SHEEVA'S==> goed om te beginnen?

Talec

Bewuste gebruiker
vanavond neem ik voor het eerst LSD, heb al veel paddo's genomen en wil nu eens lsd gebruiken. Ik heb sheeva's en ga er halve zegel van nemen. Is dit goed? heb gehoord dat sheeva's redelijk harde trips zijn ! men vriend die al wat ervaring heeft met LSD neemt de maya's. We zitten op kot in gent, en zullen wrss ook veel de stad intrekken ( men vriend doet dit elke keer en zecht dat het elke keer fun is in de stad trippen ), hij raad me aan van halve zegel te nemen, een kwartje is de moeite niet zegt hij.
Is dit ook zo?

greetz Talec

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik heb sheeva's en ga er halve zegel van nemen. Is dit goed?
Als je zeker weet dat ze goed zijn is met een halve beginnen goed ja. Worden die Maya's zo vaak nagemaakt of weet iedereen ze te vinden behalve ik? Ze zijn overal! :openmouth:

Talec

Bewuste gebruiker
wel bij ons zijn de maya's (naar wat ik hoor van vrienden) op deze moment de heftigste (in gent) maar dat is ook alles wat ik er van weet hoor, ik laat je wel iets weten een dezer :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Als je zeker weet dat ze goed zijn is met een halve beginnen goed ja. Worden die Maya's zo vaak nagemaakt of weet iedereen ze te vinden behalve ik? Ze zijn overal! :openmouth:

Dat lijkt zo, ze zijn echter alleen populair onder de leden van DF heb ik me laten vertellen. Het meeste komt van hetzelfde vel... :hearteyes:

Bengt

Bewuste gebruiker
Op de hoeveelheid kun je echt niet meer vertrouwen. Maya's zijn niet meer wat ze waren. Als ik hier lsd heb is het 70% een maya.

Er werd verteld dat ze 350µg bevatten, bullshit, als je 350 op hebt ga je echt hard...

Laatst had ik een hoffman op die geschat worden op 200-250µg en ik tripte ze echt veel harder.

Nuja, shiva's geven naar zeggen een zeer heldere trip. Inderdaad beginnen met halfje eventueel nog kwartje droppen.

azgaza

Badass junkie
Bengt zei:
Laatst had ik een hoffman op die geschat worden op 200-250µg en ik tripte ze echt veel harder.

Ik vind hofmann zegels ook altijd opvallend sterk in vergelijking met andere zegels. Ik heb ze vaak gehad en altijd ongelovelijk hoge qualiteit. Heeel veel visuals, en toch een vrij puur gevoel. Superzegels.

Wel jammer dat maya's nu al weer minder sterk zijn omdat ze nagemaakt worden. Maar als er minder opzit; gewoon een kwestie van emer zegels nemen toch?

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik vind dat gezeur over LSD sterkte zo ontzettend dom zeg, net als "MIJN PIK IS GROTER DAN DIE VAN JOU!!"

Net alsof het belangrijk is wie de sterkste heeft, als je gewoon een mooie ervaring mee kan maken dan is het toch goed? :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Pikachu zei:
Ik vind dat gezeur over LSD sterkte zo ontzettend dom zeg, net als "MIJN PIK IS GROTER DAN DIE VAN JOU!!"

Net alsof het belangrijk is wie de sterkste heeft, als je gewoon een mooie ervaring mee kan maken dan is het toch goed? :hearteyes:

Het is geen opscheppen wie de sterkste LSD heeft, het is gewoon vergelijken van zegels die rondgaan. En het is altijd leuk als je ineens een hele goede vind.

DreamWeaver

Badass junkie
azgaza zei:
Pikachu zei:

Het is geen opscheppen wie de sterkste LSD heeft, het is gewoon vergelijken van zegels die rondgaan. En het is altijd leuk als je ineens een hele goede vind.

En gevaarlijk. Als jij als newbee tripper ineens een hartje met 400 ug erop achterover slaat heb je toch een redelijk probleem.

Djo

Badass junkie
Hopelijk heb je een fijne avond. Ben benieuwd hoe het je bevallen is. Ik vind de maya's dus niet prettig. Terwijl ik redelijk ervaren ben, viel deze bij mij helemaal verkeerd. Maar goed dat ik een halve genomen had.
De Hoffman's zijn dus wel helemaal top. Ga over een tijdje eens een boedhaatje proberen. :hearteyes:

Bengt

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Bengt zei:
Wel jammer dat maya's nu al weer minder sterk zijn omdat ze nagemaakt worden. Maar als er minder opzit; gewoon een kwestie van emer zegels nemen toch?

Meer zegels nemen? Vind ik toch wel een zeer onverantwoord antwoord.

Het valt me op dat juist jij dit antwoord. :rolleyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
pipoxyz zei:
veel mensen blijken de dosering van zegeltjes te weten...ik heb vroegah alleen maar druidetjes gehad, oftewel panoramixjes..
iemand enig idee hoe die gedoseerd waren?

95% gelooft de verkoper, de verkoper verdubbelt meestal het aantal mics, dat doen ze standaard.

Enig idee ?

Nee de enige oplossing voor echte zekerheid is 3 weken wachten op je uitslag van je testsample.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Bengt zei:
azgaza zei:
Bengt zei:

Meer zegels nemen? Vind ik toch wel een zeer onverantwoord antwoord.

Het valt me op dat juist jij dit antwoord. :rolleyes:

Nee als ze bijvoorbeeld getest zijn op 60 ug ofzo, dan zou ik er wel twee nemen.

azgaza

Badass junkie
Bengt zei:
Ja maar dan heb je weer dat test-probleem...

Dan neem je toch gewoon eerst een keer een halve of een zegel en pak je desnoods na 2-3 uur wat bij, en als je wéét dat ze dus niet zo sterk zijn, kan je de volgende keer dus wat meer nemen. Ik vind het opzich geen vreemd idee,.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Bengt zei:
Ja maar dan heb je weer dat test-probleem...

Het testprobleem is inderdaad aanwezig op alle soorten drugs.
De methode van aanbieden zoals in alufloie kan schelen.

De dealers zegt meestal het dubbele en het test centrum schiet er vaak zo'n 40-50 mics onder.

Blijft toch een kwestie van geduld en zodra je iets stevigs hebt goed inslaan.

Stonie

Talec

Bewuste gebruiker
hey allen,ik heb dus geen zegeltje genomen omdat het al te laat was & ik was pokke moe,men vriend daarintegen wou kost wat kost toch ng trippen en hij heeft dus volledige sheeva zegel ingenomen. Ik ben dan maar bij hem gebleven,beetje in stad rondgelopen enz. Door dit te zien enz weet ik dat zeker lsd aankan (had het een beetje erger verwacht denk ik, beetje te groot ingezien) hij zei dat hij nooit meer volledige zegel neemt,hij ging echt hard zei ie. Maar alles is goed verlopen, om 10 u was hij weer met beide voeten op de grond ( iname:3.00u) het was wel funny om te zien & heb vrij goede gesprekken gehad met hem, ik moest wel constant met hem bezig zijn enz

binnen 2 weken (hopelijk vroeger) neem ik het halfje, tzal dus ng even paddo tripje worden :( voor ik alice neem :)

Delirium

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:

Schrale troost: ik kan ze ook niet vinden. Ik kan sowieso geen zegels vinden hier :(

hallotje

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
ik was ooit eens een half jaartje in hillegom (vlakbij haarlem).. en dat zit daar Vol met kraakpandende ieren en schotten...en die zijn Allemaal aan de acid...gewoon een schots/iers cafe in lopen zou ik dus bijna adviseren als je er (heel) toevallig in de buurt woont.
..of iets reeeler...gewoon even checken waar de eerstvolgende goa party bij jou in de buurt is.

Bedankt voor de tip :wink:

Bovenaan