Shiva's

natas

Newbie
Heb de mogelijkheid om shiva's te kopen.
Alleen weet ik niet hoeveel µg er op zit. Laten testen is ook moeilijk aangezien ik in België woon.
Kan ze kopen in de omgeving van Antwerpen. Heeft iemand ze al laten testen of ervaring mee?
niet, shiva's van een jaar geleden maar recent.
groeten

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
De ervaring van anderen ermee zegt volgens mij niet altijd iets. Als je echt wilt weten of ze goed zijn dan zou ik ze toch echt laten testen. Ik neem aan dat je zelf dan ook dicht bij Antwerpen woont en dan is het toch niet zo'n grote moeite om ze in Nederland te laten testen.. Zo ver rijden is het ook weer niet.

cronos

Wijs gebruiker
als je ze in een grote hoeveelheid moet kopen,zou ik toch maar vragen of je er eerst een paar mag kopen om te testen. :wave:

Echelon

Belezen gebruiker
Ik heb nog niks gehoord van nieuwe shiva's. ik ben benieuwd... ik was niet echt fan van de laatste batch.

Absoluut laten testen en daarna gewoon ff posten wat t is :)

De_willy

Experimenterende gebruiker
Ik heb al een keer of 4 1 karton genomen. Ik was wel redelijk tevreden. Ik gok op een +/-100ùg. Ik heb ze ook niet laten testen (ben ook van België) maar de trips waren wel iedere keer 1e klasse.

azgaza

Badass junkie
Ik zou ook kijken of je niet ff de grens over kan voor testen, dat is namelijk gewoon anoniem, of inderdaad naar een nederlander sturen die het wel voor je wil laten testen, dan heb je zekerheid die je anders nooit kan hebben, óf je neemt er een en kijkt of het goed werkt of niet, is ook nog altijd een mogelijkheid.

Op een goa feestje met een vriend heb ik eerst een hofmann gedeeld en 3uur later kwam er iemand vragen of we shiva's wilden kopen. Kwas op dat moment nog niet echt aan het trippe dus heb er eentje gekocht en in 1keer op m'n tong gelegt. Gelukkig was het feestje nog lang niet gedaan want we hebbe hier allebei bijna de klok rond van getript :grin: ik trip al 3jaar regelmatig maar deze ware echt INSANE!!!

natas

Newbie
Weet je ook welke hofmann je had?
Als die al zeer goed was dan had je al niet veel meer nodig om nog harder te trippen.
Ik ga er niet zo veel ineens halen, aangezien ik er nog altijd kan bij halen als ze echt goed blijken te zijn.
bedankt voor de reacties

Bovenaan