Sertraline is een SSRI, en SSRI's zouden bij mij weten in combinatie met GHB geen acuut gevaarlijke verschijnselen zoals serotoninesyndroom moeten geven. Afgezien daarvan, denk ik wel dat het combineren van middelen altijd een bepaalde onvoorspelbaarheid met zich meebrengt. Ik weet niet hoe lang je al sertraline gebruikt en of je nog bijwerkingen hiervan hebt. GHB zou bepaalde bijwerkingen kunnen versterken.
De vraag is natuurlijk ook hoe verstandig het überhaupt is om drugs te gaan nemen als je aan de antidepressiva bent. Ik zou er heel voorzichtig mee zijn in ieder geval. Maar goed, dat is uiteindelijk je eigen verantwoordelijkheid...
Dank voor je antwoord ik gebruik de ad al een paar maanden en heb wel gelezen dat je het idd niet moet gebruiken zolang je nog last heb van bijwerkingen. Maar die had ik alleen de eerste week. Verder ben ik 5 jaar verslaafd geweest aan ghb. En weet dat het troep is maar had er wel weer een x zin in. Als ik het ga gebruiken zal ik eerst wel de helft nemen van wat ik normaal neem.
Bedankt
Dit is de vraag die er echt toe doet!Kom op je bent 5 jaar verslaafd geweest aan ghb. Is het echt zo slim om het weer te proberen?
Dank voor je antwoord ik gebruik de ad al een paar maanden en heb wel gelezen dat je het idd niet moet gebruiken zolang je nog last heb van bijwerkingen. Maar die had ik alleen de eerste week. Verder ben ik 5 jaar verslaafd geweest aan ghb. En weet dat het troep is maar had er wel weer een x zin in. Als ik het ga gebruiken zal ik eerst wel de helft nemen van wat ik normaal neem.
Bedankt
En ex verslaafde 😅Je moet het zelf weten, maar denk niet dat je er nu wel mee om kan gaan. Eenmaal verslaafd (geweest) aan t spul kun je er beter helemaal vanaf blijven.
Wellicht gaat het een week goed, een maand of zelfs 3 maanden. Maar uiteindelijk ga je jezelf erin verliezen.
Doe ermee wat je wilt,
'N ex verslaafde.
Toevallig wel 👍Je moet het zelf weten, maar denk niet dat je er nu wel mee om kan gaan. Eenmaal verslaafd (geweest) aan t spul kun je er beter helemaal vanaf blijven.
Wellicht gaat het een week goed, een maand of zelfs 3 maanden. Maar uiteindelijk ga je jezelf erin verliezen.
Doe ermee wat je wilt,
'N ex verslaafde.