skuff

J0rrit

Badass junkie
skuff, " pure " thc, althans dat wordt gezegd. Maar volgens mij is het niet 100 % puur want het is een geel achtig poeder en niet wit, het zag er uit als heroine. weet iemand wat het precies hoeveel thc er wel in zit en wat dr nog meer bij zit, en hoe duur is het gemiddeld in de shop per gram?

matthijs

Badass junkie
hmm, het is geloof ik wat duurder dan hasj. maar het is volgens mij zoals dat poeder dat je overhoudt als je een paar gram wiet koopt. Dat wordt dan samen geperst

Intoxicated

Wijs gebruiker
volgens mij maken ze skuff door wiet in de vriezer te doen, en dan als het bevroern is de th er af te kloppen en dat te persen, krijg je in verhouding veel thc gehalte in je hasj... tis in principe gewoon n manier van hasj maken, en ook zeker geen pure thc...

BacingsPen

Badass junkie
hier had een vriend het ook over, lijkt me onmogelijk, 100% THC...

Hij had het over een plakkerig balletje dat je dan krijgt...

Intoxicated

Wijs gebruiker
je kan wel redelijk pure thc maken.... met eenhoneybee-extractor... is een soort plastic ding, met aan de achterkan een gat en aan de voorkant een hoop gaatjes waar je een koffiefilter voor kan doen.... dan stouw je dat hele buisje vol met wiet... en dan door het gat aan de achterkant spuit je een volledige (of twee) aanstekergasbussen helemaal leeg. Door de kou wordt de THC mee naar beneden getrokken en blijft dit over op de glazen plaat oid waar je het goedje opspuit... nu laten verdampen en dan hou je kleverige honingbruine pasta over. rol er een sigaret lichtjes doorheen en reken maar dat je teeeeeeringstoned word... maarja, voor mij blijft met al die methodes..... ik vind mn wietjointje nog steeds lekkerder.... en das de enige drugs die k meer voor de smaak, geur, en het gebruik op zich doe... dan voor het effect.

Bal0n

Badass junkie
Geen idee, ik zou voor een dag of 3 gaan, en de weed dan 3x laten trekken. Dus 9 dagen oid :).

Jeller

Badass junkie
van thc puur alleen wordt je toch niet stoned :confused: er zijn meerdere werkzame stoffen die de thc doen werken ofzo

Bal0n

Badass junkie
Jeller zei:
van thc puur alleen wordt je toch niet stoned :confused: er zijn meerdere werkzame stoffen die de thc doen werken ofzo

Klopt, er zitten meerdere cannabinolen in weed. De verhoudingen van die stoffen bepalen het karakter van de soort wiet.

En idd, THC is een compound die je echt high maakt, en niet stoned.

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
Jeller zei:

Klopt, er zitten meerdere cannabinolen in weed. De verhoudingen van die stoffen bepalen het karakter van de soort wiet.

En idd, THC is een compound die je echt high maakt, en niet stoned.
als je al de overschot van thc uit al je zakjes haalt en daar een dikke joint mee dichtlegt dan werkt het ook al uit na een kwartier ofzo :confused:

BacingsPen

Badass junkie
mja, maar veel thc blijft er dan wel aan plakke :)

maareh, als je verkruimeld blijft er dan niet zwaar veel thc aan je handen plakken? :confused:

matthijs

Badass junkie
volgens mij maak je skuff zo: (er zullen wel foutjes in zitten)
Je doet het knipafval in een grote centrifuge. Je laat deze ronddraaien, waardoor de fijne deeltjes tegen de wwanden geplakt blijven, de grotere deeltjes vallen naar beneden. De fijne deeltjes worden samengeperst en je hebt skuff.

matthijs

Badass junkie
Zoals ik al eerder zei: volgens mij kan je het zelf ook wel krijgen door gewoon 3 gram te kopen, verkruimelen en een tijdje met je meedragen en roken. Dan blijft er onderin altijd van dat poeder zitten. Ik denk dat het dat is en dan samengeperst

Bovenaan