A
Anonymous
Gast
Jullie geven dus enkel om de effecten van een drug? Maar niet om de gevolgen? Zie ik dat fout?
Moet ik me aangesproken voelen bij deze vraag?BobG zei:Jullie geven dus enkel om de effecten van een drug? Maar niet om de gevolgen? Zie ik dat fout?
DarkScope zei:maar als je de week ervoor al gedaan hebt, is het dan zo dat je t dan helemaal niet heftig kan gaan voelen hoeveel je dr ook gooit?
en 2 in 1 keer als je normaal altijd 1 doet, dat is toch wel heftig ma houdt t dan ook wat langer aan?
Trip Unit zei:DarkScope zei:maar als je de week ervoor al gedaan hebt, is het dan zo dat je t dan helemaal niet heftig kan gaan voelen hoeveel je dr ook gooit?
en 2 in 1 keer als je normaal altijd 1 doet, dat is toch wel heftig ma houdt t dan ook wat langer aan?
Het is niet zo dat het minder heftiger is.
Beter begin je niet met 2 tegelijk!
Je kan altijd nog bijpakken,je hoeft niet bang te zijn dat je niets voelt.
Trip Unit zei:Je moet het zelf weten,maar ik zou gewoon met 1 beginnen en dan na 2 uurtjes nog 1 bijpakken als het slappe pillen zijn.
Ja je zou te hard kunnen gaan,en dan is het gevoel niet meer prettig kan ik je vertellen.het zijn zeker je laatste 2 pillen ofzo,en je wilt echt goed wat voelen ofzo?DarkScope zei:Trip Unit zei:Je moet het zelf weten,maar ik zou gewoon met 1 beginnen en dan na 2 uurtjes nog 1 bijpakken als het slappe pillen zijn.
nee ma wat zou er kunne gebeuren dan? ik bedoel ik kan té hard gaan dat weet k ook. Ma van 2 pillen tegelijk val k heus nie om denk k?
Trip Unit zei:Ja je zou te hard kunnen gaan,en dan is het gevoel niet meer prettig kan ik je vertellen.het zijn zeker je laatste 2 pillen ofzo,en je wilt echt goed wat voelen ofzo?DarkScope zei:Trip Unit zei:Je moet het zelf weten,maar ik zou gewoon met 1 beginnen en dan na 2 uurtjes nog 1 bijpakken als het slappe pillen zijn.
nee ma wat zou er kunne gebeuren dan? ik bedoel ik kan té hard gaan dat weet k ook. Ma van 2 pillen tegelijk val k heus nie om denk k?
AryanGirl zei:Wiet heeft wel een invloed op serotonine in je lijf denk ik.
Als ik wiet rook krijg ik namelijk last van derealisatie , en die derealisatie wordt o.m. opgewekt door een stoornis in je serotonine. Ook tijdens de 'afkick' van speed kan ik derealisatie krijgen, hoewel dan ook het slaaptekort een factor is natuurlijk.