Shpongle

Larz

Belezen gebruiker
hallo

kent er iemand hier de groep shpongle?
echt leuk op acid of andere psychedelics.
als je ze niet kent heb ik hier een sample, hun liedje devine moments of truth = DMT. enjoy

http://www.youtube.com/watch?v=o1jPeG1LlaQ

dmt, dmt. dmt, dmt. toetiedoetie dmt, lsd through dmt, lsd through dmt. i love them very bothie.

catchy tune it is :)

Neuro

Experimenterende gebruiker
Ken het. Superleipe muziek, voor 't eerst écht naar geluisterd toen een vriend van me 't opzette tijdens een date met Allice.. echt zeer vet!

azgaza

Badass junkie
Ik heb een gruwelijke hekel aan Shpongle terwijl ik redelijk wat psychedelische muzieksoorten kan apprecieren (zoals dark psy-trance o.a.) Maar... gewoon een kwestie van smaak dus, zoals bij alles. De een vind het wat, de ander vind het niks.

pieter-b

Wijs gebruiker
wel vreemd gister..sinds tiiiijden weer eens lopen trippen, en shpongle vind ik normaal geniaal,
devine moments of truth = DMT vond ik dus gewoon echt storend opeens... direct doorgeskipped. Infected mushroom kon ik beter verdragen,
maar shpongle yeti 1 en 2 waren wel weer geniaal toen ik in bed lag :)

Telefoon

Wijs gebruiker
ik vind shpongle gewelidig onder invloed ..

nuchter kan ik er Echt niet naar luisteren :P

sowieso goa kan ik nuchter niet echt appriceren :P :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Telefoon zei:

Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt..

Telefoon

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Telefoon zei:

Haha dat had ik vroeger, nu vind ik het wel iets hebben. Iniedergeval sommige dingen. Ik vind de populairste dingen gewoon niet vet, te saai, te afgestomt, te duidelijk melodisch gemaakt..

hehe

alles is ... melodisch

trouwens op Thunderdome was er een Terror nummer met Goa gemixed haha die vind ik wel rlxed

ik had laast Terror op LSD geluisterd

godver... niet doen haha de visuals schieten dan echt alle kanten op je hersnenen proberen dan die muziek te begrijpen en dat kan niet haha

magicwasso

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Telefoon zei:

Wat zijn de populairste dinge???
ben ik wel benieuwd naar :P

Flinter

Belezen gebruiker
Telefoon zei:
azgaza zei:
Telefoon zei:

hehe

alles is ... melodisch

trouwens op Thunderdome was er een Terror nummer met Goa gemixed haha die vind ik wel rlxed

ik had laast Terror op LSD geluisterd

godver... niet doen haha de visuals schieten dan echt alle kanten op je hersnenen proberen dan die muziek te begrijpen en dat kan niet haha

Well doen!!! Chaos, Crisis, Verwarring = heerlijk :hearteyes:. Als ik hardcore, terror of speedcore luister tijdens een LSD trip heeft dat op een oft andere manier een duistere invloed op mijn visuals, iets waar ik gigantisch van kan genieten alhoewel ik liever mijn 10 gig psytrance verzameling bovenhaal.

pythregius

Bewuste gebruiker
shpongle is de beste artiest die dr bestaat voor mij, maar daarnaast om tijdens de trip te luisteren staat nog een artiest op gedeelde nummer een plek en dat is Penta :grin: die psytrance is niet normaal vet op acid.

ik had er serieus nog nooit van gehoord:X nu ik vind het vet!
alleen heb vaak moeite alles in een hokje ("") te plaatsen, zo veel muziek stijlen. en ze lijken zo erg op elkaar niet te geloven k snap er geen marmot meer van,

i would like some lsd...

AJ

Newbie
Ik vind Shpongle geweldig nuchter - laat staan tripping, dan ga ik bijna kwijlen van genot. =P

Vanavond/vannacht heerlijk trippen op Shpongle.

*note to self: pleur nou eens shpongle op je telefoon!! gruh

-spaceman-

Badass junkie
Shpongle leuk?

luister ook:
Younger Brother (laatst een nieuw album)
Celtic Cross
Ozric Tentacles (heel anders maar very spacend)
Vibrasphere

Fractal

Belezen gebruiker
Die younger brother is idd fantastisch (nieuwste album heet "The last days of gravity"). Enkel het "I am a freak" vind ik niet echt te genieten.

Um

Belezen gebruiker
beste trip muziek die ik tot nu toe heb gehoor in mijn leven

alles van simon is geweldig

in oktober staat simon in antwerpen, in maar in amsterdam

Lycergic

Belezen gebruiker
Iemand uit de Belgische goascene had een paar dagen terug afgeroepen dat hij shpongle live ging laten spelen op zijn feestje . De vreugde was van korte duur toen het een leugen bleek te zijn :( Ik herinner me vaag dat er iemand zei dat ze niet meer optraden tot ergens 2009 ...

Zelf vind ik in deze stijl Ozric Tentacles net iets beter , maar ik kan alles van dit goed pruimen :mrgreen:

Um

Belezen gebruiker
Lycergic zei:
Iemand uit de Belgische goascene had een paar dagen terug afgeroepen dat hij shpongle live ging laten spelen op zijn feestje . De vreugde was van korte duur toen het een leugen bleek te zijn :( Ik herinner me vaag dat er iemand zei dat ze niet meer optraden tot ergens 2009 ...

Zelf vind ik in deze stijl Ozric Tentacles net iets beter , maar ik kan alles van dit goed pruimen :mrgreen:

het wordt een dj set van sphongle en idd geen live act, hallucinogen zal wel live spelen net zoals infected mushroom

in 2009 treden ze in engeland live op
trouwens, ik zit ook op psychedelic forum

Bovenaan