te gaan slapen?

nee ik weet t, maar als ik van 6 tot 2 heb zitten snuiven en het is op wil ik om een uur of 6 's ochtends echt heel graag ff lekker pitten..
ga melatonine zeker proberen! ben echt p zoek naar een natuurlijk middeltje.slaappillen heb ik wel eens geprobeerd (zopyclon) maar voelde me daar niet zo gelukkig bij. weet ook wel dat het waarschijnlijk psychologisch is dat ik niet kan slapen, maar dat haalt het feit niet weg dat het niet lukt. gedachten te chaotisch op dat moment.

Djo

Badass junkie
puppet zei:
fragany zei:

nee ik weet t, maar als ik van 6 tot 2 heb zitten snuiven en het is op wil ik om een uur of 6 's ochtends echt heel graag ff lekker pitten..
ga melatonine zeker proberen! ben echt p zoek naar een natuurlijk middeltje.slaappillen heb ik wel eens geprobeerd (zopyclon) maar voelde me daar niet zo gelukkig bij. weet ook wel dat het waarschijnlijk psychologisch is dat ik niet kan slapen, maar dat haalt het feit niet weg dat het niet lukt. gedachten te chaotisch op dat moment.

Ik sluit me volledig bij je aan, ik slaap ook heel slecht, omdat ik te veel chaotische gedachtes heb!
Ik heb idd ook Zopiclon gehad van mijn moeder kreeg ik er een aantal. Deze zijn de beste die bij mij werkten, ik was voortaan immuun voor Valium en Temazepam, die had mijn vader, die werkte ook niet echt bij mij. Maar nu we geen slaaptabletten meer hebben, ga ik toch ook echt dat middeltje proberen.
Maar Zoplicon blijft voor mij toch echt de topper. Wel vaak een paar dagen een bittere smaak van dat pilletje! :rolleyes:

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik heb dat ook, maar dat zijn bij mij vaak de piekergedachtes en mijn hart die als een razende tekeergaat die me wakker houden. Vanmiddag dus om een uurtje of 4 naar bed gegaan, ik stap er om 8 uur weer als herboren uit, terwijl ik heel licht heb geslapen en veel wakker ben geworden. Ik denk dat er verder niet veel tegen te doen is. Misschien een jointje, maar ja...dat werkt bij jou dus niet zeg je.

puppet

hallo mensen!
ik heb inmiddels melatonine aangeschaft (500 pilletjes maar liefst) en het werkt! ik heb er 4 ingenomen na sos ongeveer een uurtje voordat ik wilde slapen. voelde me wat slapjes worden maar dacht niet dat het echt ging werken. binnen een kwartier was ik in dromenland en heb ik een heerlijke nacht gemaakt van 8 uren zonder 1 x wakker te worden! gebruik het nu ook als ik niks heb gebruikt, omdat ik nogal een verstoord dag en nachtritme had. ik hoef nu niet meer tot 4 uur wakker te blijven omdat ik niet kan slapen, maar kan gewoon heerlijk om 12 uur naar bed!
dankudanku voor de tip :wave: :wave:

Djo

Badass junkie
Fijn dat het werkt. Ik zal het ook eens gaan aanschaffen nu.
Ik slaap altijd al slecht.
Maar van sos heb ik vaak het probleem, dat ik als het allemaal op is, dat ik enorm gefrustreerd raak en dat ik echt pissed op mezelf ben, waarom ik het weer gebruikt heb. Dat klotegevoel niet te omschrijven, het is het me niet waard. :(
Maar daarom doe ik het zo min mogelijk! :)

flashkop

Bewuste gebruiker
beetje ghb, werkt snel en altijd wel oppassen.
Dit is tevens me laatste post ga jointje roken en dodo doen yuupz

Djo

Badass junkie
Ik heb van lieve Brandon :hearteyes: wat tabletjes uit het magische potje
gevuld met melatonine meegekregen. Stond hier gewoon zomaar in de kast.
Lieve Geniale Held Brandon! :hearteyes:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
wat ook goed helpt is valdispert nacht (extra sterk) werkt na een uurtje, en is volledig natuurlijk!
ikzelf heb het nooit gebruikt na sos gebruik ik wist van te voren al dat ik een uur of 2 wakker zou liggen door de sos, vondt het wel minder prettig maar had er toch ook wel op een of andere manier vrede mee.

MissDior

Bewuste gebruiker
Gelukkig nooit last van slaapproblemen met sos, ik kan bij wijze van spreke een lijn pakken en naar bed gaan!
Xtc slaap ik ook gewoon goed op,
Ik denk dat het allemaal vooral tussen de oren zit, alleen bij speed is slapen vaak onmogelijk, ma dan ook overbodig :grin:

68899

Bewuste gebruiker
MissDior zei:
Gelukkig nooit last van slaapproblemen met sos, ik kan bij wijze van spreke een lijn pakken en naar bed gaan!
Xtc slaap ik ook gewoon goed op,
Ik denk dat het allemaal vooral tussen de oren zit, alleen bij speed is slapen vaak onmogelijk, ma dan ook overbodig :grin:

Xtc geen probleem , maar na een lijntje sos slaap ik de eerste 2 uur zeker niet !!

acidboy

Badass junkie
Tussen je oren... hmm ik weet het niet, ik slaap zonder drugs al slecht in, dus met sos en xtc kan ik het sowieso wel vergeten de eerste x aantal uren.
Ook dat zou tussen mn oren kunnen zitten. Als je piekeren en zorgen maken onder dat verstaat.

Endymion

Dat is het vervelende met coke, na je laatste lijntje is het eigelijk gelijk al niet leuk meer omdat je weet dat het op is. Maar het duurt inderdaad nog zeker wel een uur voordat het uitgewerkt is en je kan gaan slapen.

Als je sneller wil slapen werkt een valium variant altijd wel maar dat vind ik persoonlijk na alleen coke gebruik wel zonde. Uurtje wachten en een drankje erbij dan gaat het ook wel.

Melatonine kan je wel vergeten, als de coke nog werkt heb je wel wat sterkers nodig. Melatonine werkt ook niet bij iedereen. Soms heb ik wel het idee dat ik er eerder slaperig door wordt maar dan heb ik over doordeweeks en zonder drugsgebruik. Als ik echt niet kan slapen dan helpt een heel potje melatonine nog niet.

Bovenaan