shot coke tussen de tenen?

Af en toe neem ik een shot coke, niet elke dag hoor , maar gewoon omdat ik het lekkerder vind dan een lijntje.
als ik in gezelschap ben doe ik wel mee met een lijntje een shot doe ik als ik alleen ben...
maar nou es een vraagje aan de spuiters onder ons.....
klopt t dat je tussen je tenen kan spuiten? ik wil t wel uit proberen maar durf niet. het doet zo verdomd pijn als je naast een ader zit te spuiten!
en hoe moet dat dan welke tenen?
soms krijg ik er wel es een blauwe plek van op mn arm en dat staat zo stom
dus wie weet dit?[/b]

MOD-Edit: ff verplaatst naar coke

x BaBs x

Newbie
K'zou gewoon zeggen : SPUIT NIET !!!
Spuiten is wel HET laagste van het laagste vind ik !! Ik word er al gewoon ziek van als ik het lees !!!
Op zoiets moet je echt niet trots zijn!! Het is gewoon degoutant !!!!!!!!!!!!

:kots:

Frisko

Badass junkie
x BaBs x zei:
Spuiten is wel HET laagste van het laagste vind ik !! Ik word er al gewoon ziek van als ik het lees !!!

spuiten is de minst schadelijke manier van inname... :wink:

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
x BaBs x zei:

whahaha maar t staat niet chiq..........
en dan ook nog tussen je tenen :openmouth: :openmouth: :openmouth:
maar ieder zijn ding......
alhoewel ik er al niet tegen kan als er iemand staat te kijken als ik mijn neus ophaal :flushed: :flushed: :flushed:

Jeller

Badass junkie
Frisko zei:
x BaBs x zei:

ja moet dan wel goed kunnne spuiten hé

antz

Newbie
bluch...spuiten....
wees verstandig en doe dit niet. Boek een vakantie naar spanje ofzo als je je niet goed voelt!

Icequeen

Bewuste gebruiker
nee man niet in je tenen gaan spuiten...je moet sowieso niet in je onderlichaam gaan spuiten. en als je het niet zo vaak doet dan is het veiligst gewoon in je elleboog ader (of hoe dat ding ook heet). en als je direct een blauwe plek krijgt, dan spuit je misschien niet helemaal goed en anders smeer je er toch gewoon een beetje huidskleurige creme op? zie je echt niks van hoor!! en sowieso is coke spuiten al link omdat het verdoofd en je niet goed kunt aanvoelen of je goed gaat...

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
x BaBs x zei:

kun je jezelf voorstellen, een dag je zit in een wc met een naald in je hand om te gaan spuiten in je vlees, het kan wel beste manier zijn maar ik blijf er toch van af voor altijd lijkt wel een nachtmerrie

Icequeen

Bewuste gebruiker
spuiten in je onderlichaam verhoogd de kans op bloedproppen (ik hoop dat dit de goede nederlandse benaming ervoor is).

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Ik zou in een zo groot ader mogenlijk proberen te spuiten, dus arm of bovenbeen. ik zou coke niet intramusculair spuiten. lijkt me pijnlijk. Waarom wil je in je teen spuiten daar zijn geen grote aders.

Icequeen

Bewuste gebruiker
gewoon bij arm houden...onderstaande komt uit brochures over spuiten (UK/AUS). niet heel duidelijk waarom het niet goed is in je been, maar je ziet dat ze erg op gericht zijn om mensen eraf te houden om elders dan in de armen te spuiten. dichter bij je hand is ook niet goed. website is http://www.saferinjecting.info/vcbooklettext.html

Cocaine
Cocaine is a powerful local anaesthetic, so after one or two shots the whole area around the site will be numb. This means that it gets harder and harder to hit the vein - and to tell when you’re missing.

It is far better to smoke crack, or sniff powder cocaine, than it is to inject either of these substances. If you do inject cocaine have a rule that you will only inject into one site, once a day at the most.

The alternative can be rapid vein collapse.

In short...

Go slow. Be gentle. Rotate sites. Use a new sterile syringe every time.

Look after your veins.

If you are injecting and you are running out of veins in your arms, or if you are already injecting into high risk sites like the neck or groin, please think seriously about switching to a less risky way of taking drugs such as snorting, smoking, shafting or swallowing.

Improving injecting technique can reduce vein damage, and prevent some of the really serious conditions that affect people with lots of collapsed veins. We want to reduce vein damage, and the numbers of people who switch from injecting into their arms (which is dangerous enough) to much more dangerous sites such as the neck or groin.

Why?
You have only got one set of veins. If you give them a break when they have been damaged by injecting, they can sometimes recover. But once they collapse they are gone for good.

When veins first start collapsing, the blood uses other nearby veins to get back to the heart. But, as the amount of damage increases, eventually the amount of blood the veins can carry out of the limb is less than the amount being pumped in by the heart. This makes the arm (or more seriously, leg) swollen, cold and painful.

:wave: [/quote]

Rain

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
x BaBs x zei:

Nee anale inname is het minst gevaarlijk... :openmouth:

Icequeen

Bewuste gebruiker
ja maar dat is ook spuiten...alleen stop je die naald natuurlijk niet in je anus, maar haal je de naald eraf en spuit je het er zo in. en dat moet je ook niet te vaak doen, want de huid rondom je anus zit vol bloedvaten en wordt snel beschadigt. meiden kunnen het er ook nog eens van de voorkant inbrengen. en ik zou maar helemaal geen coke in mijn reet of poes stoppen...
er is trouwens nog geen reactie geweest van degene die deze topic begon. ben toch wel benieuwd of hij/zij het wel gedaan heeft. of ie nog tenen heeft???

:wave:

Paulus

Newbie
Beste mensen ik neem aan dat de meeste allemaal wel eens wat gebruiken ik zelf alles maar wat wordt er moeilijk over spuiten gedaan bij voor beeld speed /pep dat spuit ik nu maar of dat je nou spuit snuif slik/bommetje en vloeibaar drinkt of vloeibaar in een neusspray doet maakt toch niet uit hoe je het doet als je er maar lekker bij voel als ik pep snuif ga ik eerst over mijn nek bha en dan val ik gewoon in slaap terwijl als ik hem spuit doe ik veel op een dag het geeft gelijk een klap en ik ben zo veel rustig in mijn Hooft dus maak er niet zo.n probleem van het maakt niet uit hoe het naar binnen gaat gebruiken is gebruiken . En aan de vraag zorgen dat je niet naast de ader zit je moet het ding wat je naar beneden dauw als je in je arm zit een stukje om hoog trekken dan zuigt tie het bloed naar binnen in de naald en dan zit je in een ader fijne avond allemaal nog

Paulus

Newbie

Ik neem aan dat jij ook wat gebruikt en maakt toch geen fuck uit of je het rookt snuift als neusspray zo vloeibaar drinkt slikt of SPUIT gebruiken is gebruiken

Bovenaan