Show Your Bong

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Zoals de titel het zegt kan je hier je geliefde bong/waterpijp showen.
Zelfgemaakte zijn helaas niet toegelaten. Vanaf heden worden zelfgemaakte wel toegelaten , questie van het topic lekker te doen lopen en op aanvraag.
hier is mijn bong :

:hearteyes:

Showen die Pijpen!

Amaranth

Bewuste gebruiker
stevenkeuh zei:
Zelfgemaakte zijn helaas niet toegelaten.
Because? Die vind ik toch wel even interessant om te bekijken, hoe creatief mensen zijn geweest om hun bong in elkaar te fixen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Deze heb ik nu in gebruik, maar ben er niet zo over te spreken.

Deze is gesneuveld op mijn laatste verjaardag feestje, helaas want het was een erg fijne bong. Je kunt er heel fijn ijsblokjes in doen, die bleven hangen op zo'n randje waardoor je rook dus eerst door het water heen ging en daarna nog tussen die ijsblokjes omhoog.

En ik heb nog zo een puur pijpje, maar de mijne is anders van kleur en heeft nog rare uitsteeksels en een klapgat. Zijn coole dingen want ze verkleuren. :grin:

En dan nog een stenen chillum voor als ik echt heel high wil worden. :grin: :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Deze is gesneuveld op mijn laatste verjaardag feestje, helaas want het was een erg fijne bong. Je kunt er heel fijn ijsblokjes in doen, die bleven hangen op zo'n randje waardoor je rook dus eerst door het water heen ging en daarna nog tussen die ijsblokjes omhoog.

Ja kijk dit is bij mij ook het geval ! en dus ook het eerste dat ik deed -> ijsblokjes :)
heerlijk smoken zo :) :hearteyes:

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker

15 euros, hij gaat wel, hou niet zo van bongen

Ik heb ook nog een waterpijpje met diamantjes en steentjes erop, best een mooi ding.

Eury

Experimenterende gebruiker
Ik wou dat ik zo mooie grootte bong op me kamer kon hebben :hearteyes:

Mazzelaars :rock:

Eury

Experimenterende gebruiker
iraqio zei:
Eury zei:
Ik wou dat ik zo mooie grootte bong op me kamer kon hebben :hearteyes:

Mazzelaars :rock:
helaas, ik ben al bezet :flushed:
:tearsofjoy:

Zou je anders de hele dag stil op me kamer willen staan?
En waar kan ik de weed droppen? En sucke?:openmouth:
Nee neeeeeeeeeeeeee.
ik stop me gedachte, ik ga slapen
:stoned:

cropp

Badass junkie
ik heb er eentje in de vorm van een penis, 15 centimeter hoog ongeveer, van doorzichtig glas

maar die heb ik aan mijn vader gegeven, en als ik hem terugvraag krijg ik weer lastige vragen over hoeveel ik nou precies blow

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Wat is een Chillum en hoe werkt het, want ik kan zo niet echt iets nuttigs erin zien :P

Die dingen zijn hol van binnen, en kun je vullen met je wiet of hasj. Je steekt ze van boven aan en zuigt vanaf de onderkant. Een soort van pijp dus.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:
En dan nog een stenen chillum voor als ik echt heel high wil worden. :grin: :stoned:

Wat is een Chillum en hoe werkt het, want ik kan zo niet echt iets nuttigs erin zien :P

Het is een dikke stenen pijp waar je een flinke top in propt en die in 1 hit op smoked, zo kun je lekker goed high worden. :grin:

Het is zoiets wat ik niet vaak doe, maar alleen als me longen zich heel goed voelen en ik heb zin om 5 uur lang voor pampus op de grond te liggen hoesten/proesten/lachen/grinneken. :tearsofjoy:

Maar een waterpijp of andere puur pijpjes roken even lekker(der). :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Extisi zei:
Waarom? Omdat jij dat vind? Nou, nee.

A. Omdat je nu gigantisch kinderachtig bezig bent, maarjah wat kun je anders verwachten van een aan wiet verslaafde 16 jarige. Puberaal gedag is niet gewenst, zie forum regels. 2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum).

B. Het forum is er om info uit te wisselen en vragen te beantwoorden, niet om gezellig te chatten. Als de regels goed werden na geleefd had je nu al een waarschuwing of 2, zo niet een ban. En ik dacht dat jij de persoon was die zich er zo druk om maakte dat de regels niet werden na geleefd. IVM het uitschelden van anderen. :wink:

Niet dat ik niet zo nu en dan niet wat onzin ergens post of spam, maar ik post ook nog berichten met inhoud tussen door(imho). En dat mis ik een beetje bij jou berichten. Begrijp me niet verkeerd, het is allemaal heel gezellig. Maar een beetje waardevolle input is welkom. :P

En ik zeg dit niet om je aan te vallen, als je mijn boodschap wil negeren is dat prima. Maar ik zou het op prijs stellen dat minstens 1 op de 10 berichten van jou iets nuttigs zou bevatten en niet alleen maar domme posts van: lekkere dildo's.

Milos

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
Extisi zei:
Waarom? Omdat jij dat vind? Nou, nee.

A. Omdat je nu gigantisch kinderachtig bezig bent, maarjah wat kun je anders verwachten van een aan wiet verslaafde 16 jarige. Puberaal gedag is niet gewenst, zie forum regels. 2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum).

B. Het forum is er om info uit te wisselen en vragen te beantwoorden, niet om gezellig te chatten. Als de regels goed werden na geleefd had je nu al een waarschuwing of 2, zo niet een ban. En ik dacht dat jij de persoon was die zich er zo druk om maakte dat de regels niet werden na geleefd. IVM het uitschelden van anderen. :wink:

Niet dat ik niet zo nu en dan niet wat onzin ergens post of spam, maar ik post ook nog berichten met inhoud tussen door(imho). En dat mis ik een beetje bij jou berichten. Begrijp me niet verkeerd, het is allemaal heel gezellig. Maar een beetje waardevolle input is welkom. :P

En ik zeg dit niet om je aan te vallen, als je mijn boodschap wil negeren is dat prima. Maar ik zou het op prijs stellen dat minstens 1 op de 10 berichten van jou iets nuttigs zou bevatten en niet alleen maar domme posts van: lekkere dildo's.

I totally agree

TrippyShit

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Extisi, steek die chillum in je gleuf en post eventjes niet,
zeg een jaartje of 3?
:P

Vind dat jullie te streng zijn hoor :P Ik post ook regelmatig onzin en daar zegt nooit iemand wat van.

Oom Klaas

Badass junkie
TrippyShit zei:
Oom Klaas zei:
zeg een jaartje of 3?

Vind dat jullie te streng zijn hoor :P Ik post ook regelmatig onzin en daar zegt nooit iemand wat van.

Bij haar is de grens tussen onzin en posts met inhoud vervaagd,
en gedraagt zich als een typische blowende puber...en daar hou ik niet van.
Gelukkig kan ik m'n frustratie uiten,
met de hoop dat ze dit forum zal verlaten.
En om jouw onzin kan ik lachen, die van haar krijg ik spontaan diarree van.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
TrippyShit zei:
Oom Klaas zei:
zeg een jaartje of 3?

Jullie? jullie? Ik kwam alleen met het vriendelijke verzoek om ook eens wat meer inhoudelijk te posten en bij te dragen aan het forum. Jij doet dat denk ik wat meer dan extisi, maar ook in het daarvoor bestemde onzin forum. En extisi gebruikt daar heel het forum voor. Dat is wel een beetje het verschil. :wink:

Godverredomme oftopic geouwehoer altijd!!! :openmouth:

OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P

drain bamage

Badass junkie
beetje domme vraag maar aangezien ik niet zo'n blower ben...
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P

Oom Klaas

Badass junkie
drain bamage zei:
wat is nou het fijne aan een bong? ja ik weet het: zoekfunctie maar ik probeer weer een beetje on-topic te komen :P

Je kan veel meer hitten, ik word er stoneder van en je kan de rook koelen.
Dat zijn in mijn ogen de voordelen, plus dat je geen papier rookt.

DrippTone zei:
OT: Ik had begrepen dat hier ook een aantal mensen met vaporizers waren, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien??? :P

Omdat een vaporizer geen bong is :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
drain bamage zei:

Het is een prettige manier van puur roken, de rook word gekoeld en lichtelijk gefilterd door het water. En als je een goeie hijs neemt ben je vaak wel voor 3 uur lang goed high. :stoned:

Edit: Eigenlijk is het gewoon een luxe uitbreiding van een gewoon pijpje. :P

Oom Klaas

Badass junkie
DrippTone zei:
drain bamage zei:

Het is een prettige manier van puur roken, de rook word gekoeld en lichtelijk gefilterd door het water. En als je een goeie hijs neemt ben je vaak wel voor 3 uur lang goed high. :stoned:

3 uur vind ik wel heel knap eigenlijk.
Ik ben nog nooit langer dan 1,5 tot 2 uur stoned geweest (behalve met spacecake dan) van 1 dosis.
Hoe groot die dosis ook was, nooit langer dan 2 uur bij mij...

drain bamage

Badass junkie
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:
drain bamage zei:

3 uur vind ik wel heel knap eigenlijk.
Ik ben nog nooit langer dan 1,5 tot 2 uur stoned geweest (behalve met spacecake dan) van 1 dosis.
Hoe groot die dosis ook was, nooit langer dan 2 uur bij mij...
maar voor alle duidelijkheid, 1 hijs is dus genoeg om goed stoned te zijn? :mrgreen: I like

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:

Ik weet het, maar een grote piemel van stro ook niet, en daar staat er wel een foto van in dit topic. Plus dat ik mijn puur pijpjes er ook bij heb gezet en dat zijn ook geen bongs. Maar daar heb je ook niks van gezegd.

En over die 3 uur, dat is dan voordat je weer volledig nuchter bent. Ik ben er ook maar 1,5 a 2 uur goed high van. Maar ik heb er altijd nog wel een lange na-buzz van(als ik niet eet dan tenminste(suikers)).

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:

En over die 3 uur, dat is dan voordat je weer volledig nuchter bent. Ik ben er ook maar 1,5 a 2 uur goed high van. Maar ik heb er altijd nog wel een lange na-buzz van(als ik niet eet dan tenminste(suikers)).

Ben ik het volledig mee eens ....

Extisi

Wijs gebruiker
Domme mensen. Laat iedereen lekker zijn/haar leven leiden.
Dit is maar een DRUGSforum. Drugs zijn voor mensen die zelf geen leven hebben.
Maar toch, laat iedereen in zijn/haar waarde.

[modbreak]gescheld weggehaald[/modbreak]

Bovenaan