• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Sky's the limit

Skippy

Wijs gebruiker
Hoi!

Hier de drugs die zijn genuttigd bij elkaar :
3 blauwe mitsubishi's
1 rode mitsubishi
4 oranje q-dance
2 gram speed
2 gram ketamine

Vorig weekend heb ik m'n eigen weer eens lekker misdragen.
Ben naar een feestje geweest in Culemborg met een vriend van mij.
3 blauwe + 1 rode mitsubishi mee, mij was verteld dat het goede pillen waren.
En je hoopt dan ook stiekem dat de pil z'n naam eer aan doet.
Niet dus... of ben ik nou zo'n junk :mrgreen:
Na er bijna 2 uur over te hebben gedaan om op locatie te komen, hebben wij onze eerste pil genomen, ongeveer om 22:30.
R. zijn q-dance, ik mijn mitsu.
Op het feest was ik verbaasd hoe rustig het was, normaal gesproken deed je er een kwartier over om van de ene kant naar de andere kant van de tent te komen.
Nu kon je dubbele salto's maken zonder iemand in de weg te staan.
Ik voelde na anderhalf uur niks van m'n pil, dus ik nam mijn 2e, 1tje heb ik aan R. gegeven.
Nou... misschien had ik me teveel verheugd op het gevoel wat ik 6 jaar geleden kreeg van de beruchte blauwe mitsubishi.
De rode ook maar opgegeten, eindelijk kreeg ik zin om te dansen.
Dit gaat me op een of andere manier altijd beter en is ook leuker af als ik aan de drugs ben.
Maar nog was het plaatje nog niet compleet.
R. versierde een pakje speed voor ons en we waren super blij dat er ook een vriend van R. was die verzoop in z'n zak met q-dance pillen.
We liepen af en aan en op een gegeven moment had ik maar een vooraadje gehaald, voor de zekerheid.
Je weet maar nooit natuurlijk :P
Zooo dit was wel andere koek.
Heb er 1 van verkocht aan iemand waarmee ik aan de praat raakte.
Dat vind ik nog het leukste van feesten, je komt altijd mensen tegen, hij boodt ons aan ons naar het station te brengen.
De laatste pil begon in te slaan, kreeg klamme handjes, opvliegers en ik kon niet meer stil bljven zitten.
De pil was iets te goed want op de wc kreeg ik een ongelukje :kots:
Maarja, dat mocht de pret niet bederven.
Normaal is dan ook gelijk de pil uitgewerkt.
Nu niet, de jongen die ik tegen was gekomen vroeg of ik zin had in keta.
Tuurlijk ! Wie niet!
Dit had hij wel in zn auto laten liggen dus besloten we na het feest bij hem thuis te gaan afteren.
Het was een topfeest, ookal heb ik eigenlijk meer aan e zijkant gezeten met die gast en zn vrienden zitten praten.
Na het feest meteen in de auto 2 puntjes keta gehad.
Heb je het wel eens gedaan? Vroeg hij.
Ik heel stoer ja zeggen, eigenlijk had ik het pas 1 keer gedaan op free festival, en volgens mij was ik nog genaaid ook, of was het iig 20 keer versneden ofzo?
Daar had ik zeker 4 sleutelpunten gehad en ik werd er heel dronken van meer niet, lopen ging iig niet zo best.
Maar wat ik die avond heb meegemaakt , was eigenlijk niet zo slim van me.
Ik weet van mezelf dat ik best in paniek kan raken als ik mezelf niet goed voel, bij speed dan.
IDe keta werkte bijna meteen, het leek net of ik in een achtbaan zat of in een spaceshuttle ofzo, de weg leek net een racebaan uit een videogame van Crash Banditcoot :grin:
Op m'n telefoon probeerde ik Wordfeud te spelen, de letters danstten van het scherm.
Lezen lukte niet meer.
Ik kreeg een peuk aangeboden , dat leek net een slap stokje van schuurpapier wat aan mn lip bleef plakken en de rook smaakte naar een peuk die al uit is geweest en je weer aansteekt.
Goed, we vertrokken met z'n 10en, we kwamen aan met z'n vieren, ik snapte er niks meer van.
Probeerde uit te stappen, m'n benen waren er niet , ik trok mezelf over de grond mee, stapte het huis binnen.
Ik kwam binnen in een gang, die leek 10 meter lang, in de woonkamer hingen grote witte gordijnen die niet stil leken te hangen.
Toen begonnen de slappe lulverhalen, er kwam geen eind aan, zelfs al wou ik iets zeggen met een reden, dan eindigde het weer heel idioot.
Heb nog nooit zoveel gelachen (om mezelf) echt heel erg, we waren behoorlijk op dreef.
Ik besloot te proberen even mn mond dicht te houden, ik kwam een beetje bij van de lading energie die ik van de keta had gekregen.
Er werd een sealtje leeggemaakt op een cdhoesje.
Het hoesje ging rond en ook ik maakte er gebruik van, toen ging alles ineens heel langzaam.
Ik had een soort flashback van toen ik voor het eerst lsd had gebruikt.
Er was een gozer bij die er een beetje apart uit ziet, hij heeft geen symmetrie in zn gezicht en zn oren zitten een beetje te laat.
Kon mn ogen er niet vanaf houden , vond hem echt grappig , had hem al eens eerder ontmoet op een feest, daar vond ik hem een beetje irritant.
Dus nu elke keer als hij wat wilde zeggen zat ik hem te pesten, iedereen had de grootste lol.
Ik zat op een tuinstoeltje , ik besloot op de bank te gaan zitten.
Er werd me wat drinken aangeboden, ik realiseerde me dat ik al uren niks had gedronken, had ook gigantische dorst, maar toen ik een slok water nam, voelde dat echt raar, alles eigenlijk in mn mond, want mn tong zat ook vreselijk in de weg.
Heb ook maar 1 slok genomen, op een gegeven moment kreeg ik het een beetje zwaar.
Er stond Frenchcore op, het klonk echt bizar gewoon op dat moment, net een specht die op de kachel zat te tikken met zn snavel, ik had het niet meer, nam nog een beetje keta.
Dacht bij me eigen shit, zit er nog middenin had beter even kunnen wachten.
De tv stond ineens heel ver weg, iedereen was stil, ik probeerde wat te zeggen, het sloeg nergens op en iedereen moest lachen, ik voelde me vet beledigd want snapte wat er grappig was.
Voelde me ineens vet bekeken , ik had ineens een trip dat het raam open moest, moest gewoon open.
Toen ging ik maar in de tuin staan, teminste, ik stond op en kon mn evenwicht niet bewaren.
Ik heb heel lang haar, en dat haar zwiepte langs mn gezicht en daar schrok ik ontzettend van.
R. holp me naar de deur, die zat inmiddels weer op de bank toen ik bij de deur stond.
Ik voelde iemand op mn schouder tikken maar er stond niemand, ik denk ik word in de zeik genomen en ging boos buiten staan.
Buiten liepen allemaal mensen, ik weer doodsbenauwd naar binnen.
En binnen had ik weer dolle pret, moet zeggen dat ketamine echt leuk is.
Je moet wel een beetje weten wat je ervan kan verwachten anders kan je nog wel schrikken wat je overkomt, net als lsd.
We zijn best vroeg weggegaan, om 10:00.
Een jongen wilde ons wel naarhuis brengen met zn auto, we hadden zoiets van , ik kan niet eens de tv meer zien, hoe ken jij dan autorijden!
Dit hebben we dan ook niet gedaan, we hebben de speed opgesnoven in de hoop een beetje nuchter in de trein te zitten.
Slapen is mij niet gelukt thuis, ik sliep pas maandagmiddag, en ben helemaal niet brak geweest!
Echt top!

Zo, dat was wel ff genoeg.
Benieuwd naar jullie reacties! Al is het gewoon fijn om ff van me af te schrijven deze gebeurtenis
:P

Chica42

Belezen gebruiker
Man wat een "trip"...letterlijk dan haha! Kijk alleen wel uit om met vreemde zomaar mee te gaan en die je ook nog drugs aanbieden want ik weet dat dat soms helemaal fout kan gaan! Wil je niet bemoederen hoor maar als je al lekker uit je plaat bent wordt je ingeschattingsvermogen op non-actief gezet en denk je dat iedereen goeie gasten zijn!! Vaak is dat ook zo maar ik heb het een keer heel anders ervaren. Zonder details....maar later dacht ik ook ....hoe heb ik zooo stom kunnen zijn???
Maar ja met n lekker pilletje op en je remmingen weg dan is alles Top!! Gelukkig heb jij er een hele leuke ervaring aan over gehouden!

Maar er zijn een hoop rare mensen op deze aardkloot!! :smilingimp:

Gr. Ilooon :)

Skippy

Wijs gebruiker
Je hebt gelijk, ik ben nu eenmaal goed van vertrouwen.
Komt ook omdat ik al mijn vrienden, vriendinnen en kennissen zo heb leren kennen.
Door gewoon met ze op stap te gaan zonder ze verder te kennen.
Ik zorg wel altijd dat er iemand bij me is die ik vertrouw.
Zou nooit in mn eentje met mensen meegaan.
Ook ik heb wel eens een nare ervaring meegemaakt toen ik bij vreemden was, wat niet direct betrekking tot mij had, dus ben altijd wel voorzichtig, ookal kan het me dan idd niks meer schelen als ik wat op heb 

Chica42

Belezen gebruiker
Ja en gelukkig gaat het ook 9 van de 10 keer goed....maar ja net die ene mafkees...
Ik zag dat je ketamine gebruikt voelt dat net als GHB?

Skippy

Wijs gebruiker
Dat durf ik niet te zeggen, ben namelijk in slaap gevallen met GHB.
Ze zeggen wel dat ketamine icm xtc het effect geeft van ghb, maar dat kan ook een broodje aap verhaal zijn.

Chica42

Belezen gebruiker
Ik heb in mijn 20 jarige drugsbestaan (klinkt erger dan het is hoor :wink: ) alles geprobeerd! Het enige wat ik echt niet trok dat was LSD.....man ik heb daar jaren flashbacks van gehad!
Ghb ook een keertje maar ik voelde net alsof ik spastisch was en iedereen lag een beetje te kronkelen....nou heb je dan fun? Waarschijnlijk iemand die nuchter is en dat tafereel aanschouwt zal het wel lachwekkend zijn!!

Skippy

Wijs gebruiker
Hahaha, ik heb ook enorm gelachen als ik mensen aan de GHB zag.
Soms ging het wel een beetje ver want op 1 of andere manier willen ze altijd hun kleren uittrekken en renden ze op een keer naakt in de ronte.
Lsd is echt mijn favoriet, ik kijk er erg naar uit om
dat weer eens te doen. Ook die drugs heb ik altijd gebruikt op vreemde plekken wat ook het leukst is!

Chica42

Belezen gebruiker
Ik heb dus gelijk de eerste keer een Bad-trip gehad en dat wilde ik echt NOOOIT meer mee maken!
Heel soms toen ik nog blowde kwamen er weer vlagen van die trip voorbij....en dan was het al jaren verder! Heel freaky
Nee mijn favo is toch echt de combi Alcohol en Coke.....en nu heb ik pep op en dat voelt ook wel weer s lekker maar het is zoooo slecht voor mn neus....au!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hier de drugs die zijn genuttigd bij elkaar :
3 blauwe mitsubishi's
1 rode mitsubishi
4 oranje q-dance
2 gram speed
2 gram ketamine

Als ik nou zelf een verstandig persoon was, had ik er wat van gezegd...

Skippy

Wijs gebruiker
Wat gebeurde er toen dat je bad ging?
Ik ben er wel eens goed ziek van geweest, een ander meisje heeft toen nog over me heen gekotst, echt smerig!
Cocaine ben ik een beetje verslavingsgevoelig voor, maar is een leuke drug voor 's avonds op de bank met een borrel.
Jij zit aan de speed , lekker! Daar krijg ik een enorme praattik van, en ga er nogal slap van ouwehoeren, maar dat doe ik eigenlijk altijd wel haha :tongueout:

Chica42

Belezen gebruiker
hahaha ja ik wil ook ouwehoeren maar dat doe ik nu gelukkig ook!! hahha
Toen ik fout ging op die trip zat ik zo zwaar te hallucineren dat ik van voren niet meer wist dat ik van achteren leefde......Echt hallucineren zonder dat je weet dat je aan t trippen bent is echt heel raar. Normaal weeet je in je achterhoofd wel dat het door de dope komt maar ik dacht echt dat ik niet meer normaal zou worden....duurde 48 uur....

Skippy

Wijs gebruiker
Klopt ja , je moet altijd onthouden dat je gebruikt hebt.
Niks is zo erg om niet te weten hoe het komt wat er gebeurt.
Jammer dat je het niet goed hebt ervaren want het kan zo leuk zijn!

Chica42

Belezen gebruiker
Ja dat geloof ik ook wel maar als je al bang bent voor wat komen gaat dan kan je er donder op zeggen dat je weer het zelfde ervaart......Je kan het niet sturen en das het lastige van trippen.
Ik heb mensen wel s gade geslagen die een gesprek voerde terwijl ze aan t trippen waren.....en die sprongen echt van de hak op de tak en dan merk je dat je eigenlijk alleen maar met jezelf bezig bent....dat was echt heeel vaag. De een zat over een gastank te praten en de andere had het over een tent op een camping waar veel gasten zaten......hahaha echt te maf voor woorden..

Skippy

Wijs gebruiker
Haha zo praat ik dus meestal ook.. Gaat nergens over af en toe.
Zelf vind ik soms irritant als ik zelf nuchter ben en ik zit ertussen haha.
Goed van je dat je voor jezelf zeker weet dat je het niet meer moet doen.
Ik stoot mn kop nogal eens aan dezelfde steen soms.

Chica42

Belezen gebruiker
Nou ik zou wel willen dat ik met al die andere middelen eens een rot ervaring had hahaha.....Ik denk wel eens tot hoelang gaat dit nou door? Op een gegeven moment moet je toch er uit groeien of zoiets....Nou tot nog toe groei ik nergens uit en blijft het allemaal veels te leuk

Skippy

Wijs gebruiker
Haha dat krijg ik ook vaak te horen, wanneer houd het nou een keer op , het is nooit genoeg.
Ik zeg altijd als ik een goede reden heb voor mezelf om te stoppen dan doe ik dat ook.

Chica42

Belezen gebruiker
Volgens mij moet er altijd wel iets gebeuren voordat iemand zegt zo ik ben er klaar mee....van de een op de andere dag.
Alleen mn vroegere beste vriendin die zat op een gegeven moment met dr eigen dochter te snuiven op de plee.....
Kijk dat vind ik niks....als ze het allebei doen is oke maar samen? Zo moeder zo dochter.... :confused:

Skippy

Wijs gebruiker
Zo ken ik er ook een paar ja.
Dan zeggen ze liever dat ze het thuis met hun moeder doen dan op straat.
M'n moeder ziet me aankomen haha.

Chica42

Belezen gebruiker
Ja het idee alleen al.....mijn hele familie zijn geheelonthouders....Alcohol, drugs noem maar op...En ik heb alles al geprobeerd....en ben echt heel anders dan mn fam. die begrijpen er helemaal niks van en willen het ook niet weten....
Verjaardagen zijn dan ooook zoooo boring...allemaal aan de appelsap yoehoee :rock:

Chica42

Belezen gebruiker
Ja dat excuus heb ik niet!! Ze zeggen wel eens "de appel valt niet ver van de boom" nou mijn boom die stond op heuvel..... :grin:

urtinriZ

Belezen gebruiker
Klinkt als een zware trip skippy, zeker tegen het einde dat je er niks meer van snapte :P
Heb zelf nog nooit keta gedaan maar wil het zeker is doen, zeker als ik zulke verhalen lees.

Maar ik lees dat je dacht dat iemand op je schouder klopte, maar je zag niemand? Dat is dan toch de paranoia van speed? Heb ooit 1 keer zoiets raars gehad, dat ik probeerde te slapen een uurtje nadat ik wat van mijn nieuwe overheerlijke pep had geprobeerd, en voelde ik ineens alsof iemand met zijn vinger vlak boven mijn buik drukte of tikte, heel kort. Ik direct kijken en was natuurlijk helemaal niemand, snapte er echt niks van, maar ik voelde serieus echt fysiek contact. Slapen lukte natuurlijk ook pas na 3 uurtjes :tearsofjoy:

Bovenaan