slaappillen (temazetpan)

delier

Newbie
Hee allemaal
Dit is mij verhaal met temazetpan (slaapillen) mij moeder slikt slaapillen elke dag ongeveer 5 stuks en ik heb ADHD en ik kan vaak ook niet slapen zonder slaapillen en dan krijg ik er 2/3 van me moeder om te gaan slapen maar ik nam er 3 in en ik dacht ik ga nog ff een tv progamma afkijken en die slaapilletjes had ik al ingenomen en ik zat lekker op de bank en opeens voel ik me dronken??? stoned??? heel raar eigenlijk best wel lekker het werkte jammer genoeg niet echt lang maar circa 1uur maar dat gevoel was zo lekker en uitijndelijk ging ik gewoon slapen maar de volgende dag zat ik bij een vriend tuis en ik had toevalig nog een stripen slaapillen in me zak 10 stuks dus ik zij hee kijk eens wat ik heb slaapillen en me vriend zij nee die neem ik niet in dan ga ik straks slapen en ik zij als je niet op je bed gaat ligen slaap je er ook niet van en uitijndelijk namen we er allebij 4 in we zatten 20minuten en opeens voelden we ons dronken? stoned? iedergeval wel lekker en heel afentoe 1x in de 2/3 maanden neem ik er een paar in heeft iemand dit ook weleens gedaan????

alcoholist

Wijs gebruiker
delier zei:
Hee allemaal
Dit is mij verhaal met temazetpan (slaapillen) mij moeder slikt slaapillen elke dag ongeveer 5 stuks en ik heb ADHD en ik kan vaak ook niet slapen zonder slaapillen en dan krijg ik er 2/3 van me moeder om te gaan slapen maar ik nam er 3 in en ik dacht ik ga nog ff een tv progamma afkijken en die slaapilletjes had ik al ingenomen en ik zat lekker op de bank en opeens voel ik me dronken??? stoned??? heel raar eigenlijk best wel lekker het werkte jammer genoeg niet echt lang maar circa 1uur maar dat gevoel was zo lekker en uitijndelijk ging ik gewoon slapen maar de volgende dag zat ik bij een vriend tuis en ik had toevalig nog een stripen slaapillen in me zak 10 stuks dus ik zij hee kijk eens wat ik heb slaapillen en me vriend zij nee die neem ik niet in dan ga ik straks slapen en ik zij als je niet op je bed gaat ligen slaap je er ook niet van en uitijndelijk namen we er allebij 4 in we zatten 20minuten en opeens voelden we ons dronken? stoned? iedergeval wel lekker en heel afentoe 1x in de 2/3 maanden neem ik er een paar in heeft iemand dit ook weleens gedaan????

hahahaha jij hebt echt adhd ja

L

Lid 6909

Gast
ja echt heah :grin:

Maar ik heb ook weleens een temazepam gehad ja, erg lekker.
Dit gevoel wat je krijgt is typisch het gevoel wat je krijgt van een "benzo", google dat maar eens.
Niet teveel doen, zoals je moeder, de afkick van de benzo's is zeer zwaar.

held iik heb ook adhd maar heb dat nooit gedaan geneesmiddelen misbruiken :grin: maar dat zou ik best nog wel is willen doen aangezien het niet te lang duurt dan kan je hem tussendoor proberen en zit je er niet heel de avond aan verslingerd want dat is lastig als je thuis woont zelfs niet me adhd pilletjes want dan zecht mamsie goh wat gaan die pilletjes toch snel

Spor

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Als je niet kan slapen geeft je ma er wel gewoon 3,
wat een vreemde moeder heb je.

Dat moet op zijn minst even gezegd zijn ja... Opzich is het al vreemd dat iemand 5 slaappillen per dag neemt, geloof mij maar: die zijn niet (alle 5) voorgeschreven namelijk !

Verder ken ik het gevoel: temazepam kan een ongelofelijk lekkere roes teweeg brengen, die ik persoonlijk vaak zelfs beter vind als een mdma roes. Ook weet k dat ik redelijk alleen sta in die mening, maar toch.

Verder is temazepam als laatste een RC !

Flameon

Badass junkie
Temazepam geeft idd een heerlijke roes .. slikken, oogjes open en go with the flow and enjoy :grin:
Maar als jij benzo's aan mama moet vragen, doe het dan zeker niet te vaak. Zie het dan nog maar ff als eng want anders heb je dadelijk een benzo verslaving te pakken en dat willen wij jou niet wensen!

Drientje

DF-koning
Ik heb ook Temazepam gekregen van de dokter maar die gebruik ik niet om normaal doordeweeks te gaan slapen. Een beetje zielig doen tijdens de vraag voor een verwijzing naar een 1e lijnspsych doet wonderen.

Ik heb ze nog niet gebruikt maar dacht dat het handig zou zijn om die dingen gewoon in huis te halen voor als het echt een keer nodig is te slapen en het lukt niet.

Holden

Bewuste gebruiker
Iemand bekend met Zolpidem? Mijn excuses voor de OT-ness maar ik heb er hier eens 2 van genomen; recreatief, en was 'em hard aant spacen..heel hard!

Flameon

Badass junkie
Holden zei:
Iemand bekend met Zolpidem? Mijn excuses voor de OT-ness maar ik heb er hier eens 2 van genomen; recreatief, en was 'em hard aant spacen..heel hard!

Niet mijn favo benzo, met name door de niet zo'n fijne bijverschijnselen (metaalsmaak).
Verder wel een goeie slaper en idd is hij ook goed voor een space effect

Bovenaan