pbwebmaster
Bewuste gebruiker
Eergister heb ik met wat vrienden een aantal pillen geslikt, was erg gezellig en ben rond 2 uur naar huis gegaan. De volgende dag werd ik gebeld of ik zin had om weer bij hun te komen chillen
beetje jointjes roken.
Ik fiets naar z'n huis dat 10 minuten fietsen is, ik voelde me al de heledag vrolijk en ging met een goed gevoel naar ze toe. Toen ik daar aankwam gingen we meteen naar de achtertuin om rustig van ons stickie te genieten. Het was weer erg lekker en we gingen naar binnen. Eenmaal binnen op de bank voel ik me weer heel duf worden en duizelig. Ik voelde dat er iets niet goed was dus ik ging naar de wc. Maar toen ik opstond begon het al, extreem duizelig, ik loop naar de wc en ga op de bril zitten. Toen werd ik echt gek, gek van het licht, ik kreeg amper lucht. Ik besloot meteen via de voordeur naar buiten te lopen.
En dat was een goede beslissing want het was lekker fris buiten. Alleen m'n ogen deden heel raar, m'n gezichtsveld leek telkens weg te vallen. Ik voelde me zwaar kut, en mijn lichaam begon reacties te geven waar ik niet zo blij mee was, ik ben meerdere keren in de bosjes gevallen, m'n armen vlogen alle kanten op. Na een tijdje viel ik weer om met m'n gezicht in de bosjes en het lag zooo lekker, dat ik eigelijk wel wou blijven liggen maar er waren aardig wat mensen om me heen. Ik dacht laat ik maar snel weer opstaan voordat ik in een ambulance terecht kom, want dan voel jeje wel heeeel kut denk ik.
Gelukkig kon ik weer opstaan en redelijk normaal lopen. Ik liep om via de achterdeur maar toen ik begon te lopen kwam dat gevoel weer terug, het leek wel alsof m'n lichaam echt z'n grens had bereikt. Ik zweete ook ontygelijk, ben toen weer ff gaan zitten op een stoeprandje achter een auto. Na 5 min was het weer zo goed als over en liep ik snel terug naar binnen.
Eenmaal binnen aangekomen had niemand door dat ik naar buiten was gegaan en me vreselijk kut voelde, na die ervaring voelde ik me wel ineens een stuk beter
Ik heb wel vaker het gevoel dat m'n pilletje beetje terugkomt als ik ga blowen maar dit sloeg echt alles. Ik ben 1x bad gegaan van wiet, maar moest niet kotsen. En dit zie ik dan maar als fout gaan want bad gaan voelt een stuk minder kut
beetje jointjes roken.Ik fiets naar z'n huis dat 10 minuten fietsen is, ik voelde me al de heledag vrolijk en ging met een goed gevoel naar ze toe. Toen ik daar aankwam gingen we meteen naar de achtertuin om rustig van ons stickie te genieten. Het was weer erg lekker en we gingen naar binnen. Eenmaal binnen op de bank voel ik me weer heel duf worden en duizelig. Ik voelde dat er iets niet goed was dus ik ging naar de wc. Maar toen ik opstond begon het al, extreem duizelig, ik loop naar de wc en ga op de bril zitten. Toen werd ik echt gek, gek van het licht, ik kreeg amper lucht. Ik besloot meteen via de voordeur naar buiten te lopen.
En dat was een goede beslissing want het was lekker fris buiten. Alleen m'n ogen deden heel raar, m'n gezichtsveld leek telkens weg te vallen. Ik voelde me zwaar kut, en mijn lichaam begon reacties te geven waar ik niet zo blij mee was, ik ben meerdere keren in de bosjes gevallen, m'n armen vlogen alle kanten op. Na een tijdje viel ik weer om met m'n gezicht in de bosjes en het lag zooo lekker, dat ik eigelijk wel wou blijven liggen maar er waren aardig wat mensen om me heen. Ik dacht laat ik maar snel weer opstaan voordat ik in een ambulance terecht kom, want dan voel jeje wel heeeel kut denk ik.
Gelukkig kon ik weer opstaan en redelijk normaal lopen. Ik liep om via de achterdeur maar toen ik begon te lopen kwam dat gevoel weer terug, het leek wel alsof m'n lichaam echt z'n grens had bereikt. Ik zweete ook ontygelijk, ben toen weer ff gaan zitten op een stoeprandje achter een auto. Na 5 min was het weer zo goed als over en liep ik snel terug naar binnen.
Eenmaal binnen aangekomen had niemand door dat ik naar buiten was gegaan en me vreselijk kut voelde, na die ervaring voelde ik me wel ineens een stuk beter
Ik heb wel vaker het gevoel dat m'n pilletje beetje terugkomt als ik ga blowen maar dit sloeg echt alles. Ik ben 1x bad gegaan van wiet, maar moest niet kotsen. En dit zie ik dan maar als fout gaan want bad gaan voelt een stuk minder kut

.. valt niet mee.