serotonine tekort???

-house-

Experimenterende gebruiker
hallo,
k gebruik ong 1x in de maand xtc, maar ik merk dat als ik een van 80mg neem dat ik die dan een uurtje lekker voel en daarna is het wel weg. van een va 130mg ben k 2,5 uur lekker gevoelt.. weet iemand waarom het bij mij zo snel is uitgewerkt ? of de volgende keer maar 2 nemen ?

Nathaniel

Wijs gebruiker
De titel van je topic beantwoordt je vraag, je was waarschijnlijk op zoek naar een andere verklaring..helaas voor jou...

-house- zei:
of de volgende keer maar 2 nemen ?

Sorry maar ben je echt zo dom?Luister naar je lichaam! Beter neem je (minimaal) 2 maanden niks.

En in die twee maanden ga je je goed inlezen over de effecten van mdma (als het goed is de werkzame stof in je xtc), en de eventuele gevolgen van ge-/misbruik.

-house-

Experimenterende gebruiker
ik gebruik helemaal niet vaak, 1x per maand en laat er tussen de laatste keer en volgende keer 2 maanden tussen deze keer. misshcien heb ik van nature hoge tolerantie xD??:P want met alcohol of wiet heb ik ook veel nodig om het te voelen. heb/had add/adhd mischien dat het daar ook door kan komen?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Sorry voor de ietwat felle reactie hoor :beer:

1x in de maand is gewoon te vaak,sowiesow,goed dat je nu eens 2 maanden pauze neemt

Hoge tolerantie zou kunnen, dit zou dan te maken hebben met je bouw (lengte/gewicht). Op het fameuze internet valt wel wat te vinden over de verhoudingen tussen aantal mg MDMA en je lichaamsgewicht.

Add/adhd gaat bij mijn weten niet over?. Er kan een verband zijn, mdma is immers verwant aan amfetamine, maar daar weet ik niet genoeg van om je wijzer te maken. Er zijn een aantal topics hierover op dit forum dus de zoekfunctie is hierbij uw vriend.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Nathaniel zei:
Op het fameuze internet valt wel wat te vinden over de verhoudingen tussen aantal mg MDMA en je lichaamsgewicht.

Maar ik gooi het dan toch op serotonine tekort, je kunt hiervoor gebruik maken van bepaalde supplementen,maar uiteindelijk zul je dan alsnog de prijs moeten betalen.En ga ik je dus ook niet mee helpen.

Als je wilt blijven kunnen genieten van dit mooie goedje zul je toch wat verantwoordelijker moeten gebruiken

:wave:

Matthijs85

Belezen gebruiker
Heb een tijdje vaker MDMA gebruikt, +/- eens in de 3 weken en dan gemiddeld 1-1,5 mg / kg lichaamsgewicht, maar ook als ik een keer een hogere dosis nam was het niet zo lekker als de eerste paar keer.
Maar laatst heb ik een half jaar geen MDMA gebruikt, en daarna niet eens echt een hoge dosis genomen (+/- 2 mg / kg lichaamsgewicht) maar het was echt ongelofelijk veel lekkerder dan toen ik het nog vaker deed. Zelfs ook lekkerder dan hoge dosissen toen ik het vaker deed (4mg / kg lichaamsgewicht bvb). Ik had echt heel erg dat lekkere verliefde gevoel en iedereen is lief en geweldig :hearteyes:
Ook was ik toen ik het vaker deed toch altijd wel een klein beetje lusteloos de dagen erna, maar de laatste keer na die 6 maanden dus had ik de week erna juist dat verliefde gevoel nog, soms zelfs vrij extreem, als ik 's ochtends lekker door het park naar m'n werk fietste bijvoorbeeld, echt een soort na-rush van oh wat is het park toch mooi, wat is iedereen lief en wat voel ik me toch lekker vanochtend :)

Had niet verwacht dat het echt zo veel uit zou maken :) Ga vanaf nu ook echt proberen het wat minder vaak te doen zodat als ik het doe het ook echt superlekker is, en ik geen kater heb maar juist een extra vrolijke week erna met een verliefd gevoel :)

Bovenaan