shops in Bergen Op Zoom

anneken

Newbie
Hallo,
Kan er mij iemand vertellen welke shops er in Bergen Op Zoom nog open zijn ? Ik ging vroeger naar sahara of zo maar deze zou blijkbaar gesloten zijn...
Thx

anneken

Newbie
had ik ook gehoord maar zou het zeker moeten weten. Wil morgen om wat jointjes gaan, maar zou niet graag verloren moeite rijden. Vroeger ging ik altijd naar check point maar dat is ook al toe en die miami in Terneuzen vind ik maar zus en zo

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
anneken zei:
en weet je daar shop zijn waar ze goeie joints hebben ? Ken mijn weg daar nl niet hoor
Nee, ik kom nooit in Breda. Je kunt sowieso beter gewoon wiet kopen in plaats van voorgedraaide jointjes, dan heb je wat meer controle over de kwaliteit enzo (:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
anneken zei:
Hallo,
Kan er mij iemand vertellen welke shops er in Bergen Op Zoom nog open zijn ? Ik ging vroeger naar sahara of zo maar deze zou blijkbaar gesloten zijn...
Thx

In Bergen op Zoom zijn er een aantal dicht tot zover ik weet, misschien ook wel alle.
Beter rij je door naar RSD daar is nog alles open tot 16 september max.

Oom Klaas

Badass junkie
Zazuu. zei:
anneken zei:
Hallo,
Thx

In Bergen op Zoom zijn er een aantal dicht tot zover ik weet, misschien ook wel alle.

RSD?

Bedoel je dan Roosendaal?

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Zazuu. zei:
anneken zei:
Hallo,
Thx

RSD?

Bedoel je dan Roosendaal?

ja

Bovenaan