Setting

Frank123

Wijs gebruiker
Ik ga binnenkort een kijken of ik dit kan gaan gebruiken.

Maar ik kon nergens duidelijk iets vinden over de setting. Dit word de eerste keer voor Ketamine. Wat is nou de beste setting om het gevoel helemaal op te nemen ? Een druk feest of thuis chill ?

thnx

Vigilante

Wijs gebruiker
Thuis chill.

Vooral omdat je er eerst even achter moet komen wat verschillende doseringen met je doen is het wat prettiger als je dat thuis doet.

Frank123

Wijs gebruiker
is er ook nog een bepaal eten of drinken wat onder ketamine een absolute aanrader is ? en welke muziek werkt het beste ? ( ben voor vrijwel alle muziek in )

Andrew

Badass junkie
Persoonlijk vind ik de drip fucking smerig, cola helpt er echt heel erg tegen, dus kan je niet tegen de drip, drink cola! En muziek, ja rustige muziek.. The Beatles, Eddie Vedder etc, gewoon niet-chaotische muziek

alcoholist

Wijs gebruiker
druk is inderdaad niet goed,ik heb een stuk of 6/7 keer ket gebruikt,en de laatste keer(ong. 1.5 jaar geleden) ging ik een beetje bad-achtige.omdat er 1 iemand aan het rappen was,de andere zat tegen me te praten,en er zat nog een klein kind doorheen te schreeuewn. ik kreeg soort schokjes,en zag alles een beetje slow motion leek wel,soort golven die over me heen komen.en k hoorde alles ineens heel raar. ik heb ook last van panic-attacks,dus ik ben natuurlijk meer vatbaar voor zulke tafrelen.

aapkut

Badass junkie
als je het in een bommetje doet lege maag maar als je het snuift maakt het niet echt veel uit.

Debris

Bewuste gebruiker
Ik ben steeds meer en meer van mening dat Ketamine meer een chill en tripdrug is en meer voor thuis. Vooral bij het hebben van waanzinnige trips en erna (wanneer ik niks waard ben) dan zou ik liever thuis zijn.

Wonderland

Belezen gebruiker
Thuis! Ik word er op de een of andere manier zo gaar van dat ik echt geen lichaamsdeel meer kan bewegen. Daarnaast lekker vrolijk muziekje (manu chao is altijd lekker veilig, vrolijk gevoel gegarandeerd) en genoeg water om de ranzige zooi achter in je keel weg te spoelen.

Immo

Badass junkie
Ergens waar je rustig kan liggen met zo weinig mogelijk mensen in de buurt, ik heb het idee dat verder van de realiteit kan dwalen als je alleen bent en het stil is.

leppeh

Bewuste gebruiker
Alleen in een bed met een dekentje over je heen (voor die heerlijke verwarring over hoe dat dekentje nou in elkaar zit en hoe het moet liggen) in een donkere kamer zonder andere mensen. Zorg dat er zo min mogelijk variatie in licht en geluid is :)

Bovenaan