seed probleem

mattskovic

Wijs gebruiker
zoals meesten onder jullie ben ik niet vies van een blowtje, dus daarom zit ik nu al met een goede rekening van wiet, dus ik dacht bijmezelf ik wil me eige wiet plantje(s) ik heb al op www.azarius.nl naar verschillende seedjes gezocht en gegoogeld naar info over hoe je meot kweken enzo maar nu zit ik met de vraag welke seeds moet ik nemen en waar zou ik ze het best zetten .

( en hoe zal ik dit tegen me ouders zeggen :) ) of verborgen kunnen houden...

alvast bedankt
en
greetz
MATTSKOVIC :smoke:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je hebt zaden voor binnen en buiten, dus het hangt er eerst al vanaf waar je ze wilt zetten, en vaak staat er een stukje bij elk zaadje geschreven met de eigenschappen, en dan is het verder alleen nog een beetje afgaan op je smaak, en die binnen jouw bedrag zitten.

En of je het ga zeggen tegen je ouders hangt er ook vanaf, als ze iets op drugs tegen hebben in het algemeen is het wat minder slim om erover te beginnen dan dat je ouders hebt die het zelf eigelijk ook wel interresant vinden.

Hopelijk is het een beetje begrijpelijk, want de benodigde concentratie om dit te schrijven was niet geheel aanwezig :stoned:

mattskovic

Wijs gebruiker
liefst zou ik een whitewidow :hearteyes: willen voro binenn ofzo voor achter me bed.
omdat ik zelf gek ben op dat spul, maar nu bedenk ik me net dat een wietplant een geur versprijt... zou het helpen als mijn raam openstaat om diegeur weg te werken of ruikt het gewoon veel te hard ??

greetz from mattskovic :stoned:

have fun and thanks for helping me

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hmm, een white widow ruik je binnen cker wel denk ik.. en het raam openzetten is misschien ook niet zo'n slim idee (behalve als het warm is misschien), en dan nog, die geur blijft toch wel redelijk aanwezig.

K zou eerst eens met een onschuldig gesprek er achter proberen te komen hoe je ouders er tegenover staan, want zo'n plant is niet meer te verstoppen als ie groot is. Zeker niet achter je bed, dat gaat nooit passen.

Het hangt er vanaf waar je woon, anders kan je misschien beter een buitenplantje neerzetten in de volle grond, in het bos of in de duinen. Dan groeien ze ook veeel groter (denk aan een struik..) dan als je binnen gaat kweken, en heb je ook meer oogst. Enigste nadeel dat je last kan hebben van het weer en ongedierte, maar dit valt over het algemeen best mee

mattskovic

Wijs gebruiker
dat is nog zo'n probleem ik woon niet eens in de buurt van een bos :flushed: :tongueout: en volgens mij is een heide daar niet echt geschikt voor ...
heum maare als ik een een heide zou planten moet ik dan die seeds zo ver mogelijk uit elkaar strooien ? voor te zorgen dat mijn vrouwelijke plant niet bestuift word voor een eventuele manelijke planT ??

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als het een afgelegen heide is kan je ze daar best evt neerzetten. En je kijk ze gewoon na elke week ofzo, en als je er een mannetjes plant tussen zie staan haal je m gewoon weg, dan weet je cker dat je daar geen last meer van hebt. één mannetjes plant is genoeg om een paar kilometer te bestuiven..
Aan de andere kant is het ook wel handig, want dan heb je gelijk een voorraad zaadjes voor minimaal 10 jaar :P

mattskovic

Wijs gebruiker
dus je wil zeggen gwn 2-3 seeds planten en hopen dat er 1 manelijke bij zit ? :tongueout: ik wil eige kweek over een paar maanden :tongueout: dus die mannelijke past niet in me schema :tongueout: ik heb liggen denken aan stekken ofzo maar hoe knip je die ? :flushed:

ik stel echt te veeeeeeeeeeeel vragen :tongueout: of ben ik gewoon te nieuwschierig :tongueout:

Bovenaan