serieus vraagje

Ik ben tijdje gelede gepakt geweest met drugs op een event in belgie.
Ze hebben me naar de fouilleerkamer meegepakt gehad toen, en er werden toen 2 xtc pillen op mijn naam opgeschreven. De man zei als iedereen ( want ik was niet alleen ) toegaf wat van hun was, we naar huis mochten gaan en ze ons niet zoude doorverwijzen naar de politie, omdat ze teveel werk hadden. Toen dus die 2 op mijn naam opgeschreven werden, zijn we gewoon buitengegooid geweest.

Ik vraag mij nu gewoon af, is dit echt waar ? Ben ik er ( godzijdank ) nu echt zonder kleerscheuren vanaf geraakt, en zonder strafblad.

Deze gebeurtenis heeft me wel doen inzien hoe snel dit mijn heel leven kan ontwrichten, en ook gewoon voor op feesjes is dit het niet waard. laatste keer geweest dat ik ooit nog troep geslikt heb.
aub alleen fatsoenlijke replies, dit is iets waar ik verschrikkelijk veel angst voor heb moest ik hier een strafblad toch voor krijgen ineens.

dankje.

J86

Bewuste gebruiker
Begrijpelijk

Geen goeie reden om te stoppen met slikken maarja dat moet je zelf weten.
Als je het nou vanwege je gezondheid deed ofzo oke maar wat heeft op een feest gepakt worden met 2 pillen te maken met pillen slikken... :confused: Dat had je van tevoren toch ook kunnen bedenken dat je dat risico altijd loopt.

Enne is wat echt waar?
Dat ze het daar te druk hadden? Sja dat zou best kunnen natuurlijk.
Misschien dat 1 op de 10 mensen daar wel met drugs rondloopt dus dat zijn er nogal wat

3970

Wijs gebruiker
qwertyAzerty zei:
laatste keer geweest dat ik ooit nog troep geslikt heb.
aub alleen fatsoenlijke replies, dit is iets waar ik verschrikkelijk veel angst voor heb moest ik hier een strafblad toch voor krijgen ineens.

dankje.

Omdat ze jou nu "gepakt" hebben, is het ineens troep? :tearsofjoy: Ik denk dat je je niet zo druk moet maken, 2 pilletjes, waar hebben we het over.....als je er nu 200 bij had, had je je zorgen moeten maken. Ik zou verder gaan met mijn leven....

Moes-4

Experimenterende gebruiker
No worries, 2 pillen valt onder eigen gebruik en zullen ze meestal verder niks mee doen.

Gebeurt het toch, dan gebeurt het. Kun je verder ook niets aan veranderen, het heeft dus geen zin om je zo'n zorgen te maken.

TrippyShit

Badass junkie
Idd, 2pillen valt niet onder de 'dealers-hoeveelheid' zegmaar. Daar kom je dus gewoon makkelijk vanaf. Sommige feesten mag je er 2/3 meenemen gewoon. Als het niet mag kunnen ze het afpakken maar ook politie doet volgensmij verder niks met zo'n melding..

kweet dat het een beetje overkill klinkt langs mijn kant, maar mijn probleem is als volgt.

moest ik iets op mijn strafblad krijgen atm , mag ik al stoppe met studeren aan universiteit en stoppen met enige hoop in de job te geraken waar ik voor studeer. ik word dan zoiezo van mijn richting afgegooid en niemand met iets op zen strafblad krijgt er een job in bijna. Dit is de enigste reden waarom ik er zo paniekerig over doe. En met "troep" bedoel ik het niet slecht zoals jullie het opvatten, ik geniet van het te doen af en toe, maar dit is het mij nu niet bepaald waard. het blijft nog steeds iets dat ik gewoon voor te relaxen af en toe deed, niet om mijn heel leven te ontwrichten.

321123

Ik vraag mij nu gewoon af, is dit echt waar ? Ben ik er ( godzijdank ) nu echt zonder kleerscheuren vanaf geraakt, en zonder strafblad.

Zoiezo ze hebben het wel opgeschreven (ook om je een beetje bang te maken)
maar voor 2 pillen kan je geen strafblad krijgen, echt niet, nou volgen de wet kan het wel maar ze doen er gewoon echt niet de moeite voor. Kijk als het 15 waren ofso dan kon het nog wel...
latuuur :P

martin van nu

Belezen gebruiker
321123 zei:
nou volgen de wet kan het wel maar ze doen er gewoon echt niet de moeite voor.

Als het kan loopt ie dus het risico. (ik ken zelf de wet in Belgie niet)
Je weet maar nooit in wat voor bui zo'n smeris is, of dat ie overdreven christelijk is ofzo, of dat je smoel hem gewoon niet bevalt.

Op wonderbaarlijke wijze is er nooit iets op mijn strafblad gekomen.
Ik weet niet of ik er last van zou hebben gehad als het wel zou zijn gebeurt, maar ik ben er wel blij mee.

pandalicious

9 kansen op 10 heeft meneer agent niks opgeschreven. of misschien je naam op een blaadje dat hij dan gewoon wegsmijt als hij naar huis gaat. als je geen pv gekregen hebt en ondertekend hebt, is er niks gebeurd. Indien wel, dan zal het toch geseponeerd worden, tenzij je een zware jeugdcrimineel was die dankzij de minderjarigheid altijd straffeloos kon verderdoen. Ken zo wel een paar ettertjes die op hun 18e vastgezeten hebben voor een pil of 4, na tussen hun 16 en 18 verschillende mensen het ziekenhuis ingemept te hebben.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
We wish dat Peter Jan Balken kutje 2 pillen had geslikt 20 jaar terug ....

Dan was dit land bevrijd van de zwelling die ons land ten onder brengt.

Bovenaan