Serotonine

A

Anonymous

Gast
Jullie geven dus enkel om de effecten van een drug? Maar niet om de gevolgen? Zie ik dat fout?

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
vrouwen versieren op de drank???

Geef mij dan maar mdma of coke. Net niet teveel zodat het niet opvalt maar dat spul is ECHT wel effectief als het op vrouwen aankomt. En er een beetje goed uitzien helpt ook wel :)

In mijn ogen heeft drugs of alcohol er zelfs helemaal niets mee te maken, nu mag je nog elke dag 2 gram coke erdoor jagen als je wat voorstelt als man heb je nog altijd succes. Poen, wat hersenen tussen de oren en je lichaam onderhouden meer heb je niet nodig.

wie wilt er nu een vuile junk :)

J0rrit

Badass junkie
maar als je de week ervoor al gedaan hebt, is het dan zo dat je t dan helemaal niet heftig kan gaan voelen hoeveel je dr ook gooit?

en 2 in 1 keer als je normaal altijd 1 doet, dat is toch wel heftig ma houdt t dan ook wat langer aan?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
maar als je de week ervoor al gedaan hebt, is het dan zo dat je t dan helemaal niet heftig kan gaan voelen hoeveel je dr ook gooit?

en 2 in 1 keer als je normaal altijd 1 doet, dat is toch wel heftig ma houdt t dan ook wat langer aan?

Het is niet zo dat het minder heftiger is.
Beter begin je niet met 2 tegelijk!
Je kan altijd nog bijpakken,je hoeft niet bang te zijn dat je niets voelt.

J0rrit

Badass junkie
Trip Unit zei:
DarkScope zei:

Het is niet zo dat het minder heftiger is.
Beter begin je niet met 2 tegelijk!
Je kan altijd nog bijpakken,je hoeft niet bang te zijn dat je niets voelt.

ja ma het is tog zo dat je serotonine voorraad stuk minder is? waardoor het dus minder heftig is? ik moet erbij zeggen dat het wel slappe pilletjes zijn volgens mij, vorige week 2.5 genome, drvoor 2.5 week niet gehad. Voelde wel wat ma nie heftig ofzo. De andere persoon had ook 2.5, die had et onmgever 1,5 maand niet gedaan, en die voelde ook nie egt veel ofzo. Dus 2 tegelijk kan wel? hoezo geen 2 tegelijk?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Je moet het zelf weten,maar ik zou gewoon met 1 beginnen en dan na 2 uurtjes nog 1 bijpakken als het slappe pillen zijn.

J0rrit

Badass junkie
Trip Unit zei:
Je moet het zelf weten,maar ik zou gewoon met 1 beginnen en dan na 2 uurtjes nog 1 bijpakken als het slappe pillen zijn.

nee ma wat zou er kunne gebeuren dan? ik bedoel ik kan té hard gaan dat weet k ook. Ma van 2 pillen tegelijk val k heus nie om denk k?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Trip Unit zei:

nee ma wat zou er kunne gebeuren dan? ik bedoel ik kan té hard gaan dat weet k ook. Ma van 2 pillen tegelijk val k heus nie om denk k?
Ja je zou te hard kunnen gaan,en dan is het gevoel niet meer prettig kan ik je vertellen.het zijn zeker je laatste 2 pillen ofzo,en je wilt echt goed wat voelen ofzo?

J0rrit

Badass junkie
Trip Unit zei:
DarkScope zei:
Trip Unit zei:

Ja je zou te hard kunnen gaan,en dan is het gevoel niet meer prettig kan ik je vertellen.het zijn zeker je laatste 2 pillen ofzo,en je wilt echt goed wat voelen ofzo?

nee haal dr 6, heb dr dan ongeveer 4 voor mezelf, ma 2.5 vorige keer voelde k eig heel slecht dus drm wil k per se 2 tegelijk

AryanGirl

Newbie
Wiet heeft wel een invloed op serotonine in je lijf denk ik.
Als ik wiet rook krijg ik namelijk last van derealisatie , en die derealisatie wordt o.m. opgewekt door een stoornis in je serotonine. Ook tijdens de 'afkick' van speed kan ik derealisatie krijgen, hoewel dan ook het slaaptekort een factor is natuurlijk.

J0rrit

Badass junkie
AryanGirl zei:
Wiet heeft wel een invloed op serotonine in je lijf denk ik.
Als ik wiet rook krijg ik namelijk last van derealisatie , en die derealisatie wordt o.m. opgewekt door een stoornis in je serotonine. Ook tijdens de 'afkick' van speed kan ik derealisatie krijgen, hoewel dan ook het slaaptekort een factor is natuurlijk.

wat is derealisatie, en speed werkt idd ook op je serotonine maar das heel weinig.

Bovenaan