• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Shit, wat is dit nou? (XTC)

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Eergister heb ik met wat vrienden een aantal pillen geslikt, was erg gezellig en ben rond 2 uur naar huis gegaan. De volgende dag werd ik gebeld of ik zin had om weer bij hun te komen chillen :smoke: beetje jointjes roken.

Ik fiets naar z'n huis dat 10 minuten fietsen is, ik voelde me al de heledag vrolijk en ging met een goed gevoel naar ze toe. Toen ik daar aankwam gingen we meteen naar de achtertuin om rustig van ons stickie te genieten. Het was weer erg lekker en we gingen naar binnen. Eenmaal binnen op de bank voel ik me weer heel duf worden en duizelig. Ik voelde dat er iets niet goed was dus ik ging naar de wc. Maar toen ik opstond begon het al, extreem duizelig, ik loop naar de wc en ga op de bril zitten. Toen werd ik echt gek, gek van het licht, ik kreeg amper lucht. Ik besloot meteen via de voordeur naar buiten te lopen.

En dat was een goede beslissing want het was lekker fris buiten. Alleen m'n ogen deden heel raar, m'n gezichtsveld leek telkens weg te vallen. Ik voelde me zwaar kut, en mijn lichaam begon reacties te geven waar ik niet zo blij mee was, ik ben meerdere keren in de bosjes gevallen, m'n armen vlogen alle kanten op. Na een tijdje viel ik weer om met m'n gezicht in de bosjes en het lag zooo lekker, dat ik eigelijk wel wou blijven liggen maar er waren aardig wat mensen om me heen. Ik dacht laat ik maar snel weer opstaan voordat ik in een ambulance terecht kom, want dan voel jeje wel heeeel kut denk ik.

Gelukkig kon ik weer opstaan en redelijk normaal lopen. Ik liep om via de achterdeur maar toen ik begon te lopen kwam dat gevoel weer terug, het leek wel alsof m'n lichaam echt z'n grens had bereikt. Ik zweete ook ontygelijk, ben toen weer ff gaan zitten op een stoeprandje achter een auto. Na 5 min was het weer zo goed als over en liep ik snel terug naar binnen.

Eenmaal binnen aangekomen had niemand door dat ik naar buiten was gegaan en me vreselijk kut voelde, na die ervaring voelde ik me wel ineens een stuk beter :grin:

Ik heb wel vaker het gevoel dat m'n pilletje beetje terugkomt als ik ga blowen maar dit sloeg echt alles. Ik ben 1x bad gegaan van wiet, maar moest niet kotsen. En dit zie ik dan maar als fout gaan want bad gaan voelt een stuk minder kut :beer:

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Duizelig en Zweten lijkt me een teken dat je lever het niet kan verwerken,

Meestal doe je xtc icm wiet al wat langer, zou er maar es wat mee minderen :smoke:

Het uitvallen van je motorische functies lijkt me niet heel gezond :wave:

Peace! :hearteyes:

L

Lid 6909

Gast
Doe je het vaker, of was dit je eerste keer?

Anders kan ^^ wel eens gelijk hebben!
Minder een beetje, altijd goed voor je!

Napster

Belezen gebruiker
Dit heeft waarschijnlijk niets met Xtc te maken als ik jou gevoel zo hoor.
Dat gevoel dat je zwart voor je ogen ging zien, heb je dat ook wel is als je bijvoorbeeld de hele avond hebt gezeten en dat je dan te snel opstaat dat je je heel erg licht en draaierig gaat voelen. Ik ben daardoor namelijk een x out gegaan had paar dagen flink slaap tekort gehad en had de heletijd gesmoked en ik moest naar de wc toe ik voelde me supergoed totdat ik ging staan ALLES maar dan ook Alles ging draaien ik loop naar buiten ineens werd alles zwart en ik viel op de grond, wanneer ik probeerde op te staan kreeg ik hetzelfde gevoel terug dus ik bleef 10 min liggen tegen een boom en toen was ik daarna weer normaal!

Ik had toen nog nooit X gebruikt..
Waarschijnlijk is je lichaam gewoon oververmoeid geweest en toen ging je ook nog smoken wat volgens mij je bloeddruk verlaagd waardoor je je zo voelde.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ik gebruik wel vaker, maar ik hou absoluut minimaal 2 weken tussen het slikken (als ik vakantie heb) anders wacht ik er nog langer mee. Ik gebruik xtc bijna altijd icm wiet en ik merk de laatste tijd ook dat ik er veel, veeel vermdmader uitzie als ik erbij blow. Altijd leuk ik weet hoe ik eruit zie als ik nuchter ben en als ik dan in de spiegel kijk onder de pillen is het altijd wel erg schrikken, ik ga er zowiezo verlepter uitzien dan de gemiddelde gebruiker heb ik gemerkt. Vrienden zeggen altijd, 'noh het valt wel mee hoor, zie amper verschil'' :confused: dan denk ik echt, Yeah right! :wink: bedankt dat je me op m'n gemak wilt stellen maar DIT :xtc: .. valt niet mee.

^^^^ja het is precies het gevoel wat je omschrijft hierboven, duizelig, zwart voor m'n ogen en heel veel behoefte aan frisse lucht en (ijs)koud water.

minderen ben ik trouwens al aardig mee bezig, en het lukt gelukkig ook wel, als ik een tijd geen pillen heb gebruikt verlang ik er ook niet meer zo erg naar, dat heb ik alleen de paar dagen na gebruik dat ik meer wil. Maarja op=op, gelukkig :grin:

Agonist

Experimenterende gebruiker
Dit verschijnsel heet orthostatische hypotensie. Het komt erop neer dat je bloedvaten zich niet snel genoeg kunnen vernauwen zodra je opstaat. Hierdoor is je bloeddruk tijdelijk te laag, wat er voor zorgt dat je hersenen te weinig bloed/zuurstof krijgen. En ja, daar kan je van flauwvallen :grin:

Heb er zelf ook onwijs veel last van als ik speed heb gebruikt (xtc is het een stuk minder). Zout tot je nemen dmv soep, en daarnaast ook wat eten helpt onwijs goed heb ik gemerkt. Binnen een halfuur wordt het al minder.

Succes!

Bovenaan