Sieraad.

Sophie

Newbie
Ik had even een vraagje.
Ik zoek een ring, alleen weet ik niet hoe die heet. Het is laat maar zeggen een ring waar je poeder (zoals bijvoorbeeld speed) in kan doen. En dan is ook nog mijn vraag waar je dat zou kunnen kopen.
Trouwens, het meisje van Cruel Intentions heeft ook zo'n ring.

Deranged

Badass junkie
Misschien smart shop of grow shop, ken verder geen andere zaken waar ze dat soort waar zouden verkopen.

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Ik denk in van die jah hoe noem je die winkels :confused:
Met van die rare dingen, bij ons heet het de bazaar.
Misschien in van die wicca winkels daar hebben ze ook wel van die dingen.

Deranged

Badass junkie
Eurobazaar hebben we hier ook ja, soort Marrokanen zaken waar ze duistere drug gerelateerde artikelen verkopen. Daar zouden ze het wel eens kunnen hebben ja, maar zo'n winkel vind je ook niet overal lijkt me.

boy

Bewuste gebruiker
Probeer de wat 'luxere' smartshops, daar hebben ze soms wel van die dingen. Een vriend van me heeft daar een aansteker vandaan waar je pillen in kan verstoppen. Check ook even van die souvenirwinkeltjes in Amsterdam, daar verkopen ze meestal ook druggerelateerde spullen.

girlygirl

Newbie
:confused: Bij crematoria's misschien... Daar hebben ze sieraden waar je de as van een overledene in kan doen, dat werkt vast :grin:
Groetjes Girly :stoned:

caatje

Badass junkie
hard? welnee, in Tilburg op de besterdring heb je een winkel met allemaal urnen en dergelijke. Kheb daar ooit een pot gekocht omdat ik m gewoon mooi vond voor op mn kastje. Handel is handel :)

Bovenaan