SL-164

heyol

Bewuste gebruiker
Hallo

Dit is een beetje een verlenging op deze twee posts: Methaqualon analoog, Quaaludes en Qualudes.
Ik ben hier namelijk te weten gekomen dat er een soort namaak bestaat voor de legendarische - maar moeilijk te verkrijgen - drug Qualudes.

Dit is SL-164. Hier heb ik nog wat vragen over:
  • Is dit een pil of poeder?
  • Zijn de effecten zeer gelijkaardig aan die van Qualudes?
  • Is dit een legale of illegale RC?
  • Hoe zit het met de risico's? Gelijkaardig aan Qualudes?
  • Duurt dit volledig 12 uur?
  • Is er een comedown/dip?
  • Kan je de effecten beschrijven? Hoe voelt de high?
  • ...?

Ik zoek vooral iemand die deze drug al gedaan heeft en hier veel over kan vertellen. Ideaal zou zijn iemand die SL-164 én Qualudes gedaan heeft en een vergelijking kan maken!

Bedankt

PS. Valt weinig over te vinden op internet.

heyol

Bewuste gebruiker
Klik hier voor de weg naar álles wat je wil weten! You're welcome! :thumbsup:

Dat was grappig. Misschien kunnen we dat op elk bericht op dit forum antwoorden?

Alleen niet nuttig, aangezien 80% van de zoekresultaten gaat over het type zonnebril SL-164 van Saint Laurent. De andere 19% geven geen info over SL-164 behalve de chemische structuur.

Iets wat ik ook duidelijk in mijn post vermeld heb trouwens.

Ik zoek vooral iemand die deze drug al gedaan heeft en hier veel over kan vertellen. Ideaal zou zijn iemand die SL-164 én Qualudes gedaan heeft en een vergelijking kan maken!

Dit is het belangrijkste deel van mijn vraag. Onmogelijk te vinden via Google dus.

FerdFatoehaus

Badass junkie

Dat was grappig. Misschien kunnen we dat op elk bericht op dit forum antwoorden?

Alleen niet nuttig, aangezien 80% van de zoekresultaten gaat over het type zonnebril SL-164 van Saint Laurent. De andere 19% geven geen info over SL-164 behalve de chemische structuur.

Iets wat ik ook duidelijk in mijn post vermeld heb trouwens.

Dit is het belangrijkste deel van mijn vraag. Onmogelijk te vinden via Google dus.
Je kan ook googlen op sl-164 tripreport. Voor iemand die deze site wil pentesten mag je toch wel verwachten dat hij een zoekmachine kan bedienen.

Most eens kiek'n:

https://www.reddit.com/r/researchchemicals/comments/eux7gs/dont_snort_sl164_2_experiences/

Perrydiculous

Experimenterende gebruiker
Later nog 100mg bij gegooid, maar helaas weinig van gemerkt.
Binnenkort een herkansing met hogere dosis :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Vraag me af wat de kwaliteit is.
Je kunt het in de andere RC Reddit posts wel een beetje aflezen maar vanaf zo'n 250mg wordt SL-164 een beetje beter merkbaar.

Ik heb wel vaker genoemd zien worden dat SL-164 wat prijzig is aangezien 1 gram slechts zo'n 4 doseringen betreft waar een gram toch al wel wat kost. Van de duratie van SL-164 wordt echter ook gezegd dat deze 3x langer is dan die van Qualudes.

Als mensen Phenibut of GHB vrij laag doseren melden ze vrij standaard 'niets te merken' waar de effecten desondanks toch wel vrij hard lijken te stapelen wanneer je een bepaald doseringspunt voorbij bent. Ik kan mij wel voorstellen dat de subjectieve effecten tussen 200mg en 400mg SL-164 vrij aanzienlijk kunnen wezen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
ok... ik weet niet wat ik hiermee moet?
of wilde je gewoon graag even je negativiteit delen?
Just an honest question. Heb verder geen idee van de normale doseringen dus daarom vroeg ik het me af. Bij veel rc's heb je bij 260mg al wel wat effect.

Zoals @Jmths net aangaf wordt dit goedje vanaf 250 mg beter merkbaar.

Dan is het toch een legitieme vraag om even na te denken over de kwaliteit en indien mogelijk te laten testen?

inner_search

Badass junkie
Just an honest question. Heb verder geen idee van de normale doseringen dus daarom vroeg ik het me af. Bij veel rc's heb je bij 260mg al wel wat effect.

Zoals @Jmths net aangaf wordt dit goedje vanaf 250 mg beter merkbaar.

Dan is het toch een legitieme vraag om even na te denken over de kwaliteit en indien mogelijk te laten testen?
Dat heeft dan toch gewoon met de potentie van de analoog te maken en niet met de kwaliteit/kwantiteit ?

Zal ook wel aan de stof liggen lijkt me.
Benzo rc's zijn dan in de meeste gevallen zo potent dat ze in de microgram klasse al effect hebben , terwijl cathinones analogen dan weer meer merkbaar zijn in hogere (mg) dosisen.

Ik weet nu niet echt in welke klasse drugs sl-164 in valt..

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dat heeft dan toch gewoon met de potentie van de analoog te maken en niet met de kwaliteit/kwantiteit ?

Zal ook wel aan de stof liggen lijkt me.
Benzo rc's zijn dan in de meeste gevallen zo potent dat ze in de microgram klasse al effect hebben , terwijl cathinones analogen dan weer meer merkbaar zijn in hogere (mg) dosisen.

Ik weet nu niet echt in welke klasse drugs sl-164 in valt..
Gezien het vanaf 250mg beter merkbaar wordt en de OP niks merkte van 260mg zou je ook vraagtekens kunnen zetten bij de puurheid/kwaliteit van de genomen stof is wat ik bedoelde.

inner_search

Badass junkie
Gezien het vanaf 250mg beter merkbaar wordt en de OP niks merkte van 260mg zou je ook vraagtekens kunnen zetten bij de puurheid/kwaliteit van de genomen stof is wat ik bedoelde.
Als je het op die manier stelt begrijp ik je vraag beter :).

Mss heeft ts wel tolerantie mbt deze stoffen.
Of is idd de kwaliteit slecht.
Maar dat zijn dan weer speculaties.

Perrydiculous

Experimenterende gebruiker
Precies, dat is inderdaad ok wel wat ik erover gehoord heb. En ik ben ook bewust aan de lage kant begonnen. Die neurotoxiciteit zou me niets verbazen gezien de horror verhalen, maarja, ik moet toch de 100 een keer halen, anders kan ik dat nooit van m'n bucketlist strepen :tongueout:

Qua categorie valt SL-164 onder de Barbituraten. Niet veel op de RC markt waarmee je het kunt vergelijken.
Wat betreft de puurheid: Zelfs als je Methaqualon als richtlijn neemt, wat in de geneeskunde gebruikt werd, wijkt deze dosis niet eens heel erg af. Zonder enig referentiekader een mening vormen over een dosis getuigt ook van een vrij naïeve houding, mijns inziens. Kijk bijvoorbeeld eens naar Phenibut of GHB, waarbij 2g verre van ongewoon is.
Maar goed... Dat ter zijde...

Volgende keer begin ik met 220 ofzo, denk ik, maar whatever feels right in the moment :grin:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Precies, dat is inderdaad ok wel wat ik erover gehoord heb. En ik ben ook bewust aan de lage kant begonnen. Die neurotoxiciteit zou me niets verbazen gezien de horror verhalen, maarja, ik moet toch de 100 een keer halen, anders kan ik dat nooit van m'n bucketlist strepen :tongueout:

Qua categorie valt SL-164 onder de Barbituraten. Niet veel op de RC markt waarmee je het kunt vergelijken.
Wat betreft de puurheid: Zelfs als je Methaqualon als richtlijn neemt, wat in de geneeskunde gebruikt werd, wijkt deze dosis niet eens heel erg af. Zonder enig referentiekader een mening vormen over een dosis getuigt ook van een vrij naïeve houding, mijns inziens. Kijk bijvoorbeeld eens naar Phenibut of GHB, waarbij 2g verre van ongewoon is.

Volgende keer begin ik met 220 ofzo, denk ik, maar whatever feels right in the moment :grin:
Ik bedoelde slechts of je het hebt laten testen. Gezien je een dosering nam en niks voelde. Dan lijkt mij stap 1 toch nagaan of je wel neemt wat je denkt dat je neemt. Zal niet de eerste keer zijn dat een vendor een inactieve stof verstuurd.

Dat kun je naïef noemen, ik noem het consequent.

inner_search

Badass junkie
@heyol , ik sta terug bij men zuid Afrikaanse collega , moest je nog vragen hebben mbt mandrax.
Dan is het vandaag en morge de moment.
Ik kan je al meegeven dat hij sl-164 al heeft geprobeerd en nog niet in de verste verte op mandrax (roken) lijkt en is dus bij die 1ne keer gebleven.
Met 1 pil mandrax icm 2 sigaretten en 0.5g weed hebben ze 4 puffen.
Hij rookt nog bijna dagenlijks het spul en een familie stuurt het op vanuit Zuid-Afrika zelf.
Morgen heb ik 4 pilletjes :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Het is een analoog van quaaludes die onder de groep

It is a member of the quinazolinone class.
Vallen geen barb of benzo dus :)

inner_search

Badass junkie
Okee , ik heb nu 4 pilletjes mandrax.
Mandrax is dus een combo van methaqualone (250mg) en diphenhydramine (25mg).
Twijfel nog altijd of ik ze binnenkort eens ga roken , of ze gewoon ga innemen.

heyol

Bewuste gebruiker
Okee , ik heb nu 4 pilletjes mandrax.
Mandrax is dus een combo van methaqualone (250mg) en diphenhydramine (25mg).
Twijfel nog altijd of ik ze binnenkort eens ga roken , of ze gewoon ga innemen.

Slik er is voor mij, en laat me weten wat het is bro! Ben heel benieuwd!! Thx.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik wil dit topic even bumpen. Heb zelf namelijk ook 250mg SL-164 besteld en ik vroeg me af of er in de tussentijd wat meer mensen zijn van hier die er ervaring mee hebben en me misschien wat richtlijnen kunnen geven qua dosering. Is het echt zo dat 250mg slechts één (goede?) dosis is?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Gebruik het best veel laatste tijd , 250mg is slechts 2x een dosis. Zou niet meer als 125mg nemen als start. Nu neem ik inmiddels circa 300mg per dag. Is inderdaad best prijzig spul. Een te hoge dosis kan je nare bijwerkingen van krijgen (seizures even so careful)

Verder vind ik de werking wel prettig. Valt onder de groep quinazolinone class.
Vallen geen barbs of benzo's of opiaten onder dus :)
Zonder tolerantie zal 120mg genoeg zijn de eerste keer.

Enjoy!

Bovenaan