Heb een tijdje vaker MDMA gebruikt, +/- eens in de 3 weken en dan gemiddeld 1-1,5 mg / kg lichaamsgewicht, maar ook als ik een keer een hogere dosis nam was het niet zo lekker als de eerste paar keer.
Maar laatst heb ik een half jaar geen MDMA gebruikt, en daarna niet eens echt een hoge dosis genomen (+/- 2 mg / kg lichaamsgewicht) maar het was echt ongelofelijk veel lekkerder dan toen ik het nog vaker deed. Zelfs ook lekkerder dan hoge dosissen toen ik het vaker deed (4mg / kg lichaamsgewicht bvb). Ik had echt heel erg dat lekkere verliefde gevoel en iedereen is lief en geweldig
Ook was ik toen ik het vaker deed toch altijd wel een klein beetje lusteloos de dagen erna, maar de laatste keer na die 6 maanden dus had ik de week erna juist dat verliefde gevoel nog, soms zelfs vrij extreem, als ik 's ochtends lekker door het park naar m'n werk fietste bijvoorbeeld, echt een soort na-rush van oh wat is het park toch mooi, wat is iedereen lief en wat voel ik me toch lekker vanochtend
Had niet verwacht dat het echt zo veel uit zou maken

Ga vanaf nu ook echt proberen het wat minder vaak te doen zodat als ik het doe het ook echt superlekker is, en ik geen kater heb maar juist een extra vrolijke week erna met een verliefd gevoel